SoftUni Digital - цялостна програма 2019/2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

SoftUni Digital - цялостна програма 2019/2020

8 курса в модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Оптимизация на съдържанието
  • Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
  • Умения по Google Tag Manager на базово ниво
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Да разпознаваш голямата идея за дигитална среда
  • Да определяш потребителски инсайти
  • Да изграждаш стратегии и творчески решения
  • Да изграждаш стратегии за социалните медии
  • Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
Виж още

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998-2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, UniCredit Bulbank и др.

Бисер Вълов

Преподавател

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От пет години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. 
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

Martin Voynov

Преподавател

Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 8 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear и Avon.

От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Heineken.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – резултатно-ориентирана агенция за дигитален маркетинг, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран да изпълнява мисията си да генерира печалба за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да създава нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдем проактивни граждани.

Организатор на ежегодната конференция за дигитален маркетинг Online Advertising, основател на безплатна платформа за развитие на малкия бизнес Netpeak Cluster.

Ангел Искрев

Преподавател

Ангел Искрев е Creаtive Director на proof. Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels.
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.

Димитър Савов

Преподавател

Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 12 години. В момента управлява рекламен бюджет от над 1 000 000 лева на месец и има успешни дигитални кампании в 65 различни държави, които са генерирали над 350 милиона долара оборот през последните 5 години. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.

SoftUni Digital - цялостна програма 2019/2020

8 курса в модула
SoftUni Digital - цялостна програма 2019/2020
SoftUni Digital - цялостна програма 2019/2020
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.