Курс Digital Strategy for B2B - април 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Digital Strategy for B2B - април 2021

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на B2B фуния на продажбите
  • Интегриране на маркетингови канали с B2B цели
  • Бюджетиране и управление на реклама за B2B
  • Изграждане на стратегия за продукти и услуги в B2B сектора
  • Изграждане на потребителска персона
  • Измерване на успеваемостта на дигитална стратегия
  • Осъществяване на анализ на конкуренцията
  • Ползване на LinkedIn, Facebook и други канали за B2B комуникация
Виж още

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • Основи на изграждането на стратегия за B2B

    • Какво е B2B;
    • Какво отличава B2B маркетинга;
    • Състояние на B2B през 2021;
    • Готова ли е компанията ви за дигитална комуникация;
    • Ефективна структура на дигитална стратегия за B2B;
    • Разкодиране на потребителското ДНК – изграждане на потребителска персона;
    • Определяне на стойностното предложение, UVP;
    • Поставяне на цели.
  • Как да изградим фунията на продажбите

    • Етапите на B2B потребителското изживяване;
    • Какво представлява фунията на продажбите;
    • Как работят дигиталните фунии на продажбите;
    • Какво представлява концепцията за Account-Based Marketing;
    • Алтернативни концепции за B2B продажби;
    • Откриване и таргетиране на правилните B2B клиенти в различните етапи на тяхното потребителско пътуване;
    • CRM или таблица.
  • Маркетинг канали за B2B

    • Как да изберете правилните канали за B2B комуникацията на компанията си;
    • LinkedIn – каналът с най-високо доверие в B2B среда;
    • Бизнес комуникация във Facebook, Instagram и Twitter;
    • Платформи за бързи съобщения и чатботове;
    • E-mail маркетинг и маркетинг на съдържанието за B2B ;
    • Уебинари, събития и видео маркетинг;
    • B2B инфлуенсър маркетинг;
    • Подривни тактики за B2B сегмента през новите медии;
    • Интеграция на B2B маркетинговите канали.
  • Създаване на стойност чрез съдържание

    • Силата на календара на съдържанието;
    • Собствени, придобити и платени медии – как да използвате познанията си, за да привличате нови клиенти;
    • Определяне на потребителските нужди;
    • Създаване на ефективно съдържание в B2B сегмента;
    • Съдържание, генерирано от потребителите и служителите;
    • ToFu, MoFu и BoFu тактики – кое къде работи.
  • Социални продажби за B2B

    • Какво представляват социалните продажби;
    • Избор на правилните канали за социални продажби;
    • Продажби, водени от данните – как да измервате, анализирате и ползвате данни от различните системи за проследяване;
    • Привличане и обгрижване на потенциални клиенти (lead generation and nurturing).
  • Бюджетиране на дигиталната B2B комуникация

    • Цели и KPI;
    • Коцепцията за “Пожизнена стойност на клиента” (LTV) и как да я мултиплицираме;
    • Разпознаваемост срещу vs. Ефективност в B2B;
    • Избор на подходящите рекламни платформи за Вашия бизнес;
    • Измерване и оптимизация.
  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ както за собственици на бизнес, така и за хора, които изучават маркетинг и познават основите на онлайн продажбите и създаването на стратегии чрез дигитален маркетинг, но искат да задълбочат знанията си в B2B сегмента и account-based marketing.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

120 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Александър Кръстев

Преподавател

Александър Кръстев е създател на агенцията за LinkedIn маркетинг BookMark, сайта “Аз чета" и преподавател по LinkedIn в SoftUni. Експерт по дигитален маркетинг с над 15 години опит с клиенти в различни сфери на бизнеса, голяма част от които с B2B насоченост. Консултант е на няколко книги с бизнес насоченост, сред които “Креативен отбор" на Кен Косиенда, "Партизански маркетинг" на Джей Конрад Левинсън, "Креативният гений" на Питър Фиск, "Социалният бум!" на Джефри Гитомър и др. Носител е на званията “Рицар на книгата” и “Посланик на библиотеките”, а през 2018 г. с екипа на “Аз чета” печели и награда PR приз за кампанията “Писател назаем”.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.