За курса
Marketing Basics е въвеждащ курс за обновената програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението е безплатно и дава възможност да придобиете основни знания в сферата на дигиталния маркетинг. Най-голяма стойност за всички участници ще бъде да се докоснат до практиката чрез занятията, които ще бъдат водени от доказали се дигитални лидери. Курсът представя по структуриран и достъпен начин ключови маркетинг концепции, изцяло в контекста на практическите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг.
Всяко занятие от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията са насочени към усвояване на нови знания, така и към конкретни практически и приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяко занятие ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.
Умения, които ще придобиеш
-
Анализиране на видовете дигитален маркетинг и канали за комуникация
-
Изграждане на ефективна фуния на продажбите
-
Дефиниране на целева аудитория и профилиране на "идеалния клиент"
-
Разработване на уникално стойностно предложение за марката
-
Провеждане на SWOT анализ за оценка на силните и слабите страни на бизнеса
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в света на маркетинга, видове маркетинг и канали
- 3. "Client is king": Целева аудитория - дефиниране
- 4. "Как да не се продават продукти, а да се решават проблеми?": Стойностно предложение и SWOT анализ
- 5. Маркетинг стратегия и маркетинг на бъдещето
- 6. Редовен изпит
- 7. Поправителен изпит