Курс Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020

Умения, които ще придобиеш

  • Стратегия за управление на портфолио от марки
  • Формулиране и таргетиране на целеви групи
  • Дизайн мислене - намиране на креативни отговори
  • Стратегии за представяне на портфолио
  • Постигане на резултати от връзката с потребителите
  • Създаване, планиране и лансиране на иновации
  • Интегриране на корпоративни комуникации в бизнеса
  • Създаване на стойност за бизнеса и обществото
Виж още

Теми

  • Обучителни ресурси и дигитално упътване със сайта на SoftUni Digital

    Още няма описание за тази лекция

  • Тема 1, част 1: Управление на брандове: Разработване на стратегия за бранд портфолио

    Дата: 2 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 1, част 2: Управление на брандове: Разработване на стратегия за локални целеви групи

    Дата: 4 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 1, част 3: Модерен маркетинг: Дизайн мислене и брейнсторминг по време на пандемия

    Дата: 9 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 1, част 4: Онлайн търговията като част от дигиталната трансформация на Coca Cola

    Дата: 11 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 2, част 1: Портфолио мениджмънт – как да постигнем максимален ефект от интеракцията с потребителите?

    Дата: 16 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 2, част 2: Продуктът: Животът на една иновация на пазара

    Дата: 18 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 2, част 3: Трейд маркетинг стратегия: промяната на поведението на купувача в търговските канали

    Дата: 23 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 3, част 1: Корпоративните комуникации като стратегически бизнес инструмент

    Дата: 25 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.
  • Тема 3, част 2: Отговорният бизнес: От стратегия до създаване на стойност за общностите

    Дата: 30 ноември, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 2 ноември. Обучението стартира на 2 ноември 2020 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Светлана Димитрова

Преподавател

Светлана Димитрова ръководи портфолиото на газираните напитки на The Coca-Cola Company в България. Тя отговаря за разработването на стратегията за портфолиото от марки в страната, прилагането на глобалните бранд стратегии по релевантен за българския пазар начин, развитието на локални планове и инициативи за достигане до потребителите.

Владимир Попов

Преподавател

Владимир Попов е бранд мениджър "Газирани напитки" в Кока-Кола България. Той отговаря за развиването на брандовете Fanta, Sprite и Schweppes на българския пазар. Негови отговорности са успешното разработване на стратегии за брандовете, прилагане на глобални стратегии по релевантен начин за България, лансиране на успешни иновации във всеки от брандовете, ръководене на консуматорски кампании и активации.

Цанко Кунов

Преподавател

Решен да помогне на всеки екип да се движи в крак с времената, Цанко се занимава с разнообразните форми на дигитален маркетинг. Освен мениджмънт на различни проекти, социални медии и инфлуенсъри, като заклет поддръжник на компютърните игри той е решен да докаже ползите от гейминг не само за играчите, но и за компаниите - достатъчно храбри да го ползват като маркетингов канал.

Миалена Видекова

Преподавател

Миалена Видекова е мениджър „Дигитална търговия“ в Кока-Кола България и отговаря за иновирането на традиционната търговия и пренасянето й в онлайн канала. Занимава се с планирането и комуникацията на съвместни активности с онлайн търговци – платформи за поръчка на храна, магазини и ресторанти, както и с управлението на собствената промоционална платформa на компанията – Coca-Cola App.

Диана Котовска

Преподавател

Диана Котовска е супервайзор „Електронна търговия“ и е част от търговския екип „Ключови клиенти“ на Кока-Кола ХБК България. Част от задълженията й са планирането на дългосрочното развитие на канала, адаптирането на офлайн тенденции в онлайн среда и ежедневната работа с онлайн търговците.

Христина Георгиева

Преподавател

Христина Георгиева има над 15-годишен опит в маркетинга и продажбите в сектора на бързооборотните стоки, в различни индустрии както на българския, така и на международния пазар. Започва кариерата си в Unilever България, където преминава през различни позиции, а през 2010 г. се присъединява към екипа на Heineken, в който прекарва 10 години. През 2019 г. Христина става част от екипа на Кока-Кола ХБК България, като поема позицията директор на отдел "Маркетинг".

Жулиета Димова

Преподавател

Жулиета Димова отговаря за лансиранията на нови продукти в Кока-Кола ХБК България в категориите газирани и негазирани безалкохолни напитки - от концепция и производство до план за изпълнение и проследяване на резултатите. Жулиета завършва International University of Monaco - учреждение, в което има представители на над 60 националности.

Маринела Караманова

Преподавател

Маринела Караманова се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България през 2018 г. Нейната кариера в сферата на Маркетинга започва през 2012 г., от когато тя заема различни роли и трупа знания в продуктов и бранд мениджмънт на Oreo, Milka бисквити и др. Маринела преминава през управление на проекти, стратегическо развитие на марки като Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy, до настоящата й позиция като Маркетинг мениджър "Търговски канали за бъдеща консумация".

Радослав Христов

Преподавател

Радослав Христов има 10-годишен опит в сферата на комуникациите и връзките с обществеността. Работил е с едни от най-големите световни компании като Uber, Siemens, редица международни неправителствени организации и държавни институции. В момента е мениджър "Комуникации" на Кока-Кола ХБК България и двата центъра за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик, базирани в София.

Ангелина Григорова

Преподавател

Ангелина Григорова ръководи Корпоративната социална отговорност на системата на Кока-Кола в България. Тя има над 10-годишен опит в сферата на комуникациите, като е работила по изграждане и поддържане на репутацията на едни от най-големите компании и организации в сектора на бързооборотните стоки, ИТ, фармацевтичната индустрия и други. През 2016 г. Ангелина става част от екипа на Кока-Кола ХБК България.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.