Digital Creative Masterclass - юни 2019 Курс Digital Creative Masterclass - юни 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Creative Masterclass - юни 2019

04 юни 2019 3 седмици 9 кредита

За курса

По време на курса ще спрем вниманието ви върху копирайтинга и дизайна на визиите, които използвате в своите онлайн публикации и рекламите си. Креативното съдържание, което ще създаваме и конкретните примери, които ще разгледаме, ще можете да приложите в своите стратегии по отношение на социалните мрежи като Facebook, Instagram и Youtube
Наученото ще можете да използвате и при развиване на стратегиите за своя имейл маркетинг, блог, медийно и всяко публично съдържание. Ще се научите как да дигитализирате специалното отношение към своите клиенти при вашата комуникация. И не на последно място ще създадете своята цялостна креативна маркетинг стратегия, която обхваща всички дигитални канали, базирайки се на правилно разчитане на реални статистики.

Умения, които ще придобиеш

  • Да разпознават голяма идея за дигитална среда
  • Да ангажират потребителите
  • Да изграждат стратегии и творчески решения
  • Да изграждат стратегии за социалните медии
  • Да водят брейнсторминг срещи
  • Да определят потребителски инсайти за дигитална среда
Теми
  • Digital Creative from big idea to execution

    Какво е голяма идея и как да я разпознаем.
    Инсайти за потребителите в дигитална среда
    Анализ на успешни български и чуждестранни кампании
    Брейнсторминг.
    Дата: 4-ти юни, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Digital Media and Insights

    Запознаване с особености на дигитални медии
    Разпознаване на иснайти на потребителите
    Разпознаване на инсайти за медията
    Анализ на успешни кампании
    Brainstorming
    Дата: 6-ти юни, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • 8 foundations of digital creative

    Запознаване с 8 основи на дигиталния криейтив
    Брейнсторминг
    Дата: 11 юни, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Creative & strategy

    Как криейтив и стратегия работят заедно в дигитална среда
    Анализ на добри примери
    Практически уоркшоп
    Дата: 13-ти юни, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook and Copywriting

    Как се изгражда една страница във Facebook
    Територия на бранда
    Тон на говорене на бранда
    Визуална идентичност
    Копирайтинг
    Брейнсторминг
    Дата: 18-ти юни, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Other Social Media and Copywriting

    Как се изгражда бранд идентичност в Instagram, YouTube, Twitter.
    Територия на бранда
    Тон на говорене на бранда
    Визуална идентичност
    Копирайтинг
    Брейнсторминг
    Дата: 20-ти юни, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за напреднали и средно напреднали, които имат основа от знания за дигиталната среда и дигитални комуникации. 

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 2 юни 2019. Обучението стартира на 4 юни и завършва на 20 юни.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да разработва. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
240лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (11 юни). 

Преподавател

Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Digitаl Creаtive Director в guts&brаinsDDB, най-награждаваната българска рекламна агенция (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция 2017).  
Той има над осем годишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина.  
Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други.  
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.