Кока-Кола и СофтУни стартираха безплатна дигитална академия - SoftUni Digital
Loading...

Кока-Кола и СофтУни стартираха безплатна дигитална академия

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Кока-Кола и СофтУни стартираха безплатна дигитална академия

Кока-Кола и СофтУни обединяват усилия, като стартират безплатна дигитална академия. Обученията в рамките на специализираната академия имат за цел да помогнат на младите специалисти да доразвият наличните си умения и да натрупат редица нови такива. Инициативата е част от популярната програма на Кока-Кола - #YouthEmpowered - за подпомагане кариерното развитие на младите хора.


Реализацията на проекта съвпада и с 55-ия рожден ден на Кока-Кола в България, който компанията отбелязва, като предоставя достъп до знания на следващите поколения топ експерти в областта на маркетинга и комуникациите.


В рамките на Академията, включилите се ще имат възможността да се потопят в дълбочина и да изследват някои от най-успешните практики за създаване и реализация на стратегии и маркетингови кампании, идващи директно от опита на една от най-популярните световни компании за безалкохолни напитки. Експертите от Кока-Кола  ще предадат на курсистите ценен опит и поглед над най-актуалните тенденции в маркетинга, ще споделят изпитани във времето методи за успешно достигане до потребителите, изграждане на бранд имидж и реализиране на социално-отговорни програми.


Обучението се провежда изцяло онлайн и включва теми като: 

• Стратегия за управление на портфолио от марки;
• Формулиране и таргетиране на целеви групи;
• Дизайн мислене и намиране на креативни отговори;
• Създаване, планиране и лансиране на иновации;
• Създаване на стойност за бизнеса и обществото и други.


 „Искрено вярвам, че младите хора имат нужда да се срещат със специалисти от бизнеса – да учат от тях, да общуват с тях, да се вдъхновяват от техните истории. Това е и вярването на всички нас в Системата на Кока-Кола и съм щастлива, че заедно със SoftUni Digital тръгнахме по този път, по който заедно можем да постигнем именно тази цел. Обединихме усилия, идентифицирахме ключовите теми, които вълнуват младите хора, които искат да се занимават с маркетинг и комуникации и най-подходящите специалисти от Системата на Кока-Кола в България. Работата на всеки един от тях е смела, трансформира, провокира, разказва истории и изгражда това, което хората виждат всеки ден – страхотни продукти, стойностни кампании и истории, зад които стоят много любов и страст.“

Ангелина Григороваексперт Корпоративна социална отговорност, Кока-Кола ХБК България



"Щастлив съм, че в лицето на Кока-Кола срещнахме доверен партньор в общата ни мисия да създаваме възможности и качествено образование за младите хора в България. Искрено вярвам, че правилният път за всеки стартиращ професионалист преминава през споделяне на опит и менторство от страна на дългогодишни експерти, с които Системата на Кока-Кола в България е доказала, че разполага през годините.

Хората, които ще преминат през Академията са лидерите на утрешния ден."


Георги Захариев, Business Development, SoftUni


Записванията за Дигитална академия на Кока-Кола вече са отворени. Повече информация можете да откриете ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.