LinkedIn Marketing - януари 2024
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на съдържание за LinkedIn
- Изполване на Sales Navigator
- Създаване и участие в LinkedIn групи
- Използване на инструменти за търсене на бизнес връзки и контакти
- Kомуникация с бизнес връзки с цел увеличаване на продажби
- Създаване на маркетинг стратегия за LinkedIn
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Linkedin – екосистема и статистики -
Linkedin – екосистема и статистики
• Какво представлява социалната мрежа LinkedIn?; • Важни статистики за платформата и за потребителите в нея;Ресурси
-
Основни функционалности, инструменти на платформата и алгоритъм -
Основни функционалности, инструменти на платформата и алгоритъм
• Основни функционалности и инструменти, които предлага LinkedIn; • Използване на инструментите, за управление и подобряване на присъствието в платформата; • Обяснение на работата на алгоритъма на LinkedIn и как влияе върху видимостта на съдържанието; • Разглеждане на факторите, които влияят на алгоритъма и как курсистите да ги използват във тяхна полза и в полза на техния бизнес.Ресурси
-
Оптимизация на личен профил -
Оптимизация на личен профил
• Изграждане на въздействащ профил; • Оптимизация на персонални профили.Ресурси
-
Оптимизация на бизнес профил -
Оптимизация на бизнес профил
• Изграждане на въздействащ бизнес профил; • Оптимизация на бизнес профили.Ресурси
-
Създаване на маркетинг стратегия и съдържание за Linkedin -
Създаване на маркетинг стратегия и съдържание за Linkedin
• Как да се създава ефективна маркетингова стратегия за LinkedIn?; • Какво е качествено съдържание и как се създава?; • Използване на различни формати на съдържание за постигане на максимален ефект.Ресурси
-
Изграждане на бизнес мрежа от контакти. Linkedin групи и премиум акаунти -
Изграждане на бизнес мрежа от контакти. Linkedin групи и премиум акаунти
• Изграждане и разширяване на мрежата от контакти в LinkedIn; • Как да се търсят и взаимодейства с потенциални партньори и клиенти?; • Как да се използват LinkedIn групи?; • Sales Navigator - как да се използва за откриване на потенциални клиенти и разширяване на професионалната мрежа?Ресурси
-
Стратегия за комуникация с потенциални клиенти -
Стратегия за комуникация с потенциални клиенти
• Разработване на стратегия за комуникация с потенциални клиенти в LinkedIn.Ресурси
-
Реклама в Linkedin - видове рекламни формати -
Реклама в Linkedin - видове рекламни формати
• Видове рекламни формати в LinkedIn;
• Как се използват различните формати, за да се достигне целевата аудитория и да се повиши видимостта на бранд и продукт?
Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Подготовка за изпитното задание;
• Въпроси и отговори.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Любомир Кабакчиев
Преподавател
Сред клиентите на дигитална му агенция са компании като: Hippoland, Acer България, Reebok, Darbi College, MaxCredit, Booking Expo, ERA, Очни клини Vision, Alliance Print, Verve Teas, Дерматологична клиника AestheLine и още над 50 фирми от различни индустрии. Партньор e на организацията Startup Grind by Google.