Marketing Fundamentals - септември 2019 Курс Marketing Fundamentals - септември 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Fundamentals - септември 2019

17 септември 2019 4 седмици 3 кредита

За курса

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретенразбираем и приложим начин. А някои от класическите концепции ще бъдат поставени под въпрос, за сметка на най-приложимите маркетинг концепции и подходи в съвременния бизнес. 

Всеки курсистнезависимо от нивото на познания по маркетинг, ще може да научи нови, или да надгради знанията си за ключови маркетинг концепции, като сам ще се убеди в приложимостта им. Най-важното – на края на обучението сам ще може да ги приложи в съвременния дигитален свят. 


Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми
  • Защо маркетинг. Защо дигитален маркетинг

    Въведение в маркетинга. Специфики на дигиталния маркетинг. Структура на курса спрямо нивото на познания и умения на участниците. Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса. Допълнителна информация и задания.

    Дата: 17 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел на компания. Стойностно предложение

    Основни елементи от модел на функциониране на компании на организации. Значение на описването на отделните елементи за целите на (дигиталния) маркетинга. Каква стойност всъщност дава компанията. Значение на тази стойност в “клик” реалността. Как да валидираме стойностно предложение?

    Дата: 19 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Таргет потребители

    Описание на таргет потребители. Детайлно описание на характеристиките, интересите, мотиваторите и поведението на потребителите. 

    Дата: 24 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Buyer Personas

    Какво е buyer persona? Как да валидираме buyer personas? Практическо упражнение за материала до момента.

    Дата: 26 септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитално поведение на потребителите

    Специфики на дигиталното поведение на потребителите. Шестте елемента в дигиталното поведение. Сигнали от потребителите. Примери.

    Дата: 1 октомври, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Микромоменти

    Концепцията за микромоменти на Google. Как се дефинират микромоменти. Микромоментите като част от потребителските пътеки.  Как се валидират микромоменти?

    Дата: 3 октомври, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на потребителски пътеки. Макро и микро цели

    Специфики на дигиталните потребителски пътеки. Точка на контакт. Trigger на поведение.  EPIC в потребителската пътека. Създаване на потребителски пътеки. Оценка на потребителски пътеки. Как да валидираме потребителска пътека?
    Макро и микро цели в бизнеса и в маркетинга. Дефиниране на макроцели. Определяне на микроцели, обвързани с дефинираните мaкроцели. Обвързване с останалите елементи на маркетинга и на дигиталния маркетинг.

    Дата: 8 октомври, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изготвяне на маркетинг план

    Елементи на маркетинг плана. Вписване на макро целите в маркетинг плана. Вписване на дигиталните активи в маркетинг плана. Вписване на каналите в маркетинг плана. Обратна връзка на база на потребителски сигнали. Актуализиране на плана. Подготовка за тест.

    Дата: 10 октомври, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Изпитът ще се проведе онлайн на 12/13.10.19

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. 

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 15 септември 2019. Обучението стартира на 17 септември и завършва на 10 октомври.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките. Обучението е безплатно, но присъствените места са ограничени. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятиятата се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и можете да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практическо задание. На база финален проект ще бъде формирана финалната оценка. Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако оценката им от изпита е над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
Безплатно
Изпит (до 26.09.2019)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
  • Достъп до live стрийминг
50 лв.
Изпит (от 26.09 до 08.10.2019)

Късно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 26 септвмери).

Преподавател

gmalchev avatar
Georgi Malchev
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.

Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенция Xplora оглавява дигиталния маркетинг на Мтел.
Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е Executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Избран е за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
LinkedIn