За курса
Умения, които ще придобиеш
-
Анализиране на видовете дигитален маркетинг и канали за комуникация
-
Разработване на уникално стойностно предложение за марката
-
Провеждане на SWOT анализ за оценка на силните и слабите страни на бизнеса
-
Изграждане на ефективна фуния на продажбите.
-
Дефиниране на целева аудитория и профилиране на “идеалния клиент”
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в света на маркетинга, видове маркетинг и канали
- 3. "Client is king": Целева аудитория - дефиниране
- 4. "Как да не се продават продукти, а да се решават проблеми?": Стойностно предложение и SWOT анализ
- 5. Маркетинг стратегия и маркетинг на бъдещето
- 6. Редовен изпит
- 7. Поправителен изпит