Курс Google Ads Advanced - януари 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads Advanced - януари 2022

Начало Начало: 10 януари 2022
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране и създаване на стратегия
  • Работа с Tag Manager и Google Analytics
  • Работа с инструменти за проучване
  • Работа с Google Ads Editor
  • Създаване и управление на различни типове кампании
  • Анализиране на данни

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение. Основни принципи

    • Потребителско поведение;
    • Google Analytics и Tag Manager;
    • Настройка на реализации;
    • Определяне на KPI.

    Дата: 10 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поставяне на цели и стратегии

    • Основни принципи;
    • Кой е идеалният клиент?;
    • Анализ на сайт;
    • Събиране на външни данни;
    • Структура на профила и избор на кампании;
    • Управление на наддаването;
    • Създаване на ясни послания.

    Дата: 12 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании в мрежата за търсене

    • Quality score и Ad rank;
    • Структура;
    • Основни настройки;
    • Избор на ключови думи;
    • Подготовка на реклами;
    • Разширения;
    • Създаване на кампания.

    Дата: 17 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании в дисплейна мрежа и видео

    • Дисплейни формати;
    • Видео формати;
    • Видове аудитории;
    • Създаване на кампания.

    Дата: 19 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ремаркетинг

    • Ремаркетинг в мрежата за търсене;
    • Ремаркетинг в дисплейната мрежа;
    • Ремаркетинг списъци;
    • Динамичен ремаркетинг;
    • Създаване на кампания.

    Дата: 24 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Създаване на кампании и ремаркетинг

    • Казуси;
    • Примери;
    • Задачи;
    • Въпроси и отговори;

    Дата: 26 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Мониторинг и анализ

    • Основни принципи;
    • Модели на приписване;
    • Отчети в Google Ads;
    • Отчети в Google Analytics.

    Дата: 31 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация

    • Основни принципи;
    • Оптимизация в Search;
    • Оптимизация в Display.

    Дата: 2 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads Editor

    • Въведение;
    • Инсталация;
    • Първи стъпки.

    Дата: 7 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизация в Google Ads

    • Бюджета има ли значение?;
    • Стратегии за наддаване;
    • Custom Rules;
    • Скриптове.

    Дата: 9 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Оптимизация и автоматизация

    • Казуси;
    • Примери;
    • Задачи;
    • Въпроси и отговори.

    Дата: 14 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    Дата: 16 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 27 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 26 февруари до 23:30 часа на 27 февруари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 20 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 19 март до 23:30 часа на 20 март.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е предназначен за хора с опит в създаването на рекламни кампании в Google Ads. Необходимо е познание в работатата с платформата, свободно навигиране в нея и разбиране на различните видове кампании.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 януари. Обучението стартира на 10 януари 2022 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 27 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 26 февруари и 27 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 януари).

Христо Митков

Преподавател

Христо Митков се занимава с продажби и дигитална реклама от 15 г. Работи главно с малки и средни фирми, желаещи висока възвръщаемост при малка инвестиция. От 2013 година е сертифициран Google Partner, като провежда обучения и семинари за организации като International Business School, Humanconsulting и Softuni. Агенцията му Импулс Медиа подкрепя Гората.бг и отделя част от приходите си за засаждане на дървета.

Google Ads Advanced - януари 2022

Начало: 10 януари 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Ads Advanced - януари 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."