Курс LinkedIn Marketing - януари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

LinkedIn Marketing - януари 2024

кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на съдържание за LinkedIn
  • Изполване на Sales Navigator
  • Създаване и участие в LinkedIn групи
  • Използване на инструменти за търсене на бизнес връзки и контакти
  • Kомуникация с бизнес връзки с цел увеличаване на продажби
  • Създаване на маркетинг стратегия за LinkedIn

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Linkedin – екосистема и статистики

    • Какво представлява социалната мрежа LinkedIn?;
    • Важни статистики за платформата и за потребителите в нея;

  • Основни функционалности, инструменти на платформата и алгоритъм

    • Основни функционалности и инструменти, които предлага LinkedIn;
    • Използване на инструментите, за управление и подобряване на присъствието в платформата;
    • Обяснение на работата на алгоритъма на LinkedIn и как влияе върху видимостта на съдържанието;
    • Разглеждане на факторите, които влияят на алгоритъма и как курсистите да ги използват във тяхна полза и в полза на техния бизнес.

  • Оптимизация на личен профил

    • Изграждане на въздействащ профил;
    • Оптимизация на персонални профили.

  • Оптимизация на бизнес профил

    • Изграждане на въздействащ бизнес профил;
    • Оптимизация на бизнес профили.

  • Създаване на маркетинг стратегия и съдържание за Linkedin

    • Как да се създава ефективна маркетингова стратегия за LinkedIn?;
    • Какво е качествено съдържание и как се създава?;
    • Използване на различни формати на съдържание за постигане на максимален ефект.

  • Изграждане на бизнес мрежа от контакти. Linkedin групи и премиум акаунти

    • Изграждане и разширяване на мрежата от контакти в LinkedIn;
    • Как да се търсят и взаимодейства с потенциални партньори и клиенти?;
    • Как да се използват LinkedIn групи?;
    • Sales Navigator - как да се използва за откриване на потенциални клиенти и разширяване на професионалната мрежа?

  • Стратегия за комуникация с потенциални клиенти

    • Разработване на стратегия за комуникация с потенциални клиенти в LinkedIn.

  • Реклама в Linkedin - видове рекламни формати

    • Видове рекламни формати в LinkedIn;
    • Как се използват различните формати, за да се достигне целевата аудитория и да се повиши видимостта на бранд и продукт?

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание;
    • Въпроси и отговори.

  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за тези, които проявяват интерес към LinkedIn и желаят да разберат повече за функционалностите и възможностите, които платформата предлага, както и как да провеждат успешни маркетинг кампании. За курса е необходим английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

120 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Любомир Кабакчиев

Преподавател

Любомир Кабакчиев е консултант по дигитален маркетинг и онлайн предприемач. Основател и управител на Дигитална Агенция - Flexica. През последните 6 години активно се занимава с LinkedIn маркетинг и реклама. Създател е на първото задълбочено обучение за LinkedIn маркетинг и реклама в България – Inter Expo Center, през май 2018 година. Бил е лектор на конференции Digital4 през 2020 година, 2021 година и 2022 година. Провел е множество фирмени обучения и консултации на тема LinkedIn за различни бизнеси, през които са преминали над 500 участници.

Сред клиентите на дигитална му агенция са компании като: Hippoland, Acer България, Reebok, Darbi College, MaxCredit, Booking Expo, ERA, Очни клини Vision, Alliance Print, Verve Teas, Дерматологична клиника AestheLine и още над 50 фирми от различни индустрии. Партньор e на организацията Startup Grind by Google.

LinkedIn Marketing - януари 2024

Начало: 08 януари 2024
6 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
LinkedIn Marketing - януари 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.