Train the Trainers - Дигитален гараж - март 2018 Курс Train the Trainers - Дигитален гараж - март 2018 - SoftUni Digital

Train the Trainers - Дигитален гараж - март 2018

За курса

Курсът цели да подготви 12 трейнъри, които ще получат предложение за работа в контекста на голям 10-месечен проект, покриващ територията на цяла България. Ангажираността на избраните участници по проекта ще бъде в рамките на 7 месеца. Проектът ще бъде изпълняван съвместно и в партньорство между SoftUni Digital и една от най-големите технологични компании в света
Целта на обучението е да подбере сериозни и мотивирани млади хора, които имат познания и интерес в областта на дигиталния маркетинг и бизнес развитието. Програмата ще запознае курсистите с техническа информация и ще им помогне да развият своите умения в областта на презентирането, продажбите и преговорите. По време на двуседмичната програма ще се проведе подбор на най-добрите трейнъри, на които ще се предложат атрактивни работни условия.

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на онлайн присъствие - цели и добри практики
  • Практическо приложение на дигитални инструменти
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Създаване на потребителска пътека, изготвяне на бизнес и маркетинг цели
  • Подобряване на дигитални дейности на малък и среден бизнес
  • Презентационни умения и умения за продажби
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора, които имат основни познания за изграждане на дигитално присъствие, социални мрежи и дигитален маркетинг. Задължително условие е участващите в програмата да се интересуват от започване на работа от април 2018 г. до ноември 2018 г. като онлайн консултанти и обучители по проекта (пълен работен ден).

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 11 март 2018. Обучението стартира на 12 март и завършва на 23 март.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки делничен ден от 12:00 до 17:00 ч. в зала Experience в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

  • Присъствена: в тази форма ще имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лектор или асистент, когато срещнете затруднения.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Програмата няма формален изпит.  През десетте дни ще се проведе подбор на кандидатите чрез множество упражнения, задачи и презентации. На 12 от тях ще бъде предложен 7-месечен работен договор, сертификат и 9 кредита. 

Колко струва обучението в курса? 

Обучението в курса е безплатно.

Преподаватели

DaskalAlex avatar
Александър Иванов
Александър Иванов е Training Manager на SoftUni Digital & SoftUni Creative. В периода от 2014 - 2016 е един от учителите по програма “Заедно в Час” преподавал е информационни технологии. Бил е Координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път, като вицепрезидент и лидер на локалният трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.
bpanteva avatar
Биляна Пантева
Биляна Пантева е била част от маркетинг екипа на Google за България от 2013 г., където е отговаряла за програмата за дигитални агенции Google Partners. Организирала е над 100 събития и обучения по дигитален маркетинг за агенции, малки бизнеси и студенти.
gmalchev avatar
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus и други над 40 компании. Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
LinkedIn
netpeak avatar
Геннадий Воробьов е ръководител на онлайн маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Преподавател и съорганизатор на Digital Marketing курсове на SoftUni, практикуващ онлайн маркетинг специалист с дългогодишен опит на български и международни пазари.
LinkedIn