Курс Marketing Basics - март 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Marketing Basics - март 2022

Начало Начало: 28 март 2022
продължителност 4 седмици
кредити 3 кредита
Basics
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Потребителска пътека, бизнес и маркетинг цели
  • Стойностно предложение и таргет потребители
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Бранд и как се изгражда марка
  • Анализ на бизнес модел
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение

    • Въведение в курса и програмата;
    • Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса;
    • Допълнителна информация и задания.

    Дата: 28 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг и дигитален маркетинг – основи

    • Какво е маркетинг?;
    • Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация?;
    • Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи.

    Дата: 30 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел

    • Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда?;
    • Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга?;
    • Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията?

    Дата: 4 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Стойностно предложение и позициониране

    • Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда?;
    • Сегментиране и различни предложения за различни аудитории;
    • Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда?

    Дата: 6 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Изграждане на бизнес модел

    • Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas;
    • Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес.

    Дата: 7 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителско поведение. Микромоменти и потребителска пътека

    • Потребителски фунии;
    • Loyalty loop;
    • Потребителска пътека;
    • Микромоменти;
    • STEPPS модел.

    Дата: 11 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг планиране

    • Роля на маркетинг планирането;
    • Видове планове;
    • Елементи на маркетинг плана;
    • Целеви аудитории;
    • Канали и видове съдържание;
    • Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати.

    Дата: 13 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Изграждане на маркетинг план

    • Подробно разглеждане на всеки елемент от процеса на планиране.

    Дата: 14 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Брандинг

    • Какво представлява един бранд?;
    • Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior?;
    • Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко;
    • Слоган, ключови послания;
    • Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.

    Дата: 18 април, от 19:00 до 22 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Обобщение

    • Кратко обобщение на основните концепции;
    • Насоки за изпита;
    • Въпроси и отговори с лектора.

    Дата: 20 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 до 22:00 часа на 23 април и 24 април.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 до 22:00 часа на 27 април и 28 април.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво, така и за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще може да ги приложи веднага.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 25 март. Обучението стартира на 28 март 2022, а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 23 април и 24 април.

Ще получа ли грамота след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от теоретичната част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Изпит

Явяване на редовен изпит и издаване на грамота и удостоверение

50 лв. до 6 април 2022 г.
100 лв. от 7 април до 19 април 2022 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 6 април).

Александър Иванов

Преподавател

Александър Иванов е изпълнителен директор на "CreateX Digital Agency", която е с над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. Основател е и на медийната група "Дигитално Дело". През последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро е Main Brand Ambassador на организацията. Той е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави.

Marketing Basics - март 2022

Начало: 28 март 2022
4 седмици
3 кредита
Basics
Запиши се
Marketing Basics - март 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."