За курса
Умения, които ще придобиеш
-
Формулиране на рекламни цели и стратегии, съобразени с бизнес нуждите и етапа на фунията
-
Настройване и интеграция на Google Analytics 4 и Google Tag Manager за събиране на точни данни
-
Проследяване на потребителско поведение и ключови действия (events, conversions, e-commerce)
-
Работа с AI Max кампании и модерни подходи в търсенето, базирани на автоматизирани сигнали
-
Управление и оптимизация на Performance Max и Demand Gen кампании
-
Прилагане на AI и автоматизации в Google Ads – от Dynamic Ads до Smart Bidding стратегии
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Goals and Strategies
- 3. Google Analytics and Tag Manager
- 4. Modern Search and AI Max
- 5. Looker Studio
- 6. Remarketing
- 7. Pmax & Demand Gen
- 8. Automations and AI in Google Ads
- 9. Google Ads Editor and Campaign Optimization
- 10. Exam Preparation
- 11. Regular Exam
- 12. Retake Exam