Social Media Marketing in Practice - септември 2023 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Social Media Marketing in Practice - септември 2023

Начало: 18 септември 2023
18 седмици
3 курса в модула
24 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на съдържание за Instagram
  • Проучване и анализиране на конкуренцията
  • Разбиране на Instagram алгоритъма
  • Работа с инфлуенсъри
  • Анализ на статистики и резултати
  • Управление на бизнес профил
  • Създаване и администриране на Facebook страници
  • Управление на Facebook бизнес акаунт
  • Създаване на Pixel и работа с него
  • Използване на ремаркетинг аудитории
  • Създаване на правилна рекламна структура и създаване на реклами
  • Създаване на визуално съдържание и копирайтинг
  • Стратегическо планиране на рекламни кампании
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Разбиране на алгоритъма на Linkedin
  • Създаване на съдържание за платформата
  • Изполване на Sales Navigator
  • Създаване и участие в Linkedin групи
  • Използване на инструменти за търсене на бизнес връзки и контакти
  • Kомуникация с бизнес връзки с цел увеличаване на продажби
  • Платено рекламиране в LinkedIn
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът "Social Media Marketing in Practice" е подходящ за всички, които искат да задълбочат познанията си за социалните мрежи. След завършването на модула, курсистите ще могат да създават рекламни и комуникационни кампании в три от най-големите социални платформи - Instagram, LinkedIn и Facebook.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 16 септември. Обучението стартира на 18 септември 2023 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Facebook Marketing - септември 2023, стартира на 18 септември;
Instagram Marketing - октомври 2023, стартира на 30 октомври;
LinkedIn Marketing - януари 2024, стартира на 8 януари.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

500 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 3 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 25 септември).

Димитър Христов

Преподавател

Димитър Христов е маркетинг специалист в областта на Facebook и Instagram и social media influencer с над 125,000 последователи. С повече от 7 години опит в дигиталния маркетинг, Димитър е работил с някои от най-авторитетните брандове като PokerStars и L’Oreal Paris, а също и с един от най-известните фитнес модели - Лазар Ангелов. Мисията на Димитър сега е да предаде всички натрупани знания и опит на всеки, който си мисли, че е непосилно да развие Instagram акаунта си до десетки хиляди последователи, да обикаля света напълно безплатно и най-важното, да генерира печалба благодарение на него.

Андрей Петров

Преподавател

Андрей Петров е съосновател на група от агенции: "BrainDonors" - дигитален маркетинг, "Creative Corner" - уеб дизайн и разработка и "UGC Masters" - изработка на нейтив и UGC видеа. В портфолиото си е работил с клиенти от целия свят, като бюджетите, които са минали през неговите очи са над 45 000 000 Евро. Андрей, също така, е официален и активен Meta Lead Trainer от 2021 година, както и консултира едни от световните банки, фитнес вериги и автомобилни производители как по-ефективно да използват Meta платформата и нейните функционалности. Освен това Андрей е член на няколко доброволчески организации като Besco, Podkrepi.bg, IAB и вярва, че дигиталния маркетинг е изключително мощно оръжие, което може да се използва, за да бъде света по-добър и по-информиран.

Любомир Кабакчиев

Преподавател

Любомир Кабакчиев е консултант по дигитален маркетинг и онлайн предприемач. Основател и управител на Дигитална Агенция - Flexica. През последните 6 години активно се занимава с LinkedIn маркетинг и реклама. Създател е на първото задълбочено обучение за LinkedIn маркетинг и реклама в България – Inter Expo Center, през май 2018 година. Бил е лектор на конференции Digital4 през 2020 година, 2021 година и 2022 година. Провел е множество фирмени обучения и консултации на тема LinkedIn за различни бизнеси, през които са преминали над 500 участници.

Сред клиентите на дигитална му агенция са компании като: Hippoland, Acer България, Reebok, Darbi College, MaxCredit, Booking Expo, ERA, Очни клини Vision, Alliance Print, Verve Teas, Дерматологична клиника AestheLine и още над 50 фирми от различни индустрии. Партньор e на организацията Startup Grind by Google.

Social Media Marketing in Practice - септември 2023

Начало: 18 септември 2023
18 седмици
3 курса в модула
24 кредита
Запиши се
Social Media Marketing in Practice - септември 2023
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.