"Всеки, който иска да се занимава с Маркетинг, трябва да опита обученията на СофтУни" - интервю с Иван Николов - SoftUni Digital
Loading...

"Всеки, който иска да се занимава с Маркетинг, трябва да опита обученията на СофтУни" - интервю с Иван Николов

avatar Мария Вълчева 2 минути
"Всеки, който иска да се занимава с Маркетинг, трябва да опита обученията на СофтУни" - интервю с Иван Николов

Днешната история ще те срещне с Иван Николов, поредният от преминалите през редица обучения в СофтУни. Иван съчетава подготовката си по дигитален маркетинг с няколко Agile курса в SoftUni, за да постигне целта си да се реализира като Project Manager. Ето какво още ни сподели той в своята СофтУни история:

Здравей, представи се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Иван Николов. Преди две години завърших Бакалавър по Бизнес информатика и комуникации в УНСС. Имам опит като Старши координатор клиентски поръчки в TTEC Eastern Europe, а отскоро съм Project Coordinator в DreamShot.

Как се спря на SoftUni Digital?

Научих за Softuni Digital от приятели и реших да опитам с курса Marketing Basics. Хареса ми и продължих във Fundamentals програмата. Научих доста неща, като някои от тях приложих и в работата си. Бих препоръчал на всеки, който иска да се занимава с Маркетинг, да опита обученията на СофтУни, защото биха допринесли за тяхното развитие, особено в начален стадий.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Завърших Fundamentals програмата по Дигитален маркетинг и останах с добри впечатления от всеки от курсовете. Материалите бяха достатъчни като обем и лесно разбираеми, дори за хора без опит в сферата. Най-много ми хареса, че лекторите отговаряха на всички въпроси и даваха допълнителна стойност под формата на знания на всички курсисти.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Най-важният урок, който научих, е, че трябва постоянно да се стремим да се развиваме и да подобряваме себе си.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Езикът и начинът на преподаване бяха съобразени с нивото на знания на курсистите. Даваха се доста примери от практиката и се обясняваха в детайли. Личеше си, че лекторите са врели и кипели в сферата си на работа и имат дългогодишен опит зад себе си.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Кариерата ми след като записах и завърших Fundamentals модула в Softuni Digital се развива с добри темпове и само нагоре. Имах желание да се преориентирам в посока Project Management и в тази връзка дори записах няколко курса за Agile от програмата на SoftUni, които да ми помогнат да осъществя това свое желание. В крайна сметка, целта е постигната!

Какво ще кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

Не се колебайте да опитате!

---

Ако си готов да опиташ, запиши се още днес! Цялостната програма по Дигитален Маркетинг в SoftUni Digital те очаква, а първият етап е напълно безплатен. По този начин можеш да прецениш дали искаш да се занимаваш с дейност в областта на digital, инвестирайки единствено времето и вниманието си. Ако имаш ясни цели и си готов да ги преследваш, кандидатствай смело. В блога можеш да прочетеш още истории от курсист на SoftUni Digital, които споделят как им е помогнала програмата и в каква посока се развиват в момент. С радост ще споделим и твоята история там – пиши ни и ни я сподели на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.