LinkedIn Marketing - януари 2024

Умения, които ще придобиеш
- Разбиране на алгоритъма на Linkedin
- Създаване на съдържание за платформата
- Изполване на Sales Navigator
- Създаване и участие в Linkedin групи
- Използване на инструменти за търсене на бизнес връзки и контакти
- Kомуникация с бизнес връзки с цел увеличаване на продажби
- Платено рекламиране в LinkedIn
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Linkedin – екосистема, статистики и алгоритъм -
Linkedin – екосистема, статистики и алгоритъм
• Какво представлява социалната мрежа LinkedIn?; • Важни статистики за платформата и за потребителите в нея; • Обяснение на работата на алгоритъма на LinkedIn и как влияе върху видимостта на съдържанието;
• Разглеждане на факторите, които влияят на алгоритъма и как да се използват в полза на бизнеса.Дата: 8 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Основни функционалности и инструменти на платформата -
Основни функционалности и инструменти на платформата
• Основни функционалности и инструменти, които предлага LinkedIn; • Използване на инструментите, за управление и подобряване на присъствието в платформата.Дата: 10 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Оптимизация на личен и бизнес профил -
Оптимизация на личен и бизнес профил
• Изграждане на въздействащ профил; • Оптимизация на персонални и бизнес профили.Дата: 15 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Linkedin групи и премиум акаунти – Sales Navigator -
Linkedin групи и премиум акаунти – Sales Navigator
• Как се използват LinkedIn групи?; • Sales Navigator - как да се използва за откриване на потенциални клиенти и разширяване на професионалната мрежа?;Дата: 17 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Създаване на маркетинг стратегия и съдържание за Linkedin -
Създаване на маркетинг стратегия и съдържание за Linkedin
• Как се създава ефективна маркетингова стратегия за LinkedIn?; • Какво е качествено съдържание и как се създава?; • Използване на различни формати на съдържание за постигане на максимален ефект.Дата: 22 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Изграждане на бизнес мрежа от контакти -
Изграждане на бизнес мрежа от контакти
• Изграждане и разширяване на мрежата от контакти в LinkedIn; • Как се търсят и как се взаимодейства с потенциални партньори и клиенти? Дата: 24 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Стратегия за комуникация с потенциални клиенти -
Стратегия за комуникация с потенциални клиенти
• Разработване на стратегия за комуникация с потенциални клиенти в LinkedIn.Дата: 29 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Реклама в Linkedin - видове рекламни формати -
Реклама в Linkedin - видове рекламни формати
• Видове рекламни формати в LinkedIn;
• Как се използват различните формати, за да се достигне целевата аудитория и да се повиши видимостта на бранд и продукт?
Дата: 31 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Подготовка за изпитното задание;
• Въпроси и отговори.
Дата: 5 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 18 февруари до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 17 и 18 февруари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 17 февруари до 23:30 часа на 18 февруари.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 март до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 9 март до 23:30 часа на 10 март.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 6 януари. Обучението стартира на 8 януари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 18 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 17 февруари и 18 февруари.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
190 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 15 януари).
Любомир Кабакчиев
Преподавател
Сред клиентите на дигитална му агенция са компании като: Hippoland, Acer България, Reebok, Darbi College, MaxCredit, Booking Expo, ERA, Очни клини Vision, Alliance Print, Verve Teas, Дерматологична клиника AestheLine и още над 50 фирми от различни индустрии. Партньор e на организацията Startup Grind by Google.
