Стани дигитален професионалист с цялостната програма на SoftUni Digital - SoftUni Digital
Loading...

Стани дигитален професионалист с цялостната програма на SoftUni Digital

avatar Мария Вълчева 7 минути
Стани дигитален професионалист с цялостната програма на SoftUni Digital

Вероятно вече си попадал на израза „дигитална нинджа“, но смяташ ли, че това е твоето призвание и знаеш ли как да се превърнеш в такава? Сега можеш да откриеш решение и на двата въпроса – с първата по рода си и най-задълбочена цялостна програма по дигитален маркетинг в България, тази на SoftUni Digital.

Полето на дигиталния маркетинг е поле на виртуози. То е динамично, предизвикателно, изисква адаптивност и много гъвкавост. Достъпът до технологии и постоянните промени в дигиталното пространство изискват от маркетинг експертите да се развиват непрекъснато. А именно тази динамика обуслови дигиталния маркетинг и като една от най-перспективните сфери за развитие през 21 век. Но защо да се впуснеш в него точно със SoftUni Digital? Отговаряме веднага!

За SoftUni Digital

SoftUni Digital е една от водещите инициативи на SoftUni, която осигурява качествено, практическо и достъпно образование в областта на дигиталния маркетинг. Програмата ти дава възможност да се докоснеш до всички водещи аспекти на сферата и да избереш най-удачната за теб специализация. За да осигурим максимално качество и приложимост на знанията, си партнираме с екип от доказани професионалисти, самите те спечелили прозвището „дигитални нинджи“.

А за да сме сигурни, че подготовката ти ще бъде актуална както спрямо тенденциите в маркетинга, така и спрямо нуждите на работодателите, разчитаме на партньорствата с ключови компании от различни индустрии. Не на последно място, разчитаме и на твоята обратна връзка, за да сме уверени, че получаваш максимума от обучението си в SoftUni Digital.

Предимства на програмата в SoftUni Digital

Методът на обучение и задълбочената подготовка са само част от предимствата, които получаваш, кандидатствайки за цялостната програма по дигитален маркетинг. Такива още са:

• Работата по реални проекти;

• Работата по казуси от практиката;

• Ефективното усвояване на нови знания чрез прилагането им на практика;

• Достъпът до ценна обратна връзка от лекторите, така че да прецениш как напредваш;

• Качествената подготовка, която ти дава възможност да се впуснеш в реална работна среда, дори да стартираш собствен бизнес.

Преминаването през всички етапи от програмата по дигитален маркетинг на SoftUni Digital ще ти помогне от напълно начинаещ да се превърнеш в експерт и да започнеш един напълно нов и перспективен път на развитие. А в следващите редове ще те запозная и със самите етапи, през които ще преминеш.

Пътека на развитие в SoftUni Digital

Цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital има три основни етапа, в края на които ще се сдобиеш и с диплома за придобита професия от СофтУни. Ето и по-подробно за етапите:

1. Marketing Basics

Безплатният първи етап от програмата ще те въведе плавно в света на маркетинга. Ще разгледаш някои основни понятия, а всяко занятие ще те запознае с отделен елемент от сферата и най-добрите практики, които са на твое разположение. Ще откриеш връзката между отделните теми, ще навържеш знанията и ще се сдобиеш с фундаментални умения, които да сложат начало на новия ти път на развитие.

Тази безплатна възможност ще ти позволи да прецениш дали динамичната и богата среда на дигиталния маркетинг е подходяща за теб. Курсът завършва с изпит, след който можеш да продължиш в следващия етап на цялостната програма.

2. Marketing Fundamentals

Вторият етап от цялостната програма съдържа шест курса, които ще ти разкрият тайните на основните сфери в дигиталния маркетинг. Ще се запознаеш отблизо с направленията Content marketing, Facebook marketing, SEO, Google Analytics, Google Ads и E-mail marketing – шестте основни направления в дигиталната сфера. Ще придобиеш основни познания в управлението на рекламни кампании, създаването на качествено и ангажиращо съдържание и оптимизирането му за постигане на конкурентни резултати.

Способността да се докоснеш до основните направления в дигиталния маркетинг ще постигне две неща:

1. На първо място, ще се сдобиеш с умения, приложими във всяка бизнес среда;

2. На второ място, ще разбереш за себе си кой е пътят на специализация, който искаш да преследваш.

В края на Fundamentals модула ще можеш да предприемеш и последната стъпка – професионална квалификация.

3. Професионален модул

Три са професиите, към които можеш да се насочиш в професионалните модули на SoftUni Digital. И трите се фокусират върху важни сфери, експертите в които са изключително търсени, а именно:

Social Media Marketing Expert – ако създаването на качествено и работещо съдържание за различни комуникационни канали и най-вече за социалните мрежи е страстта, която искаш да превърнеш в професия, то това е пътят по който да поемеш. В професионалните модули от 4 курса ще задълбочиш умението си за работа с водещите социални мрежи, ще откриеш тайните на копирайтинга и ще се научиш как да създаваш работещи стратегии за създаване на съдържание.

Performance Marketing Expert – ако резултатите са това, което те вълнува най-много, то успешната реализация те очаква в направление Performance Marketing Expert. В него ще навлезеш в дълбочина в анализа на резултати, оптимизирането и повишаването на конверсии от различни канали – Facebook Ads и Google Ads, и ще откриеш съставките на ефективните и успешни рекламни кампании.

SEO & SEM Expert – ориентирана към по tech-savvy маркетолозите, тази специализация ще ти отвори пътя към създаването и поддържането на функционални, ориентирани към потребителя уебсайтове, чиято водеща характеристика е това, че Google ги харесва. А ако Google ги харесва, резултатите несъмнено ще са добри.

Както споменах по-рано, дигиталното ти приключение в SoftUni Digital ще завърши с диплома за придобита професия, а вратите към света на дигиталния маркетинг ще бъдат широко отворени за практическите ти умения и експертните ти знания.

Учиш и практикуваш с ментори-експерти

Две са основните съставки, които правят програмата по дигитален маркетинг успешна, а съответно – и курсистите на SoftUni Digital. От една страна, методологията „учене чрез правене“ ти помага да приложиш на практика новите си знания веднага след придобиването им. Това подобрява усвояването и затвърждаването им.

А най-хубавото е, че всичко идва директно от извора – SoftUni Digital създаде екип от опитни професионалисти с дългогодишна практика в сферата на дигиталния маркетинг. Лекторите са истински звезди в своите направления, ще ти споделят практическия си опит и ще те преведат през реални казуси от тяхната работа, като същевременно ти помагат да се сдобиеш с уменията, които самите те притежават. Лекторският ни състав се състои от:

Александър Иванов – основател и CEO на CreateX Digital Agency, Александър е работил със Заедно в Час, Еразъм+ и с Дигитално Дело.

Богдан Богомилов – Богдан има опит в управлението на рекламни бюджети за над 10 млн. лева и е работил с компании като Nestle, Reckitt Benckiser, Porsche Group и The Coca-Cola Company.

Велизар Величков – основател на 1forFit, компания, която има опит в 170 страни и работи с рекламен бюджет от над 25 млн. долара годишно.

Геннадий Воробьов – съосновател и CEO на една от най-големите агенции за дигитален маркетинг в България – Netpeak.

Георги Кандев – Георги има над 9 години опит в сферата на дигиталния маркетинг, специалист в разработката на performance стратегии, PPC, SEO и Email Automation, а в момента е и Business Operations Manager в Netpeak Bulgaria.

Денислав Георгиев – CEO на 1forFit, компания, с опит в над 170 държави, работеща с огромен рекламен бюджет всяка година.

Етиен Янев – Етиен е водил редица обучения по дигитален маркетинг в чужбина, включително в Русия, САЩ, Германия, Франция и Англия, а в момента е Global Head of Advocacy Marketing Unify в Atos.

Жюстин Томс – автор на 14 книги по дигитален маркетинг, създател на агенция ABC Design & Communications. Жюстин е работила с големи брандове като Shell, McDonalds и UniCredit Bulbank.

Мартин Желязков – SEO специалист в Netpeak, Мартин има дългогодишен опит в работата по онлайн магазини и корпоративни сайтове. Водил е редица корпоративни лекции и семинари, за едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България.

Петър Хаджиколев – Петър е специалист по Social Media Marketing и е част от екипа на 1forFit.

Симона Попова – Симона има богат опит в работата по международни кампании и разрастването на бизнеси по цял свят. Съосновател е на агенция Startup Masters.

Защо да кандидатстваш?

Ако все още имаш колебания дали дигиталният маркетинг е за теб, докосни се до света му с напълно безплатен старт. Като част от програмата на SoftUni Digital ще можеш:

• Да придобиеш актуални и приложими в реална работна среда знания и умения;

• Да се сдобиеш с професионална квалификация за популярна професия;

• Да бъдеш част от огромната общност на СофтУни, в която да обменяш идеи и да споделяш интересите си с амбициозни хора като теб.

• Да си осигуриш доживотен достъп до качествени и ценни ресурси;

Да придобиеш диплома за професионална квалификация от СофтУни.

Загърби колебанията, светът на дигиталния маркетинг е свят на действие. Кандидатствай за първата по рода си детайлна и задълбочена програма по дигитален маркетинг!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.