Marketing Basics - март 2021
Marketing Basics е въвеждащ курс за обновената програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението е безплатно и дава възможност да придобиете основни знания в сферата на дигиталния маркетинг. Най-голяма стойност за всички участници ще бъде да се докоснат до практиката чрез занятията, които ще бъдат водени от доказали се дигитални лидери. Курсът представя по структуриран и достъпен начин ключови маркетинг концепции, изцяло в контекста на практическите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг.
Всяко занятие от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията са насочени към усвояване на нови знания, така и към конкретни практически и приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяко занятие ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.
Умения, които ще придобиеш
- Потребителска пътека, бизнес и маркетинг цели
- Основи на маркетинга и приложение
- Анализ на бизнес модел
- Стойностно предложение и таргет потребители
- Бранд и как се изгражда марка
- Планиране и подобряване на маркетинг дейности
- 1 Ресурси
- 2 Въведение в програмата
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Ресурси от темата
- 2 Въведение в програмата
-
Въведение в програмата
• Въведение в курса и програмата Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса Допълнителна информация и задания;
Дата: 29 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 3 Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
- 4 Бизнес модел
- 3 Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
-
Маркетинг и дигитален маркетинг – основи
• Какво е маркетинг?
• Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация?
• Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи;
Дата: 31 март, от 19:00 до 22:00, изцяло онлйн.Ресурси от темата
- 4 Бизнес модел
-
Бизнес модел
• Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда?
• Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга?
• Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията
Дата: 5 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 5 Стойностно предложение и позициониране
- 6 WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел
- 5 Стойностно предложение и позициониране
-
Стойностно предложение и позициониране
• Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда?
• Сегментиране и различни предложения за различни аудитории;
• Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда;
Дата: 7 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 6 WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел
-
WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел
• Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas;
• Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес;
Дата: 8 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 7 Брандинг
- 8 Потребителско поведение. Mикромоменти
- 7 Брандинг
-
Брандинг
• Какво представлява един бранд?
• Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior?
• Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко;
• Слоган, ключови послания;
• Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.;
Дата: 12 април, от 19:00 до 22 часа, изцяло онлайн. - 8 Потребителско поведение. Mикромоменти
-
Потребителско поведение. Mикромоменти
• Потребителски фунии;
• Loyalty loop;
• Потребителска пътека;
• Микромоменти;
• STEPPS модел;
Дата: 14 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 9 Маркетинг планиране
- 10 WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план
- 9 Маркетинг планиране
-
Маркетинг планиране
• Роля на маркетинг планирането;
• Видове планове;
• Елементи на маркетинг плана;
• Целеви аудитории;
• Канали и видове съдържание;
Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати;
Дата: 19 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 10 WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план
-
WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план
• Изграждане на маркетинг план на реален бизнес;
Дата: 20 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 11 Обобщение
- 12 Изпит
- 11 Обобщение
-
Обобщение
• Кратко обобщение на основните концепции;
• Насоки за изпита;
• Live panel с лектори от Fundamentals Program;
Дата: 21 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 12 Изпит
-
Изпит
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 до 22:00 часа на 24 и 25 априлРесурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 13 Поправителен изпит
- 13 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 8 май до 22:00 часа на 9 май.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението е за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще има възможност да ги приложи веднага. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, която осигуряват.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 26 март. Обучението стартира на 29 март 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 24 и 25 април.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от теоретичната част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато " Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на редовен изпит и да получат грамота на SoftUni Digital заплащат еднократна такса.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса | Безплатно |
Изпит (до 12.04) | Ранно записване за изпит
| 50 лв. |
Изпит (от 13.04 до 21.04) | Късно записване за изпит
| 100 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (7 април).