Marketing Fundamentals - септември 2018 Курс Marketing Fundamentals - септември 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Fundamentals - септември 2018

18 септември 2018 4 седмици 3 кредита

За курса

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретенразбираем и приложим начин. А някои от класическите концепции ще бъдат поставени под въпрос, за сметка на най-приложимите маркетинг концепции и подходи в съвременния бизнес. 

Всеки курсистнезависимо от нивото на познания по маркетинг, ще може да научи нови, или да надгради знанията си за ключови маркетинг концепции, като сам ще се убеди в приложимостта им. Най-важното – на края на обучението сам ще може да ги приложи в съвременния дигитален свят. 


Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. Обучението е отличен начин да навлязат в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което да започнат да ги прилагат.

Кога стартира курсът?

Курсът е безплатен и е входен за програмата. Можете да кандидатствате за него до 11 септември. Обучението стартира на 18 септември и завършва на 11 октомври. Изпитът ще се проведе на 13 и 14 октомври и ще бъде онлайн.

Как да кандидатствам?   

За да кандидатствате за курса, кликнете на бутона "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките.  

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Каква е формата на обучение?

Имате възможност да кандидатствате за присъствена или в онлайн форма на обучение:

  • Присъствена: Можете да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, да имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо. 
Certificate

Ще мога ли да се явя на изпит?

Имате възможност да се явите на изпит след обучението. Изпитът ще бъде под формата на тест и ще бъде входен за програмата. Ще се проведе на 13 и 14 октомври, онлайн, в удобно за вас време. Ще получите и официална грамота от SoftUni Digital, ако оценката от изпита ви е над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Контакт с лектор или асистент
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Изпит (до 27.09.2018 г)

Ранно записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на грамота
  • Достъп до live стрийминг
50 лв.
Изпит (след 27.09. дo 09.10.2018 г.)

Записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на грамота
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.

Преподавател

gmalchev avatar
Georgi Malchev
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
LinkedIn