Шест инфо капки в океан от SEO - SoftUni Digital
Loading...

Шест инфо капки в океан от SEO

avatar Пламена Джигова 3 минути
Шест инфо капки в океан от SEO

Search Engine Optimisation е огромна тема, която вълнува все по-голяма част от digital обществото в световен мащаб. Без значение дали се чудите къде да позиционирате своя бизнес в огромната Search карта, или просто искате да надникнете в непознатите дебри на търсенето, защото „дивото ви зове“, вие трябва да изберете една от хилядите пътеки, по които да започнете своето пътешествие. Е, днес имате късмет, защото ние от екипа на SoftUni Digital, подбрахме за вас 6 интересни факта, които биха могли да изиграят ролята на първоначална капка във вашето SEO море от информация.

6. Най-популярно търсене в Google за 2016
Вие инсталирахте ли “Pokemon Go” на своето мобилно устройство? Огледайте се и ако около вас няма никогo в този момент – признайте си, знаем, че вие тайно или не, сте били един от потребителите, които в началото на експанзивния геймърски бум, са влезли в ролята на разследващ агент под прикритие.  Знаем, че точно вие сте допринесли за търсенето на най-популярните думи за 2016-та, а именно: „Какво за бога е Pokemon GO!?“. Макар, че сякаш горещата тенденция отшумява заедно с края на годината, играта е страхотен пример за viral тенденция и магическо овладяване на органичните търсения – част от които онлайн, а друг, по-голям дял - по шумните улици на големите градове. С други думи търсения, протичащи под формата на безразборен Pokemon лов.

5. SEO за милиарди
Ако сте сред изследователите на бързо развиващите се рекламни индустрии, които надминават по бюджет дори „Националната лотария“, вашият избор за развитие в SEO дигиталната сфера е правилният. През изминаващата 2016 година бюджетите на SEO гилдията са оценени на 65 милиарда, като през 2017-та се очаква значително завишаване на обявената цифра. Въпросът е колко подготвени се чувствате за стремително гмуркане в света на милиардите?

4. Siri, имам едно питане
Според изпълнителният директор на Google - Sundar Pichai, 20% от заявките за мобилно приложение на Android устройства са извършени чрез гласови търсения. Вие колко често провеждате разговор със своя телефон? Изглежда, ако сте сред потребителите на i-устройства, не влизате в тази класация. Признайте обаче, че среднощните разговори с телефона, особено когато наоколо няма друга приятна компания, могат да бъдат изключително функционални. :) Същото важи и за ситуациите, в които наличието на трета ръка би ви се отразило функционално – подходящ случай, в който вашата гласова команда идва на помощ, за да ви спаси.

3. Да търсиш в уникалното пространство
Ако във вашата пътешественическа карта е нарисуван океан от информация, който носи името „Google“, съветваме ви да отбележите, че гмурканията от свободни плувци на ден достигат 3.5 милиарда. От 16% до 20% от тези океански търсения са уникални по рода си и са вписани в търсачката за пръв път. Замислете се колко пъти ви се наложи да потърсите своята гениална идея в Google, с цел да проверите дали тя наистина е толкова уникална по рода си или някой вече ви е изпреварил?

2. Да се ъпдейтваш повече пъти от дните в годината
Едва ли има потребител, който обича ъпдейтите и досадните подробности, които ги следват – рестартиране на устройство, безцелно чакане и т.н. За щастие ъпдейтите в алгоритъма на Google се случват почти незабележимо и достигат до годишния брой от 500 фини настройки и промени. Представяте ли си, ако всеки ден се налагаше да рестартираме търсачката, за да получим поредния ъпдейт. С малко късмет броят на search паузите би достигнал дори до 2 пъти на ден!

1. Мисли бързо – телефонът или компютърът?
2016 година премина под патронажа на самопризнанията. В тази връзка от Google официално обявиха, че по-голяма част от Google търсенията са осъществени посредством мобилни устройства, сравнено с настолните компютри и лаптопите. В такъв случай не ви остава нищо друго, освен да вземете телефона и digital съдбата си в ръце и да потърсите повече информация за Search Engine Optimisation.

Ще ви споделим една малка тайна – в този случай също предлагаме решение за вас – курсът по SEO на SoftUni Digital, който стартира през януари! Време е да добавите своите капки в океана от Search информация, направете го от ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.