Курс Content Strategy - ноември 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Strategy - ноември 2022

Начало Начало: 01 ноември 2022
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Усвояване на комбинации от различни маркетинг тактики
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Проблемите, които решаваме. Как да намерим своето "Защо"?

    • Дърво на хипотезите;
    • User story;
    • Stage-gate процес на продуктово управление;
    • Lean методология;
    • Изграждане на Визия - Стратегия - Тактика;
    • Корпоративна философия и манифест;
    • Икигай.

    Дата: 1 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Хората, на които продаваме - Buyer persona

    • Кого таргетираме?;
    • Persona vs таргет аудитория;
    • Buyer persona, User persona, Content persona и Influencer;
    • Чувствителност към иновации;
    • Поколенчески характеристики - XYZ;
    • Навици на потребителите - online vs offline съдържание;
    • Изграждане на Editorial brief.

    Дата: 3 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Посланията - комуникация и потребителско преживяване

    • История;
    • Тенденции;
    • Четирите бизнес модела при маркетинг на съдържанието;
    • Pull vs Push content strategy.

    Дата: 8 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уъркшоп

    • Обсъждане на домашни и обратна връзка.

    Дата: 10 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Платена реклама и Performance

    • Customer journey mapping;
    • AIDA;
    • Проучване на конкуренцията.

    Дата: 15 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на брандинг стратегия и комуникация "навътре". Employer Value Proposition

    • Подсъзнателни послания, които изпращаме;
    • Комуникация към екипа;
    • Скритите послания в бранд идентичността;
    • Employer branding value proposition.

    Дата: 17 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редакционен бриф и планиране

    • Проучване на конкуренти;
    • Редакционен бриф;
    • Брандирано съдържание и календар.

    Дата: 22 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уъркшоп

    • Обсъждане на домашни и обратна връзка.

    Дата: 24 ноември (четвъртък), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с подизпълнители и измерване на ефективността

    • Документиране на стратегия за маркетинг съдържание;
    • Редакционни правила и онбординг на подизпълнители;
    • Проектен мениджмънт при създаване на съдържание;
    • Business canava.

    Дата: 29 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Q&A сесия, разглеждане на казуси и подготовка за изпита.

    Дата: 2 декември, от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Контент бизнес план: разходи и възвръщаемост

    • Планиране на разходи за създаване на съдържание;
    • Директни и оперативни разходи;
    • Измерване на приходите от контент маркетинг;
    • Индиректни ползи от маркетинговото съдържание.

    Дата: 2 декември, от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 10 декември до 23:30 часа на 11 декември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 8 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 7 януари до 23:30 часа на 8 януари.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на съдържание и измерването на неговата ефективност. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 30 октомври. Обучението стартира на 1 ноември 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 11 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 10 декември и 11 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 8 ноември).

Ивелина Атанасова - Генчев

Преподавател

Ивелина Атанасова – Генчев е бизнес консултант по пазарни стратегии и маркетинг на растежа. Създател на newtrend.agency. Ментор в международни акселераторски програми. Автор на теорията за "дигиталните деца" и двигател на инициативата DigitalKidZ: "Училище с отворен код". Съ-основател на българския клон на организацията - Women in Tech. Притежава приз за "Жена на годината" и отличие за обществен принос в областта на компютърните науки.

Content Strategy - ноември 2022

Начало: 01 ноември 2022
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Content Strategy - ноември 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.