За курса
В рамките на този курс ще научите как да адаптирате търговската стратегия на компанията си към дигиталната среда, как да изграждате и оптимизирате фунията за B2B продажби (или да ползвате алтернативни концепции за B2B маркетинг), как да откривате и привличате качествени потенциални клиенти (leads) и не на последно място – как доволните клиенти да станат важна част от онлайн стратегията за растеж на компанията и нейните продукти.
Умения, които ще придобиеш
-
Изграждане на стратегия за продукти и услуги в B2B сектора
-
Изграждане на B2B фуния на продажбите
-
Ползване на LinkedIn, Facebook и други канали за B2B комуникация
-
Интегриране на маркетингови канали с B2B цели
-
Бюджетиране и управление на реклама за B2B
-
Изграждане на потребителска персона
-
Измерване на успеваемостта на дигитална стратегия
-
Осъществяване на анализ на конкуренцията
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Основи на изграждането на стратегия за B2B
- 3. Как да изградим фунията на продажбите
- 4. Маркетинг канали за B2B
- 5. Създаване на стойност чрез съдържание
- 6. Социални продажби за B2B
- 7. Бюджетиране на дигиталната B2B комуникация
- 8. Подготовка за изпит
- 9. Редовен изпит
- 10. Поправителен изпит