Digital Strategy for B2B - април 2021
В рамките на този курс ще научите как да адаптирате търговската стратегия на компанията си към дигиталната среда, как да изграждате и оптимизирате фунията за B2B продажби (или да ползвате алтернативни концепции за B2B маркетинг), как да откривате и привличате качествени потенциални клиенти (leads) и не на последно място – как доволните клиенти да станат важна част от онлайн стратегията за растеж на компанията и нейните продукти.
Умения, които ще придобиеш
- Изграждане на B2B фуния на продажбите
- Интегриране на маркетингови канали с B2B цели
- Бюджетиране и управление на реклама за B2B
- Изграждане на стратегия за продукти и услуги в B2B сектора
- Изграждане на потребителска персона
- Измерване на успеваемостта на дигитална стратегия
- Осъществяване на анализ на конкуренцията
- Ползване на LinkedIn, Facebook и други канали за B2B комуникация
- 1 resources
- 2 Основи на изграждането на стратегия за B2B
- 1 resources
-
resources
Ресурси от темата
- 2 Основи на изграждането на стратегия за B2B
-
Основи на изграждането на стратегия за B2B
• Какво е B2B;
• Какво отличава B2B маркетинга;
• Състояние на B2B през 2021;
• Готова ли е компанията ви за дигитална комуникация;
• Ефективна структура на дигитална стратегия за B2B;
• Разкодиране на потребителското ДНК – изграждане на потребителска персона;
• Определяне на стойностното предложение, UVP;
• Поставяне на цели;
Дата: 5 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 3 Как да изградим фунията на продажбите
- 4 Маркетинг канали за B2B
- 3 Как да изградим фунията на продажбите
-
Как да изградим фунията на продажбите
• Етапите на B2B потребителското изживяване;
• Какво представлява фунията на продажбите;
• Как работят дигиталните фунии на продажбите;
• Какво представлява концепцията за Account-Based Marketing;
• Алтернативни концепции за B2B продажби;
• Откриване и таргетиране на правилните B2B клиенти в различните етапи на тяхното потребителско пътуване;
• CRM или таблица;
Дата: 7 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 4 Маркетинг канали за B2B
-
Маркетинг канали за B2B
• Как да изберете правилните канали за B2B комуникацията на компанията си;
• LinkedIn – каналът с най-високо доверие в B2B среда;
• Бизнес комуникация във Facebook, Instagram и Twitter;
• Платформи за бързи съобщения и чатботове;
• E-mail маркетинг и маркетинг на съдържанието за B2B ;
• Уебинари, събития и видео маркетинг;
• B2B инфлуенсър маркетинг;
• Подривни тактики за B2B сегмента през новите медии;
• Интеграция на B2B маркетинговите канали;
Дата: 12 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 5 Създаване на стойност чрез съдържание
- 6 Социални продажби за B2B
- 5 Създаване на стойност чрез съдържание
-
Създаване на стойност чрез съдържание
• Силата на календара на съдържанието;
• Собствени, придобити и платени медии – как да използвате познанията си, за да привличате нови клиенти;
• Определяне на потребителските нужди;
• Създаване на ефективно съдържание в B2B сегмента;
• Съдържание, генерирано от потребителите и служителите;
• ToFu, MoFu и BoFu тактики – кое къде работи;
Дата: 14 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 6 Социални продажби за B2B
-
Социални продажби за B2B
• Какво представляват социалните продажби;
• Избор на правилните канали за социални продажби;
• Продажби, водени от данните – как да измервате, анализирате и ползвате данни от различните системи за проследяване;
• Привличане и обгрижване на потенциални клиенти (lead generation and nurturing);
Дата: 19 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 7 Бюджетиране на дигиталната B2B комуникация
- 8 Редовен изпит
- 7 Бюджетиране на дигиталната B2B комуникация
-
Бюджетиране на дигиталната B2B комуникация
• Цели и KPI;
• Коцепцията за “Пожизнена стойност на клиента” (LTV) и как да я мултиплицираме;
• Разпознаваемост срещу vs. Ефективност в B2B;
• Избор на подходящите рекламни платформи за Вашия бизнес;
• Измерване и оптимизация;
Дата: 21 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 8 Редовен изпит
-
Редовен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 28 април (сряда) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 24 април до 23:30 часа на 25 април.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 9 Поправителен изпит
- 9 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 19 май (сряда) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 15 май до 23:30 часа на 16 май.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ както за собственици на бизнес, така и за хора, които изучават маркетинг и познават основите на онлайн продажбите и създаването на стратегии чрез дигитален маркетинг, но искат да задълбочат знанията си в B2B сегмента и account-based marketing.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 3 април. Обучението стартира на 5 април 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 28 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 24 и 25 април.
Ще получа ли сертификат след изпита??
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато " Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение: | 170 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 12 април).