Курс Marketing Basics - март 2021 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Basics - март 2021

29 март 2021 4 седмици 3 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Потребителска пътека, бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел
  • Стойностно предложение и таргет потребители
  • Бранд и как се изгражда марка
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми
  • Ресурси

    Ресурси от темата

  • Въведение в програмата

    • Въведение в курса и програмата Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса Допълнителна информация и задания;

    Дата: 29 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг и дигитален маркетинг – основи

    • Какво е маркетинг?
    • Как се променя маркетингът в дигитална среда - директна връзка потребител-марка, променящи се формати, бърза комуникация?
    • Какво не се променя в дигитална среда - фокус върху потребителите, ясно стойностно предложение, експериментиране с различни подходи;

    Дата: 31 март, от 19:00 до 22:00, изцяло онлйн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел

    • Business Model Canvas - какво включва, как се изгражда?
    • Как отделните части на бизнес модела си влияят една на друга?
    • Как отделните части на бизнес модела обуславят маркетинга на компанията

    Дата: 5 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Стойностно предложение и позициониране

    • Value Proposition Canvas - какво включва, как се изгражда?
    • Сегментиране и различни предложения за различни аудитории;
    • Маркетингово позициониране - какво е, как се разработва стратегия за позициониране и диференциация на бранда;

    Дата: 7 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • WORKSHOP: Изграждане на бизнес модел

    • Подробно разглеждане на всеки един от елементите на Business model canvas;
    • Изграждане на Business Model Canvas за реален бизнес;

    Дата: 8 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Брандинг

    • Какво представлява един бранд?
    • Как се изгражда марка: brand why (Sinek), tone of voice, brand behavior?
    • Лого, дизайн, стайлгайдове - накратко;
    • Слоган, ключови послания;
    • Реално съществуване на бранда - кампании, каузи и др.;

    Дата: 12 април, от 19:00 до 22 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителско поведение. Mикромоменти

    • Потребителски фунии;
    • Loyalty loop;
    • Потребителска пътека;
    • Микромоменти;
    • STEPPS модел;

    Дата: 14 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг планиране

    • Роля на маркетинг планирането;
    • Видове планове;
    • Елементи на маркетинг плана;
    • Целеви аудитории;
    • Канали и видове съдържание;
    Планиране на време, ресурси, бюджети и очаквани резултати;

    Дата: 19 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • WORKSHOP: Изграждане на маркетинг план

    • Изграждане на маркетинг план на реален бизнес;

    Дата: 20 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Обобщение

    • Кратко обобщение на основните концепции;
    • Насоки за изпита;
    • Live panel с лектори от Fundamentals Program;

    Дата: 21 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 24 април до 22:00 ч. на 25 април 2021 г.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 28 април до 22:00 ч. на 29 април 2021 г.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението е за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще има възможност да ги приложи веднага. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, която осигуряват.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 26 март. Обучението стартира на 29 март 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 24 и 25 април.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато " Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на редовен изпит и да получат грамота на SoftUni Digital заплащат еднократна такса.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
Безплатно
Изпит (до 7.04)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на редовен изпит, издаване на грамота и удостоверение
50 лв.
Изпит (от 8.04 до 21.04)

Късно записване за изпит

  • Явяване на редовен изпит, издаване на грамота и удостоверение
100 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (7 април).

Преподавател

DaskalAlex avatar
Александър Иванов
Александър Иванов е изпълнителен директор на CreateX Digital Agency с 20 човека на борд и над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. Основател е и на медийната група "Дигитално Дело". През последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро се превръща в Main Brand Ambassador на организацията. В периода от 2014 - 2016 е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път като вицепрезидент и лидер на локалния трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.