Защо изграждането на дигитален бранд е ключов процес за бизнеса с Жюстин Томс - SoftUni Digital
Loading...

Защо изграждането на дигитален бранд е ключов процес за бизнеса с Жюстин Томс

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Защо изграждането на дигитален бранд е ключов процес за бизнеса с Жюстин Томс

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Investor.bg от 2012 година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.

В следващите редове ще си поговорим с Жюстин за ключовата роля на изграждането на дигитален бранд и предстоящия през април курс Building digital branding:

Защо да изберем дигиталния маркетинг за своя професионален път?

Това е модерна и актуална професия, която дава всеобхватни възможности за развитие, помага на бизнесите да успяват, а като област е и изключително интересна и динамична, което се харесва на младите хора днес.

Защо изграждането на дигитален бранд е толкова ключов процес за бизнеса?

В днешно време е невъзможно да се прави бизнес, без да се мисли за онлайн средата и как брандът ни се позиционира в нея, дори бизнесът ни да не е свързан пряко с виртуални аудитории. Устойчивото развитие на всяка бизнес идея следва да тръгне и уверено да държи своя дигитален брандинг.

Кои са най-важните умения, които ще придобием в курса Building Digital Branding?

В курса ще поднеса знания за дигиталния брандинг и основните му компоненти и начини за изграждане. Ще се запознаем с актуалните дигитални канали и ще сравним заедно изграждането  на бранд в дигитална среда, спрямо традиционната такава. Ще разледаме и основни понятия като SWOT анализ, таргет аудитории, послания, консистентност в комуникациите и измерване на резултати.

Умението да се създаде от нулата и да се изгражда успешно един бранд в дигитална среда, е ключово и се надявам да е полезно за всички участници.

Кой е най-ценния съвет, който можеш да дадеш на бъдещите маркетинг експерти?

Да учат постоянно. В нашата динамична среда ежедневното любопитство и стремеж към самоусъвършенстване са изключително важни.


Не пропускайте да се включите в онлайн курсът Building Digital Branding с лектор Жюстин Томс, за да се потопите още по-надълбоко в света на оптималния, качествено функциониращ и изграден с правилна стратегия дигитален бранд. Обучението е с цялостна практическа насоченост, за да усвоявате максимално най-ефективно всички новопридобити знания. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.