Курс Building Digital Branding - април 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Building Digital Branding - април 2020

14 април 2020 4 седмици 3 кредита

За курса

Целта на това обучение е да даде на курсистите базова информация за това как се изгражда стратегия за дигитално присъствие и дигитален брандинг.
Ще започнем от въведение в брандинга, основните елементи на бранда и какви са принципите за изграждане на бранд в традиционна среда. Ще разгледаме актуалните дигитални канали и ще сравним изграждането на бранд в традиционна и в дигитална среда. Ще преминем през основни понятия като SWOT анализ, таргет аудитории, послания, консистентност в комуникациите и измерване на резултатите. 
Без консистентно развитие на бранда в дигиталните канали, в днешно време изобщо нямаме бранд. Затова ще покрием основните принципи за развитие на дигиталния брандинг, така че да може да приложите веднага наученото.

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на дигитален бранд
  • Разпознаване на силните и слабите страни на един бизнес
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие
Теми
  • Ресурси

    Ресурси от темата

  • Основи на брандинга. Как се изгражда бранд

    Какво е бранд. История на някои от най-популярните брандове. Развитие на брандовете във времето. Развитие на дигиталните брандове. Кои са основните елементи на бранда.
    Как технически се изгражда брандът. Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му. Времеви измерения. Живот на бранда в дигитална среда - изменения.

    Дата: 14 април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • SWOT анализ. Аудитория. Цели

    Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд.
    Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд.

    Дата: 16 април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Сайтът като комуникационен център

    Сайтът и като комуникационен център на нашето дигитално присъствие. Как се изгражда и какви са основните моменти в създаването му от перспективата на брандинга.
    Кои са основните брандинг елементи и възможности. Кои са задължителните компоненти и кои - пожелателните. Как всичко това се пренася в останалите дигитални канали на бранда.

    Дата: 21 април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Ребрандинг. Онлайн елементи.

    Кога и как е нужен и се прави ребрандинг. Защо е нужен. Основни стъпки. Планиране и развиетие. 
    Кои са останалите онлайн елементи, които е нужно да следим за нашия бранд и как да правим мониторинг.

    Дата: 23 април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитални канали и дигитални брандове

    Истории и съдържание за живи брандове. Кои са основните канали, които брандът използва. Къде са нашите публики и къде следва да сме ние. Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя. Кое прави един бранд жив. 
    Дигитални канали и брандинг елементи. Синхронизация.

    Дата: 28 април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Развитие на бранда в динамична среда. Планиране

    Сайтът е център на нашето присъствие като цяло - кои са основните елементи, с какво е нужно да се съобразим, структура и архитектура, функционалности и дизайн. Как се прави задание за сайт. Какви са изискванията и какви са възможностите.
    Планиране развитието на бранда - как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да планираме и имаме, за да реализираме успешно целите си. Етапи на работа. Отчетност и измеримост на резултата. 

    Дата: 30 април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит е съставен от две части - практически проект (90% от оценката) и теоретичен изпит (10% от оценката). 

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10.05(неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 9 май до 22:00 ч. на 10 май


    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, студенти по маркетинг и комуникации, собственици на малък и среден бизнес, както и за всички, които искат да научат повече за дигиталния брандинг като цяло.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 12 април 2020. Обучението стартира на 14 април и завършва на 30 април.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятиятата се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и можете да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практическо задание. На база финален проект ще бъде формирана финалната оценка. Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако оценката им от изпита е над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия на живо
  • Контакт с лектор на живо
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група
Безплатно
Изпит (до 23.04.2020)

Ранно записване за изпит

  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
100 лв.
Изпит (от 24.04 до 30.04.2020)

Късно записване за изпит

  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
200 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 21 април).

Преподавател

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.