За курса
Умения, които ще придобиеш
- 
                            Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание 
- 
                            Управление на процесите по създаване на съдържание 
- 
                            Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание 
- 
                            Комбиниране на различни маркетинг тактики 
- 
                            Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории 
- 
                            Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека 
- 
                            Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга 
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Стратегически Маркетинг – от къде да започнем и как да намерим своето "Защо"?
- 3. Маркетинг на архетипите - хората, на които продаваме а.ка Buyer persona
- 4. Маркетинг на съдържанието – тактически подход при планирането
- 5. Уъркшоп
- 6. Маркетинг комуникации – как посланията ви влияят върху потребителското преживяване
- 7. Комуникационна и бранд стратегия „навън“ - платена реклама и Performance
- 8. Контент бизнес план: разходи и възвращаемост
- 9. Уъркшоп
- 10. Тайната на успеха – добро планиране и силен екип
- 11. Комуникационна и бранд стратегия „навътре“ - Employer Value Proposition
- 12. Подготовка за изпит
- 13. Редовен изпит
- 14. Поправителен изпит
