Marketing Fundamentals - септември - 2018 Курс Marketing Fundamentals - септември - 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Fundamentals - септември - 2018

18 септември 2018 4 седмици 3 кредита

За курса

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретенразбираем и приложим начин. А някои от класическите концепции ще бъдат поставени под въпрос, за сметка на най-приложимите маркетинг концепции и подходи в съвременния бизнес. 

Всеки курсистнезависимо от нивото на познания по маркетинг, ще може да научи нови, или да надгради знанията си за ключови маркетинг концепции, като сам ще се убеди в приложимостта им. Най-важното – на края на обучението сам ще може да ги приложи в съвременния дигитален свят. 


Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми
  • Защо маркетинг. Защо дигитален маркетинг

    Въведение в маркетинга. Специфики на дигиталния маркетинг. Структура на курса спрямо нивото на познания и умения на участниците. Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса. Допълнителна информация и задания.

    Дата: 18-ти септември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел на компания. Стойностно предложение

    Основни елементи от модел на функциониране на компании на организации. Значение на описването на отделните елементи за целите на (дигиталния) маркетинга. Каква стойност всъщност дава компанията. Значение на тази стойност в клик реалността. Как да валидираме стойностно предложение?

    Дата: 20-ти септември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Таргет потребители. Buyer personas

    Описание на таргет потребители.
    Детайлно описание на характеристиките, интересите, мотиваторите и поведението на потребителите.Как да валидираме buyer personas?

    Дата: 25-ти септември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитално поведение на потребителите

    Специфики на дигиталното поведение на потребителите. Шестте елемента в дигиталното поведение.Сигнали от потребителите. Практическо упражнение?

    Дата: 27-и септември , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Микромоменти

    Концепцията за микромоменти на Google. Как се дефинират микромоменти. Микромоментите като част от потребителските пътеки.  Как се валидират микромоменти?

    Дата: 2-ри октомври , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на потребителски пътеки

    Специфики на дигиталните потребителски пътеки. Точка на контакт. Trigger на поведение.  EPIC в потребителската пътека. Създаване на потребителски пътеки. Оценка на потребителски пътеки. Как да валидираме потребителска пътека?

    Дата: 4-ти октомври , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Макро цели. Микро цели

    Макро и микро цели в бизнеса и в маркетинга. Дефиниране на макроцели. Определяне на микроцели, обвързани с дефинираните мaкроцели. Обвързване с останалите елементи на маркетинга и на дигиталния маркетинг.

    Дата: 9-ти октомври , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изготвяне на маркетинг план

    Елементи на маркетинг плана. Вписване на макро целите в маркетинг плана. Вписване на дигиталните активи в маркетинг плана. Вписване на каналите в маркетинг плана. Обратна връзка на база на потребителски сигнали. Актуализиране на плана. Подготовка за тест за модула.

    Дата: 11-ти октомври , 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Дата: 13 и 14 октомври

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. Обучението е отличен начин да навлязат в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което да започнат да ги прилагат.

Кога стартира курсът?

Курсът е безплатен и е входен за програмата. Можете да кандидатствате за него до 11 септември. Обучението стартира на 18 септември и завършва на 11 октомври. Изпитът ще се проведе на 13 и 14 октомври и ще бъде онлайн.

Как да кандидатствам?   

За да кандидатствате за курса, кликнете на бутона "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките.  

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Каква е формата на обучение?

Имате възможност да кандидатствате за присъствена или в онлайн форма на обучение:

  • Присъствена: Можете да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, да имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо. 
Certificate

Ще мога ли да се явя на изпит?

Имате възможност да се явите на изпит след обучението. Изпитът ще бъде под формата на тест и ще бъде входен за програмата. Ще се проведе на 13 и 14 октомври, онлайн, в удобно за вас време. Ще получите и официална грамота от SoftUni Digital, ако оценката от изпита ви е над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Присъствие на всички учебни занятия
Безплатно
Онлайн

Записване за изпитна дата

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Изпит (до 27.09.2018 г)

Записване за изпитна дата

  • Явяване на следващият изпит за курса и издаване на грамота
50 лв.
Изпит (след 27.09. дo 11.10.2018 г.)

Записване за изпитна дата

  • Явяване на следващият изпит за курса и издаване на грамота
100 лв.

Преподавател

gmalchev avatar
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
LinkedIn