За курса
Курсът е предназначен за начинаещи и цели да осигури всички необходими знания и умения, за да може участниците успешно да планират, разработват и оптимизират имейл маркетинг кампании. Чрез теоретични лекции, примери от реалния свят и практически упражнения, ще придобият възможността да приложат наученото в реални маркетингови ситуации. В края на курса ще разполагат с необходимите умения, за да създадат и управляват успешни имейл кампании, които генерират резултати.
Умения, които ще придобиеш
-
Работа с водещи имейл маркетинг системи
-
Създаване на имейл стратегии
-
Дизайн и създаване на съдържание за имейли
-
Персонализация и сегментация на аудитории
-
Анализ и оптимизация на имейл кампании
-
Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
-
Управление на списъци и бази данни
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в имейл маркетинга
- 3. Създаване на регулярен имейл
- 4. Аудитория и персонализация
- 5. Анализ и оптимизация на имейл кампании
- 6. Тенденции и креативност в имейл маркетинга
- 7. Психология, правни аспекти и организиране на работата
- 8. Подготовка за изпит
- 9. Редовен изпит
- 10. Поправителен изпит