За курса
Курсът е подходящ за начинаещи и ще им даде всички необходими знания, за да планират, разработват и оптимизират имейл маркетинг кампании с увереност. Ще преминат през теоретични лекции, ще видят примери от реалния свят и ще работят върху практически задачи, за да могат веднага да приложат наученото. В края на курса записалите се ще знаят как да създават и управляват успешни имейл кампании, които привличат внимание, ангажират аудиторията и постигат реални резултати.
Умения, които ще придобиеш
-
Умения за внедряване на AI в процеса на работа
-
Умения за прилагане на A/B тестове
-
Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
-
Умения за писане на ефективни и кратки текстове
-
Персонализиране на имейли
-
Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
-
Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
-
Умения за автоматизация на събиране на контакти
-
Умения за сегментиране на аудитория
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в имейл маркетинга: основи и принципи
- 3. Събиране и сегментиране на аудитория
- 4. Структура на имейл кампанията и дизайнa
- 5. Копирайтинг за имейл маркетинг: писане на ефективни имейли
- 6. Персонализация и таргетиране в имейл маркетинга
- 7. Анализ на имейл кампании: метрики и инструменти
- 8. Тестване и оптимизация на имейл кампании (A/B тестинг)
- 9. Автоматизация на имейл маркетинга и AI инструменти
- 10. Подготовка за изпит
- 11. Редовен изпит
- 12. Поправителен изпит