Marketing Fundamentals - май 2022 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Marketing Fundamentals - май 2022

Начало: 10 май 2022
29 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Принципи на работа на търсачките
  • Анализ на търсещите машини
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Работа с Google Search Console
  • Работа с инструменти за SEO специалисти
  • Оптимизация на съдържанието
  • Основни дефиниции във уеб анализа
  • Google Analytics акаунт, първоначална настройка и имплементация
  • Работа с основни отчети в Google Analytics
  • Сегментиране на отчети
  • Настройка на цели, събития и модул за електронната търговия
  • Създаване на персонализирани отчети, настройка на известия
  • Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
  • Анализ на нуждите на целевата аудитория
  • Създаване на групи и теми за съдържание
  • Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
  • Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
  • Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на визуално съдържание за платформата
  • Организиране на промоционални кампании във Facebook
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Сегментиране на аудитории
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Обучението е насочено към всеки, който има интереси и желае да се развива в сферата на дигиталния маркетинг и е подходящо както за начинаещи, така и за хора с начален и среден опит в сферата. Необходимо е да владеете английски език на основно ниво. Не е необходимо да разполагате със собствен бизнес за успешното преминаване през програмата.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 8 май. Обучението стартира на 10 май 2022 г.. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:

Google Ads - май 2022, стартира на 10 май 2022 г.;
SEO - юни 2022, стартира на 14 юни 2022 г.;
Google Analytics - юли 2022, стартира на 19 юли 2022 г.;
Content Marketing - септември 2022, стартира на 13 септември 2022 г.;
Facebook Marketing - октомври 2022, стартира на 18 октомври 2022 г.;
E-mail Marketing - ноември 2022, стартира на 22 ноември 2022 г.

Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

890 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 890 лева или да го направите на 2 равни вноски по 470 лева (общо 940 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 10 юни 2022 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 17 май).

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лева. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance Digital Marketing агенция, част от Netpeak Group, както и на Netpeak Cluster. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнес в България и в чужбина. Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма на SoftUni Digital.

Етиен Янев

Преподавател

Етиен Янев е Digital Marketing Lead в глобалната компания Atos, където участва в автоматизацията на маркетинг процесите и създаването на дигитални кампании. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, след което получава допълнителна квалификация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Част е и от Асоциацията на Българските Лидери и Предприемачи (ABLE) в България.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter и др.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998-2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, UniCredit Bulbank и др.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава солиден опит в SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 г. Изнесъл редица корпоративни лекции и семинари, уебинари, IAB Bulgaria Digital Marketing Masterclass и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор е в курсовете "Search Engine Optimisation", "SEO Advanced" и др.

Георги Кандев

Преподавател

Георги Кандев започва своя професионален път в дигиталния маркетинг преди 9 г. Насочен изцяло към стратегии за performance дигитален маркетинг, специализира в PPC, SEO и Email Automation. Той заема длъжността Business Operations Manager и ръководи търговския отдел на Netpeak Bulgaria.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. Участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, оперираща на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 г. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа ѝ в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална бизнес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър Хаджиколев е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими. Има опит в създаването на съдържание в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. През последните три години Петър е част от екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest.

Marketing Fundamentals - май 2022

Начало: 10 май 2022
29 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се
Marketing Fundamentals - май 2022
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.