За курса
Курсът е подходящ за начинаещи и ще им даде всички необходими знания, за да планират, разработват и оптимизират имейл маркетинг кампании с увереност. Ще преминат през теоретични лекции, ще видят примери от реалния свят и ще работят върху практически задачи, за да могат веднага да приложат наученото. В края на курса записалите се ще знаят как да създават и управляват успешни имейл кампании, които привличат внимание, ангажират аудиторията и постигат реални резултати.
Умения, които ще придобиеш
-
Умения за внедряване на AI в процеса на работа
-
Умения за прилагане на A/B тестове
-
Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
-
Умения за писане на ефективни и кратки текстове
-
Персонализиране на имейли
-
Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
-
Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
-
Умения за автоматизация на събиране на контакти
-
Умения за сегментиране на аудитория
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Introduction to E-mail Marketing: Basics and Principles
- 3. Audience Collection and Segmentation
- 4. E-mail Campaign Structure and Design
- 5. Copywriting for E-mail Marketing: Writing Effective E-mails
- 6. Personalisation and Targeting in E-mail Marketing
- 7. E-mail Campaign Analytics: Metrics and Tools
- 8. E-mail Campaign Testing and Optimization (A/B Testing)
- 9. Automation of E-mail Marketing
- 10. Exam Preparation
- 11. Редовен изпит
- 12. Поправителен изпит