Курс Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020

Умения, които ще придобиеш

  • Стратегия за управление на портфолио от марки
  • Формулиране и таргетиране на целеви групи
  • Дизайн мислене - намиране на креативни отговори
  • Стратегии за представяне на портфолио
  • Постигане на резултати от връзката с потребителите
  • Създаване, планиране и лансиране на иновации
  • Интегриране на корпоративни комуникации в бизнеса
  • Създаване на стойност за бизнеса и обществото
Виж още

Теми

  • Обучителни ресурси и дигитално упътване със сайта на SoftUni Digital

    Още няма описание за тази лекция

  • Тема 1, част 1: Управление на брандове: Разработване на стратегия за бранд портфолио

    Дата: 2 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 1, част 2: Управление на брандове: Разработване на стратегия за локални целеви групи

    Дата: 4 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 1, част 3: Модерен маркетинг: Дизайн мислене и брейнсторминг по време на пандемия

    Дата: 9 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 1, част 4: Онлайн търговията като част от дигиталната трансформация на Coca Cola

    Дата: 11 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 2, част 1: Портфолио мениджмънт – как да постигнем максимален ефект от интеракцията с потребителите?

    Дата: 16 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 2, част 2: Продуктът: Животът на една иновация на пазара

    Дата: 18 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 2, част 3: Трейд маркетинг стратегия: промяната на поведението на купувача в търговските канали

    Дата: 23 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 3, част 1: Корпоративните комуникации като стратегически бизнес инструмент

    Дата: 25 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 3, част 2: Отговорният бизнес: От стратегия до създаване на стойност за общностите

    Дата: 30 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.

Академията е подходяща за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за академията, кликнете ТУК и следвайте стъпките.

ДОКОГА МОГА ДА СЕ ЗАПИША И КОГА СТАРТИРА КУРСЪТ?

Записването за академията е отворено до 2 ноември 2020. Обучението стартира на същия ден (2 ноември).

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат в понеделник и сряда от 19:00 до 20:30 ч.

Какви са формите на обучение?

Обучението е онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в курса?

Обучението в академията е безплатно.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за академията

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Безплатно

Организатор на Академията

Coca-Cola Logo 1Coca-Cola Logo 1Coca-Cola Logo 1

Светлана Димитрова

Преподавател

Светлана Димитрова ръководи портфолиото на газираните напитки на The Coca-Cola Company в България. Тя отговаря за разработването на стратегията за портфолиото от марки в страната, прилагането на глобалните бранд стратегии по релевантен за българския пазар начин, развитието на локални планове и инициативи за достигане до потребителите. Работата ѝ включва лансирането нови марки и продукти: от прозренията за потребителите с техните нужди и нагласи до разработването на реални продукти и тяхната комуникация.

Владимир Попов

Преподавател

Владимир Попов е бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България. Той отговаря за развиването на брандовете Fanta, Sprite и Schweppes на българския пазар. Негови отговорности са успешното разработване на стратегии за брандовете, прилагане на глобални стратегии по релевантен начин за България, лансиране на успешни иновации във всеки от брандовете, ръководене на консуматорски кампании и активации, както и създаване на партньорства, които да предоставят неповторими изживявания на консуматора.

Цанко Кунов

Преподавател

Решен да помогне на всеки екип да се движи в крак с времената, Цанко се занимава с разнообразните форми на дигитален маркетинг. Освен мениджмънт на различни проекти, социални медии и инфлуенсъри, като заклет поддръжник на компютърните игри той е решен да докаже ползите от гейминг не само за играчите, но и за компаниите - достатъчно храбри да го ползват като маркетингов канал. В момента, когато Цанко не работи по международни проекти на Кока-Кола, той се фокусира върху онлайн присъствието на Fanta, Sprite & Schweppes в България.

Миалена Видекова

Преподавател

Миалена Видекова е мениджър „Дигитална търговия“ в Кока-Кола България и отговаря за иновирането на традиционната търговия и пренасянето й в онлайн канала. Занимава се с планирането и комуникацията на съвместни активности с онлайн търговци – платформи за поръчка на храна, магазини и ресторанти, както и с управлението на собствената промоционална платформa на компанията – Coca-Cola App.

Диана Котовска

Преподавател

Диана Котовска е супервайзор „Електронна търговия“ и е част от търговския екип „Ключови клиенти“ на Кока-Кола ХБК България. Част от задълженията й са планирането на дългосрочното развитие на канала, адаптирането на офлайн тенденции в онлайн среда и ежедневната работа с онлайн търговците.

Христина Георгиева

Преподавател

Христина Георгиева има над 15-годишен опит в маркетинга и продажбите в сектора на бързооборотните стоки, в различни индустрии както на българския, така и на международния пазар. Започва кариерата си в Unilever България, където преминава през различни позиции, а през 2010 г. се присъединява към екипа на Heineken, в който прекарва 10 години. През 2019 г. Христина става част от екипа на Кока-Кола ХБК България, като поема позицията директор на отдел „Маркетинг“. Заедно със своя екип, Христина осигурява маркетингово изпълнение на пазара, което носи преживяване за потребителите, управление на 24/7 портфолиото на компанията чрез иновации и с фокус върху клиента.

Жулиета Димова

Преподавател

Жулиета Димова отговаря за лансиранията на нови продукти в Кока-Кола ХБК България в категориите газирани и негазирани безалкохолни напитки - от концепция и производство до план за изпълнение и проследяване на резултатите. Жулиета завършва International University of Monaco - учреждение, в което има представители на над 60 националности. След AIESEC стаж в Братислава, тя се фокусира върху бизнес развитие в сектора на бързооборотните стоки – през призмата на маркетинг и продажби.

Маринела Караманова

Преподавател

Маринела Караманова се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България през 2018 г. с разнообразен опит в сферата на бързооборотните стоки, придобит по време на международния й кариерен път в Mondelez International. Нейната кариера в сферата на Маркетинга започва през 2012 г., от когато тя заема различни роли и трупа знания в продуктов и бранд мениджмънт на Oreo, Milka бисквити, belVita, TUC, Barni. Маринела преминава през управление на проекти, стратегическо развитие на марки като Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy, Fuzetea, Bankia, AdeZ, до настоящата й позиция като Маркетинг мениджър „Търговски канали за бъдеща консумация“. Опитът й включва отговорности за повече от 10 пазара като България, Румъния, Сърбия, Словения, Хърватия, Албания, Косово, Черна гора, Северна Македония. Тя оглавява и няколко проекта за най-големите бисквитени пазари в Европа – Германия, Великобритания и Франция. Маринела не винаги се е представяла в ролята на маркетолог. Всъщност, тя завършва бакалавър и магистър Финанси в УНСС, като още по време на следването си през 2011 г. започва работа в централния офис на Уникредит Булбанк. След близо година в банковия сектор тя се пренасочва към маркетинг сферата, вярвайки и до днес, че в маркетинга има много финанси, пазарна логика и правилно приложена стратегия.

Радослав Христов

Преподавател

Радослав Христов има 10-годишен опит в сферата на комуникациите и връзките с обществеността. Работил е с едни от най-големите световни компании като Uber, Siemens, редица международни неправителствени организации и държавни институции. Има сериозен опит в сферата на кризисните комуникации и политическия PR. Работил е в Нова Броудкастинг Груп, където се грижи за връзките с медиите и корпоративната социална отговорност, а в момента е мениджър „Комуникации“ на Кока-Кола ХБК България и двата центъра за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик, базирани в София, където управлява външните и вътрешните комуникации на трите дружества с общо близо 2000 служители.

Ангелина Григорова

Преподавател

Ангелина Григорова ръководи Корпоративната социална отговорност на системата на Кока-Кола в България или както обича да казва – помага на компанията да прави добро. Тя има над 10-годишен опит в сферата на комуникациите, като е работила по изграждане и поддържане на репутацията на едни от най-големите компании и организации в сектора на бързооборотните стоки, ИТ, фармацевтичната индустрия и други. През 2016 г. Ангелина става част от екипа на Кока-Кола ХБК България, като реализира редица комуникационни кампании за вътрешни и външни аудитории, бранд PR проекти и отговаря за връзките с неправителствени организации и спонсорства, а преди три години поема стратегията за Корпоративна социална отговорност на Кока-Кола, част от която са програмата за повишаване на мотивацията и работоспособността на младежите #YouthEmpowered и инициативата с 13-годишна история „Моят зелен град“!

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."