Курс Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020

02 ноември 2020 5 седмици

За курса

Дигиталната академия на Кока-Кола в SoftUni Digital ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб. Специалисти от Системата на Кока-Кола в България ще споделят какви са основните принципи и тенденциите в сферата на маркетинга и комуникациите, как подходът към представянето на портфолиото на пазара се променя и адаптира в динамична среда и кои са начините за успешно достигане до потребителите, изграждане на имидж и социално-отговорни програми.

Академията включва три части на следните теми „Управление на брандове и дигитален маркетинг“, "Маркетингови кампании" и "Комуникации и корпоративна социална отговорност". 

Умения, които ще придобиеш

  • Стратегия за управление на портфолио от марки
  • Формулиране и таргетиране на целеви групи
  • Дизайн мислене - намиране на креативни отговори
  • Стратегии за представяне на портфолио
  • Постигане на резултати от връзката с потребителите
  • Създаване, планиране и лансиране на иновации
  • Интегриране на корпоративни комуникации в бизнеса
  • Създаване на стойност за бизнеса и обществото
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Академията е подходяща за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за академията, кликнете ТУК и следвайте стъпките.

ДОКОГА МОГА ДА СЕ ЗАПИША И КОГА СТАРТИРА КУРСЪТ?

Записването за академията е отворено до 2 ноември 2020. Обучението стартира на същия ден (2 ноември).

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат в понеделник и сряда от 19:00 до 20:30 ч.

Какви са формите на обучение?

Обучението е онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в курса?

Обучението в академията е безплатно.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за академията

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Безплатно

Организатор на Академията

Coca-Cola Logo 1Coca-Cola Logo 1Coca-Cola Logo 1

Преподаватели

SvetlanaDimitrova1 avatar
Светлана Димитрова
Светлана Димитрова ръководи портфолиото на газираните напитки на The Coca-Cola Company в България. Тя отговаря за разработването на стратегията за портфолиото от марки в страната, прилагането на глобалните бранд стратегии по релевантен за българския пазар начин, развитието на локални планове и инициативи за достигане до потребителите. Работата ѝ включва лансирането нови марки и продукти: от прозренията за потребителите с техните нужди и нагласи до разработването на реални продукти и тяхната комуникация.
VladimirPopov1 avatar
Владимир Попов
Владимир Попов е бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България. Той отговаря за развиването на брандовете Fanta, Sprite и Schweppes на българския пазар. Негови отговорности са успешното разработване на стратегии за брандовете, прилагане на глобални стратегии по релевантен начин за България, лансиране на успешни иновации във всеки от брандовете, ръководене на консуматорски кампании и активации, както и създаване на партньорства, които да предоставят неповторими изживявания на консуматора.
TzankoKunov avatar
Цанко Кунов
Решен да помогне на всеки екип да се движи в крак с времената, Цанко се занимава с разнообразните форми на дигитален маркетинг. Освен мениджмънт на различни проекти, социални медии и инфлуенсъри, като заклет поддръжник на компютърните игри той е решен да докаже ползите от гейминг не само за играчите, но и за компаниите - достатъчно храбри да го ползват като маркетингов канал. В момента, когато Цанко не работи по международни проекти на Кока-Кола, той се фокусира върху онлайн присъствието на Fanta, Sprite & Schweppes в България.
MialenaVidekova avatar
Миалена Видекова
Миалена Видекова е мениджър „Дигитална търговия“ в Кока-Кола България и отговаря за иновирането на традиционната търговия и пренасянето й в онлайн канала. Занимава се с планирането и комуникацията на съвместни активности с онлайн търговци – платформи за поръчка на храна, магазини и ресторанти, както и с управлението на собствената промоционална платформa на компанията – Coca-Cola App.
DianaKotovska avatar
Диана Котовска
Диана Котовска е супервайзор „Електронна търговия“ и е част от търговския екип „Ключови клиенти“ на Кока-Кола ХБК България. Част от задълженията й са планирането на дългосрочното развитие на канала, адаптирането на офлайн тенденции в онлайн среда и ежедневната работа с онлайн търговците.
HristinaGeorgieva1 avatar
Христина Георгиева
Христина Георгиева има над 15-годишен опит в маркетинга и продажбите в сектора на бързооборотните стоки, в различни индустрии както на българския, така и на международния пазар. Започва кариерата си в Unilever България, където преминава през различни позиции, а през 2010 г. се присъединява към екипа на Heineken, в който прекарва 7 години. През 2019 г. Христина става част от екипа на Кока-Кола ХБК България, като поема позицията директор на отдел „Маркетинг“. Заедно със своя екип, Христина осигурява маркетингово изпълнение на пазара, което носи преживяване за потребителите, управление на 24/7 портфолиото на компанията чрез иновации и с фокус върху клиента.
ZhulietaDimova avatar
Жулиета Димова
Жулиета Димова отговаря за лансиранията на нови продукти в Кока-Кола ХБК България в категориите газирани и негазирани безалкохолни напитки - от концепция и производство до план за изпълнение и проследяване на резултатите. Жулиета завършва International University of Monaco - учреждение, в което има представители на над 60 националности. След AIESEC стаж в Братислава, тя се фокусира върху бизнес развитие в сектора на бързооборотните стоки – през призмата на маркетинг и продажби.
MarinelaKaramanova avatar
Маринела Караманова
Маринела Караманова се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България през 2018 г. с разнообразен опит в сферата на бързооборотните стоки, придобит по време на международния й кариерен път в Mondelez International. Нейната кариера в сферата на Маркетинга започва през 2012 г., от когато тя заема различни роли и трупа знания в продуктов и бранд мениджмънт на Oreo, Milka бисквити, belVita, TUC, Barni. Маринела преминава през управление на проекти, стратегическо развитие на марки като Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy, Fuzetea, Bankia, AdeZ, до настоящата й позиция като Маркетинг мениджър „Търговски канали за бъдеща консумация“. Опитът й включва отговорности за повече от 10 пазара като България, Румъния, Сърбия, Словения, Хърватия, Албания, Косово, Черна гора, Северна Македония. Тя оглавява и няколко проекта за най-големите бисквитени пазари в Европа – Германия, Великобритания и Франция. Маринела не винаги се е представяла в ролята на маркетолог. Всъщност, тя завършва бакалавър и магистър Финанси в УНСС, като още по време на следването си през 2011 г. започва работа в централния офис на Уникредит Булбанк. След близо година в банковия сектор тя се пренасочва към маркетинг сферата, вярвайки и до днес, че в маркетинга има много финанси, пазарна логика и правилно приложена стратегия.
rshristov avatar
Радослав Христов
Радослав Христов има 10-годишен опит в сферата на комуникациите и връзките с обществеността. Работил е с едни от най-големите световни компании като Uber, Siemens, редица международни неправителствени организации и държавни институции. Има сериозен опит в сферата на кризисните комуникации и политическия PR. Работил е в Нова Броудкастинг Груп, където се грижи за връзките с медиите и корпоративната социална отговорност, а в момента е мениджър „Комуникации“ на Кока-Кола ХБК България и двата центъра за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик, базирани в София, където управлява външните и вътрешните комуникации на трите дружества с общо близо 2000 служители.
AnguelinaGrigorova avatar
Ангелина Григорова
Ангелина Григорова ръководи Корпоративната социална отговорност на системата на Кока-Кола в България или както обича да казва – помага на компанията да прави добро. Тя има над 10-годишен опит в сферата на комуникациите, като е работила по изграждане и поддържане на репутацията на едни от най-големите компании и организации в сектора на бързооборотните стоки, ИТ, фармацевтичната индустрия и други. През 2016 г. Ангелина става част от екипа на Кока-Кола ХБК България, като реализира редица комуникационни кампании за вътрешни и външни аудитории, бранд PR проекти и отговаря за връзките с неправителствени организации и спонсорства, а преди три години поема стратегията за Корпоративна социална отговорност на Кока-Кола, част от която са програмата за повишаване на мотивацията и работоспособността на младежите #YouthEmpowered и инициативата с 13-годишна история „Моят зелен град“!