Каква е ролята на Digital Creative в една маркетинг кампания?
Да си го кажем направо: потребителите си нямат идея, че са част от „кампания“, когато те влизат в интеракция с различните аспекти от вашата кампания. Преминавайки през различните канали, устройства или страници, те очакват преживяването им да бъде безпроблемно, вълнуващо и най-вече – ползотворно. Във всеки един момент, потребителят поема някакво количество информация и на тази база преценява къде трябва да фокусира своето внимание. Именно това е най-трудната задача пред всеки един маркетьор: да изгради по такъв начин каналите и си, така че да бъде сигурен как „води“ потребителя към крайната цел. За постигането на тази цел Digital Creative сферата набляга върху иновативно изпълнение, атрактивно съдържание и мобилна ориентираност.
Когато стигнете до оформяне на вашата Digital Creative стратегия и нейната последваща реализация никога не забравяйте контекста на вашия продукт. Какво е „контекст на продукта“? Често пъти, когато се извършва работата и анализа, необходими за да се прецени правилния продукт спрямо правилната аудитория, ние забравяме, че от другия край на нашата кампания стоят човешки същества. Именно затова имаме нужда да дадем на нашия продукт някакъв контекст или казано иначе – да го представим по такъв начин, че потребителите да открият неговото приложение в ежедневието си.
Не забравяйте и влиянието на мобилните устройства. Днес те са в почти всеки джоб, чанта или ръка. Техните особености, в съчетание с масовото им разпространение наложиха нови стандарти по отношение на облика на сайтовете и приложенията, как взаимодействаме с тях и още много други аспекти. Мобилните устройства наложиха по-изчистени дизайни, които недвусмислено да показват на потребителя с кой елемент от сайта/приложението да взаимодейства. Това също е част от Digital Creative стратегията.
Ако вече сте се научили да разпознавате смислената, добрата и ангажиращата идея, която да направи различно и отличаващо се дигиталното присъствие на брандовете и искате да надградите знанията си в тази област – решението за вас е курсът „Digital Creative Masterclass“. Не пропускайте този шанс!