Курс Facebook Marketing - септември 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing - септември 2023

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Facebook бизнес профил, страници и алгоритъм на платформата

    • Създаване и правилно структуриране на бизнес акаунт и подредбата на различните активи;
    • Добри практики за защитена работна среда със 2FA;
    • Създаване на Facebook страница и връзка с Instagram профил;
    • Създаване на Facebook pixel и верификация на домейн;
    • История на алгоритъма и начина на показване на съдържание.

    Дата: 18 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Въведение в рекламата и рекламните формати

    • Разглеждане на типове съдържание и плейсмънти;
    • Разглеждане на структурата на рекламния акаунт;
    • Разглеждане на различни криейтив формати.

    Дата: 20 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на атрактивно визуално съдържание - реклама и органично

    • Типове рекламни формати;
    • Как се създава engaging banner?;
    • Елементи на потребителско поведение;
    • Как се създават engaging videos?;
    • Как се създават engaging карусели?;

    Дата: 25 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на добро копи и текстове

    • Призиви към действие;
    • Основни копирайтинг принципи;
    • Въведение в копирайтинга;
    • Добри практики;

    Дата: 27 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на рекламни кампании

    • Създаване на рекламна кампания и минаването през всяка една стъпка;
    • Как се определя бюджет?;
    • Как се избира цел?;
    • Как да се настрои кампанията спрямо целта?;
    • Добри практики и лоши практики.

    Дата: 3 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Работа с Facebook pixel

    • Настройка на Facebook pixel;
    • Facebook events и начин на setup;
    • Facebook каталог и Facebook shop;
    • Настройка на рекламен акаунт Metrics.

    Дата: 4 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит и отговори на въпроси.

    Дата: 9 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 22 октомври до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 21 октомври до 23:30 часа на 22 октомври.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 11 ноември до 23:30 часа на 12 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за такива, които имат интерес към социалните мрежи и в частност - Facebook и искат да разберат повече за това как работи платформата и как успешно да се рекламира в нея. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 16 септември. Обучението стартира на 18 септември 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 22 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 21 октомври и 22 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 25 септември).

Андрей Петров

Преподавател

Андрей Петров е съосновател на група от агенции: "BrainDonors" - дигитален маркетинг, "Creative Corner" - уеб дизайн и разработка и "UGC Masters" - изработка на нейтив и UGC видеа. В портфолиото си е работил с клиенти от целия свят, като бюджетите, които са минали през неговите очи са над 45 000 000 Евро. Андрей, също така, е официален и активен Meta Lead Trainer от 2021 година, както и консултира едни от световните банки, фитнес вериги и автомобилни производители как по-ефективно да използват Meta платформата и нейните функционалности. Освен това Андрей е член на няколко доброволчески организации като Besco, Podkrepi.bg, IAB и вярва, че дигиталния маркетинг е изключително мощно оръжие, което може да се използва, за да бъде света по-добър и по-информиран.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.