Marketing Fundamentals - януари 2024
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
- Анализ на нуждите на целевата аудитория
- Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
- Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
- Използване на AI инструменти
- Създаване на теми за съдържание
- Създаване на SEO текстове
- Изграждане на структура за потребителя и търсачките
- Анализиране на външни линкове
- Използване на инструменти за уеб анализ
- Разписване на коректни мета тагове
- Събиране на семантично ядро от ключови думи
- Оптимизация на Google Business Profile
- Работа с водещи имейл маркетинг системи
- Създаване на имейл стратегии
- Дизайн и създаване на съдържание за имейли
- Персонализация и сегментация на аудитории
- Анализ и оптимизация на имейл кампании
- Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Създаване на Display & YouTube кампании
- Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
- Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
- Работа с дименсии и метрики в GA4
- Измерване на електронна търговия
- Създаване и разбиране на отчети
- Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Работа с Facebook Pixel и данни от него
- Използване на рекламни формати според избраната цел
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Създаване на рекламни кампании във Facebook
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 6 януари. Обучението стартира на 8 януари 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:
• Content Marketing - януари 2024, стартира на 8 януари 2024 г.;
• SEO - февруари 2024, стартира на 12 февруари 2024 г.;
• E-mail Marketing - март 2024, стартира на 18 март 2024 г.;
• Google Ads - май 2024, стартира на 7 май 2024 г.;
• Google Analytics - юни 2024, стартира на 10 юни 2024 г.;
• Facebook Marketing - юли 2024, стартира на 15 юли 2024 г.
Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
890 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 890 лева или да го направите на 2 равни вноски по 470 лева (общо 940 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 8 февруари 2024 г.
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 15 януари).
Етиен Янев
Преподавател
Мартин Желязков
Преподавател
Геннадий Воробьов
Преподавател
Борислава Панчева
Преподавател
Богдан Богомилов
Преподавател
Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
Денислав Георгиев
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател