За курса
Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания. Посредством методите на Content Marketing се стараем да привлечем ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.
Умения, които ще придобиеш
-
Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
-
Анализ на нуждите на целевата аудитория
-
Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
-
Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
-
Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
-
Използване на AI инструменти
-
Създаване на теми за съдържание
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в Content Marketing
- 3. Поставяне на цели и създаване на персони
- 4. Сторителинг в маркетинг чрез съдържание
- 5. Подбор на теми, канали и формати
- 6. Планиране и разпространение на съдържание
- 7. Създаване на съдържание
- 8. Измерване на кампании
- 9. Подготовка за изпит
- 10. Редовен изпит
- 11. Поправителен изпит