Курс Content Marketing - януари 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Marketing - януари 2023

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
  • Анализ на нуждите на целевата аудитория
  • Създаване на групи и теми за съдържание
  • Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
  • Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
  • Задаване на ключови измерители при определяне на успеха

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в Content Marketing

    • Дефиниране на контент маркетинг;
    • История на зараждането на контент маркетинга;
    • Типове съдържание и комбинация между тях;
    • Разлика между съдържание и реклама.

    Дата: 9 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Поставяне на цели и създаване на персони

    • Целеполагане – SMART цели;
    • Използване на инструменти за опознаване на аудиторията и темплейти за създаване на персони.

    Дата: 11 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подбор на теми, канали и формати

    • Подбор на теми за съдържание – ключови инструменти;
    • Канали на съдържание – начини за подбор;
    • Формати за съдържание – текст, аудио, визуално съдържание.

    Дата: 16 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Планиране и разпространение на съдържание

    • Типове съдържание и организацията им в календар;
    • Типове съдържание - дългоформатно, серийно, skyscraper, клъстерно;
    • Техники за преизползване в други формати и канали, разпространение.

    Дата: 18 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на съдържание

    • Основни принципи и правила при създаване на съдържание;
    • Грешки, които могат да бъдат избегнати;
    • Вътрешна комуникация в организацията;
    • Представяне на работещи инструменти за създаване на съдържание.

    Дата: 23 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Измерване на кампании

    • Нужда от измерване в маркетинга – тенденции в цифри;
    • Типове метрики за анализ на съдържание;
    • Пирамида на измерване – дефиниране на конкретни метрики за нашите кампании.

    Дата: 25 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Live demo за подготовка на курсов проект;
    • Примерни курсови проекти.

    Дата: 30 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Workshop и въпроси

    • Интерактивна и забавна задача към курсистите - да създадат меме (meme) за курса;
    • Време за задаване на въпроси.

    Дата: 1 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12 февурари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 11 февруари до 23:30 часа на 12 февруари.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 11 март до 23:30 часа на 12 март.
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга и тези, които имат интерес към различни формати за съдържание и желаят да научат повече за успешното прилагане на content стратегии, в зависимост от маркетинг целите. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 януари. Обучението стартира на 9 януари 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 12 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 11 февруари и 12 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 януари).

Етиен Янев

Преподавател

Етиен Янев е Digital Marketing Lead в глобалната технологична компания Atos. Завършил е магистратура по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, след което получава допълнителна квалификация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Той е трейнър в най-големия студентски кампус за предприемачество в света – RANEPA International. Част е и от Асоциацията на Българските Лидери и Предприемачи (ABLE) в България.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.