Защо изграждането на дигитален бранд е ключов процес за бизнеса с Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Investor.bg от 2012 година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.
В следващите редове ще си поговорим с Жюстин за ключовата роля на изграждането на дигитален бранд и предстоящия през април курс Building digital branding:
Защо да изберем дигиталния маркетинг за своя професионален път?
Това е модерна и актуална професия, която дава всеобхватни възможности за развитие, помага на бизнесите да успяват, а като област е и изключително интересна и динамична, което се харесва на младите хора днес.
Защо изграждането на дигитален бранд е толкова ключов процес за бизнеса?
В днешно време е невъзможно да се прави бизнес, без да се мисли за онлайн средата и как брандът ни се позиционира в нея, дори бизнесът ни да не е свързан пряко с виртуални аудитории. Устойчивото развитие на всяка бизнес идея следва да тръгне и уверено да държи своя дигитален брандинг.
Кои са най-важните умения, които ще придобием в курса Building Digital Branding?
В курса ще поднеса знания за дигиталния брандинг и основните му компоненти и начини за изграждане. Ще се запознаем с актуалните дигитални канали и ще сравним заедно изграждането на бранд в дигитална среда, спрямо традиционната такава. Ще разледаме и основни понятия като SWOT анализ, таргет аудитории, послания, консистентност в комуникациите и измерване на резултати.
Умението да се създаде от нулата и да се изгражда успешно един бранд в дигитална среда, е ключово и се надявам да е полезно за всички участници.
Кой е най-ценния съвет, който можеш да дадеш на бъдещите маркетинг експерти?
Да учат постоянно. В нашата динамична среда ежедневното любопитство и стремеж към самоусъвършенстване са изключително важни.
Не пропускайте да се включите в онлайн курсът Building Digital Branding с лектор Жюстин Томс, за да се потопите още по-надълбоко в света на оптималния, качествено функциониращ и изграден с правилна стратегия дигитален бранд. Обучението е с цялостна практическа насоченост, за да усвоявате максимално най-ефективно всички новопридобити знания. Очакваме ви!