E-mail Marketing - март 2017
Обучението е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове.
Курсът обхваща както теоретичните основи на имейл маркетинга, така и всички важни практически стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал.
По време на курса ще бъдат предоставени конкретни и разнообразни примери от практиката, както и един проект, демонстриран в развитие (за времето на провеждане на курса).
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Управление на списъци и бази данни
- Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
- Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
- Познаване на голямата картина в имейл маркетинга и умение за стратегическо мислене и планиране развитието на този канал
Теми
-
Въведение в имейл маркетинга -
Въведение в имейл маркетинга
• Какво е имейл маркетинг и какво не е?;
• СПАМ;
• Предимства и недостатъци;
• Показатели за успех;
• Подготовка на имейл маркетинг стратегия.
Ресурси
-
Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг -
Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг
• Изисквания към професионалните системи за имейл маркетинг;
• Примери за остарели и неприложими инструменти;
• Топ инструменти за имейл маркетинг;
• CRM системи.
Ресурси
-
Най-важните елементи на имейл маркетинга -
Най-важните елементи на имейл маркетинга
• Списъци и бази данни;
• Кампании и тяхната подготовка;
• Успешният имейл бюлетин;
• Автоматизация и персонализация в имейл маркетинга;
• Transactional имейли.
Ресурси
-
Стратегии за подобрение на резултатите -
Стратегии за подобрение на резултатите
• Метрики, benchmarks и тълкуване на статистиката в имейл маркетинга;
• Стратегии за увеличаване на базата данни;
• Стратегии за подобряване на open rate;
• Стратегии за подобряване на click rate;
• Стратегии за увеличаване на продажбите.
Ресурси
-
Проблеми в имейл маркетинга и техните решения -
Проблеми в имейл маркетинга и техните решения
• Как да се справим с нисък delivery rate?;
• Попадане в SPAM списъци;
• Оплакване от клиенти към КЗП;
• Проблеми с имейл маркетинг платформата;
• Казуси с дизайна на имейл кампаниите.
Ресурси
-
Пътна карта за успех в имейл маркетинга -
Пътна карта за успех в имейл маркетинга
• Практически план, стъпка по стъпка, за изграждане на имейл маркетинг система, съставяне на стратегия и провеждане на първите успешни кампании;
• Процедура за проследяване, анализ и подобрение на имейл маркетинг активностите.
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Boril Bogoev
Преподавател
Борил Богоев е онлайн предприемач, консултант и лектор. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. През последните 15 години се занимава с уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, Интернет маркетинг, консултации, “лекторстване” и писане. В момента е директор “Маркетинг и UX” на BFashion (компанията е позната в България с марката си Koketna.com). Създател е на онлайн курсовете „Въведение в електронната търговия“, “Печелившият уебсайт”, “Летящ старт в Интернет маркетинга“, “Десет навика за върхова продуктивност”, “Email Kama Sutra“, “Тайната книга на маите”, “Как да вдигнем самолета”, “Изграждане на лична марка и репутация онлайн”, “Анатомия на трафика” и “Афилиейт печалби”. Борил е автор на книгата “MASTER of SLIDES” и съавтор в “Блогопедия” и “101 Маркетинг приказки”. Той е горд притежател на Ph.D. по бизнес модели в Интернет. Силно вярва в силата на Интернет маркетинга и неговия неизчерпаем потенциал за превръщането на всеки бизнес в успешно начинание.