Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020
Дигиталната академия на Кока-Кола в SoftUni Digital ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб. Специалисти от Системата на Кока-Кола в България ще споделят какви са основните принципи и тенденциите в сферата на маркетинга и комуникациите, как подходът към представянето на портфолиото на пазара се променя и адаптира в динамична среда и кои са начините за успешно достигане до потребителите, изграждане на имидж и социално-отговорни програми.
Академията включва три части на следните теми „Управление на брандове и дигитален маркетинг“, "Маркетингови кампании" и "Комуникации и корпоративна социална отговорност".
Умения, които ще придобиеш
- Стратегия за управление на портфолио от марки
- Формулиране и таргетиране на целеви групи
- Дизайн мислене - намиране на креативни отговори
- Стратегии за представяне на портфолио
- Постигане на резултати от връзката с потребителите
- Създаване, планиране и лансиране на иновации
- Интегриране на корпоративни комуникации в бизнеса
- Създаване на стойност за бизнеса и обществото
- 1 Обучителни ресурси и дигитално упътване със сайта на SoftUni Digital
- 2 Тема 1, част 1: Управление на брандове: Разработване на стратегия за бранд портфолио
- 1 Обучителни ресурси и дигитално упътване със сайта на SoftUni Digital
-
Обучителни ресурси и дигитално упътване със сайта на SoftUni Digital
Ресурси от темата
- 2 Тема 1, част 1: Управление на брандове: Разработване на стратегия за бранд портфолио
-
Тема 1, част 1: Управление на брандове: Разработване на стратегия за бранд портфолио
Дата: 2 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 3 Тема 1, част 2: Управление на брандове: Разработване на стратегия за локални целеви групи
- 4 Тема 1, част 3: Модерен маркетинг: Дизайн мислене и брейнсторминг по време на пандемия
- 3 Тема 1, част 2: Управление на брандове: Разработване на стратегия за локални целеви групи
-
Тема 1, част 2: Управление на брандове: Разработване на стратегия за локални целеви групи
Дата: 4 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 4 Тема 1, част 3: Модерен маркетинг: Дизайн мислене и брейнсторминг по време на пандемия
-
Тема 1, част 3: Модерен маркетинг: Дизайн мислене и брейнсторминг по време на пандемия
Дата: 9 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 5 Тема 1, част 4: Онлайн търговията като част от дигиталната трансформация на Coca Cola
- 6 Тема 2, част 1: Портфолио мениджмънт – как да постигнем максимален ефект от интеракцията с потребителите?
- 5 Тема 1, част 4: Онлайн търговията като част от дигиталната трансформация на Coca Cola
-
Тема 1, част 4: Онлайн търговията като част от дигиталната трансформация на Coca Cola
Дата: 11 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 6 Тема 2, част 1: Портфолио мениджмънт – как да постигнем максимален ефект от интеракцията с потребителите?
-
Тема 2, част 1: Портфолио мениджмънт – как да постигнем максимален ефект от интеракцията с потребителите?
Дата: 16 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 7 Тема 2, част 2: Продуктът: Животът на една иновация на пазара
- 8 Тема 2, част 3: Трейд маркетинг стратегия: промяната на поведението на купувача в търговските канали
- 7 Тема 2, част 2: Продуктът: Животът на една иновация на пазара
-
Тема 2, част 2: Продуктът: Животът на една иновация на пазара
Дата: 18 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 8 Тема 2, част 3: Трейд маркетинг стратегия: промяната на поведението на купувача в търговските канали
-
Тема 2, част 3: Трейд маркетинг стратегия: промяната на поведението на купувача в търговските канали
Дата: 23 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 9 Тема 3, част 1: Корпоративните комуникации като стратегически бизнес инструмент
- 10 тема 3, част 2: Отговорният бизнес: От стратегия до създаване на стойност за общностите
- 9 Тема 3, част 1: Корпоративните комуникации като стратегически бизнес инструмент
-
Тема 3, част 1: Корпоративните комуникации като стратегически бизнес инструмент
Дата: 25 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 10 тема 3, част 2: Отговорният бизнес: От стратегия до създаване на стойност за общностите
-
тема 3, част 2: Отговорният бизнес: От стратегия до създаване на стойност за общностите
Дата: 30 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Академията е подходяща за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за академията, кликнете ТУК и следвайте стъпките.
ДОКОГА МОГА ДА СЕ ЗАПИША И КОГА СТАРТИРА КУРСЪТ?
Записването за академията е отворено до 2 ноември 2020. Обучението стартира на същия ден (2 ноември).
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията се провеждат в понеделник и сряда от 19:00 до 20:30 ч.
Какви са формите на обучение?
Обучението е онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в курса?
Обучението в академията е безплатно.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за академията
| Безплатно |