Курс Facebook Marketing - октомври 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing - октомври 2022

кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Създаване на визуално съдържание за платформата
  • Организиране на промоционални кампании във Facebook
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Facebook страници, групи и профили, алгоритъм на платформата и Facebook Insights

    • Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили;
    • Сравнение между тях и анализ на приложението им за бизнес цели;
    • Създаване на Facebook страница;
    • Разясняване на принципите на работа на Facebook алгоритъма;
    • Модели за оптимизация на съдържанието за достигане на по-голяма аудитория.

  • Създаване на рекламен акаунт и Facebook Pixel

    • Какво е Facebook Pixel и как се използва;
    • Как да създадем Facebook Pixel;
    • Разясняване на функцията на Conversion API;
    • Разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи. 

  • Създаване на рекламни кампании във Facebook

    • Какво е Facebook Ads Manager и как да създадете рекламна кампания?;
    • Какви са различните настройки, които да приложите спрямо рекламните ви цели?;
    • Какви са възможностите за таргетиране във Facebook?
    • Създаване на Business Manager и рекламен акаунт

  • Въведение в структурата на Facebook рекламата и рекламните формати

    • Разясняване на различните рекламни формати в платформата;
    • Сравняване на различните рекламни цели и разяснение кога се използва всяка от тях;
    • Сравняване на различните рекламни плейсмънти.

  • Създаване на атрактивно рекламно и органично съдържание за Facebook

    • Най-добри практики при създаването на визуално съдържание за социалните мрежи;
    • Успешни тактики на едни от най-големите брандове в света;
    • Създаване на бранд идентичност и интересна визуална стилистика;
    • Организиране на органично съдържание и изграждане на постинг план.

  • Създаване на качествена реклама и успешен копирайт

    • Основни елементи от криейтивите във Facebook;
    • Криейтив изображения;
    • Криейтив текстове;
    • Призив към действие;
    • Въведение в копирайта;
    • Най-добри начини да комуникираме с аудиторията.

  • Създаване на визуално съдържание за постове и реклами (практическо занятие)

    • Практическо въведение в работата с Canva;
    • Създаване на креативни изображения с използването на шаблони;
    • Добавяне на движещи се елементи в статични изображения;
    • Създаване на криейтив от нулата;
    • Разлика при създаването на визии за реклама и за органични публикации.

  • Facebook промоции и подготовка за изпит

    • Организиране на промоции във Facebook;
    • Защо да използваме промоциите и кои видове промо кампании са позволени;
    • Как да синхронизираме комуникацията в няколко канала за максимален ефект;
    • Подготовка за курсов проект.

  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за такива, които имат интерес към социалните мрежи и в частност - Facebook и искат да разберат повече за това как работи платформата и как успешно да се рекламира в нея. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

120 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Денислав Георгиев

Преподавател

Велизар Величков

Преподавател

Петър Хаджиколев

Преподавател

Facebook Marketing - октомври 2022

Начало: 18 октомври 2022
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Facebook Marketing - октомври 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.