Курс Google Ads - май 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads - май 2022

Начало Начало: 10 май 2022
продължителност 6 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Фундаменти на Google Ads

    • Какво е Google Ads?;
    • Рекламни мрежи и формати;
    • Структура на Google Ads Account;
    • Ключови думи и създаване на реклами;
    • Разширения и bidding.

    Дата: 10 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Настройки на акаунта и търсачката

    • Създаване на акаунт;
    • Създаване на Search кампания;
    • Подбор на ключови думи;
    • Писане на реклами;
    • Създаване на рекламни разширения;
    • Настройки.

    Дата: 12 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Дисплейна мрежа, видео реклами и мобилни реклами

    • Формати;
    • Настройки;
    • Ремаркетинг и таргетиране в Google Display, Video & Mobile.

    Дата: 17 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Дисплейна мрежа и видове реклами

    • Създаване и настройване на Google Display и Youtube кампания;
    • Създаване на рекламни групи;
    • Начини за таргетиране.

    Дата: 19 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads базова автоматизация

    • Dynamic Search Ads;
    • Вмъквания на ключови думи;
    • Smart Display campaigns.

    Дата: 24 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Реални примери, статистики и криейтиви

    • Статистики;
    • Възвръщаемост на инвестициите и криейтиви.

    Дата: 26 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит;
    • Отговор на въпроси.

    Дата: 31 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Google Ads campaign proposal

    • Получаване на запитване;
    • Проучване и изготвяне на стратегия;
    • Изготвяне на план с подробна разбивка;
    • Подготовка и изпълнение на рекламна кампания.

    Дата: 2 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 19 юни до 23:59:59 часа.

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 18 юни до 23:30 часа на 19 юни.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 3 юли до 23:59:59 часа.

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 2 юли до 23:30 часа на 3 юли.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за такива, които имат интерес към PPC рекламата и искат да научат повече за успешното рекламиране чрез платформата на Google Ads. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 май. Обучението стартира на 10 май 2022 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 19 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 18 юни и 19 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

170 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 май).

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лева. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Google Ads - май 2022

Начало: 10 май 2022
6 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Google Ads - май 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."