Курс Instagram Marketing - януари 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Instagram Marketing - януари 2023

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на съдържание за Instagram
  • Проучване и анализиране на конкуренцията
  • Разбиране на Instagram алгоритъма
  • Работа с инфлуенсъри
  • Анализ на статистики и резултати
  • Управление на бизнес профил

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение и създаване на Инстаграм профил

    • Въведение в Instagram;
    • Създаване на личен и бизнес профил;
    • Специфики на платформата.

    Дата: 9 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как работи алгоритъмът и новости в платформата

    • Особености на Instagram алгоритъма;
    • Техники при органично съдържание;
    • Новости в платформата.

    Дата: 11 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как се изграждат и оптимизират лични и бизнес профили?

    • Оптимизация и трикове при изграждането на профили;
    • Популяризиране и управление на бизнес профили.

    Дата: 13 януари (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Стратегии за създаване на уникално съдържание

    • Какво е качествено съдържание в Instagram и как да го създавате?;
    • Добри и лоши примери за създаване на съдържание.

    Дата: 16 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Стори Техники

    • Техники при създаване на сторита;
    • Добри и лоши примери.

    Дата: 18 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Хаштаг Стратегии и подробно разглеждане на Инстаграм Reels

    • Хаштагове - защо, къде и как?;
    • Как да използвате Reels в наша полза?;
    • Защо Reels е подценяван инструмент при бизнес профилите?

    Дата: 20 януари (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как да увеличите последователите си с Reels (Част 1)

    • Трикове за увеличаване на последователите;
    • Създаване на качествено съдържание в Reels.

    Дата: 23 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Reels (Част 2). Изграждане на лоялна аудитория

    • Първи стъпки при изграждането на аудитория;
    • Запазване и увеличаване на аудиторията;
    • Ангажиране на последователите.

    Дата: 25 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Как да конвертирате последователите си в клиенти?

    • Как да превърнете последователите си в клиенти?;
    • Техники за добиване на повече конверсии.

    Дата: 30 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Използване на ключови функции с цел монетизиране

    • Как и защо да използвате IGTV, Guides, Lives и други ключови функции?

    Дата: 1 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: Трикове за създаване на качествени постове

    • Примерни задачи за създаване на уникално съдържание.

    Дата: 6 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: Създаване и отимизация на реклами.

    • Създаване на рекламно съдържание в Instagram;
    • Оптимизация;
    • Анализ на резултатите.

    Дата: 8 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Тълкуване на Статистики и Анализиране на резултати

    • Как да интерпретирате статистическите данни от Instagram?;
    • Изводи и оптимизация на профила.

    Дата: 13 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 15 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 26 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 25 и 26 февруари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 25 февруари до 23:30 часа на 26 февруари.

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 19 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 март до 23:30 часа на 19 март.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът започва от самите основи на Instagram маретинга и завършва с най-сложните и модерни дигитални стратегии в платформата, затова е подходящ както за начинаещи маркетолози, така и за хора с опит в дигиталния маркетинг. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 януари. Обучението стартира на 9 януари 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 февруари и 26 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 13 януари).

Димитър Христов

Преподавател

Димитър Христов е маркетинг специалист в областта на Facebook и Instagram. Social Media Influencer е с над 125,000 последователи. С повече от 7 години опит в дигиталния маркетинг, Димитър е работил с някои от най-авторитетните брандове като PokerStars и L’Oreal Paris, а също и с един от най-известните фитнес модели - Лазар Ангелов. Мисията на Димитър сега е да предаде всички натрупани знания и опит на всеки, който си мисли, че е непосилно да развие Instagram акаунта си.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.