Social Media Marketing in Practice - януари 2023 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Social Media Marketing in Practice - януари 2023

Начало: 10 януари 2023
17 седмици
3 курса в модула
24 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на съдържание за Instagram
  • Проучване и анализиране на конкуренцията
  • Разбиране на Instagram алгоритъма
  • Работа с инфлуенсъри
  • Анализ на статистики и резултати
  • Управление на бизнес профил
  • Оптимизиране и управление на лични профили в LinkedIn
  • Създаване и администриране на групи в LinkedIn
  • Създаване и управление на фирмени страници
  • Изграждане на стратегия
  • Профилиране чрез LinkedIn
  • Планиране и създаване на съдържание
  • Работа с LinkedIn Sales Navigator
  • Работа с LinkedIn Recruiter Lite
  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Организиране на промоционални кампании във Facebook
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът "Social Media Marketing in Practice" е подходящ за всички, които искат да задълбочат познанията си за социалните мрежи. След завършването на модула, курсистите ще могат да създават рекламни и комуникационни кампании в три от най-големите социални платформи - Instagram, LinkedIn и Facebook.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 8 януари. Обучението стартира на 10 януари 2023 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Instagram Marketing - януари 2023, стартира на 10 януари;
LinkedIn Marketing - март 2023, стартира на 6 март;
Facebook Marketing - април 2023, стартира на 18 април.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

500 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 3 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 13 януари).

Димитър Христов

Преподавател

Димитър Христов е маркетинг специалист в областта на Facebook и Instagram. Social Media Influencer е с над 125,000 последователи. С повече от 7 години опит в дигиталния маркетинг, Димитър е работил с някои от най-авторитетните брандове като PokerStars и L’Oreal Paris, а също и с един от най-известните фитнес модели - Лазар Ангелов. Мисията на Димитър сега е да предаде всички натрупани знания и опит на всеки, който си мисли, че е непосилно да развие Instagram акаунта си.

Александър Кръстев

Преподавател

Александър Кръстев е създател на агенцията за LinkedIn маркетинг BookMark и сайта "Аз чета". Преподавател по дисциплините "LinkedIn Marketing' и "Дигитални стратегии за B2B" в SoftUni. Експерт по дигитален маркетинг с над 15 години опит с клиенти в различни сфери на бизнеса, голяма част от които с B2B фокус. Александър е автор на рубриката "The Linked Practitioner" в сп. Forbes България. Консултант е на няколко български издания на световни бизнес бестселъри.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter и др.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър Хаджиколев е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими. Има опит в създаването на съдържание в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport. В момента Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. Участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, оперираща на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter и др.

Social Media Marketing in Practice - януари 2023

Начало: 10 януари 2023
17 седмици
3 курса в модула
24 кредита
Запиши се
Social Media Marketing in Practice - януари 2023
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.