Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания. Посредством методите на Content Marketing се стараем да привлечем ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.
Content Marketing - октомври 2019
Умения, които ще придобиеш
- Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
- Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
- Създаване на ефективни лендинг страници
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Цялостна стратегия за съдържание -
Цялостна стратегия за съдържание
• Развитие на Content Marketing; • Влияние на съдържанието в различните етапи на бизнес-фунията; • Типове съдържание: собствено, платено, "спечелено"; • Избор на content-канали.Ресурси
-
Планиране на съдържание -
Планиране на съдържание
• Създаване на персони според целевата аудитория; • Анализ на идеи за съдържание: проверка на ключови думи, наблюдение на конкурентите, newsjacking; • Избор на автори на съдържание, инструменти, създаване на редакционен календар.Ресурси
-
Текстово съдържание -
Текстово съдържание
• Разглеждане на типове текстово съдържание: продуктови описания, блогове, е-книги, whitepapers, презентации; • Популярни платформи за текстово съдържание: Facebook Notes, LinkedIn Pulse, Medium.Ресурси
-
Визуално и видео съдържание -
Визуално и видео съдържание
• Типове визуално съдържание: снимки, илюстрации, инфографики; • Самостоятелно и поддържащо визуално съдържание; • Създаване на насоки за визии; • Популярни платформи за визуално съдържание: Instagram, Snapchat, Pinterest; • Типове видео: записи, micro-video, live video. Vodcasts, webinars, виртуални събития; • Популярни видео-платформи: YouTube, Facebook, Instagram, Vine.Ресурси
-
Лендинг страници. Разпространение на съдържание -
Лендинг страници. Разпространение на съдържание
• Елементи, използвани в лендинг страници; • Добри практики при изграждане на страници.Ресурси
-
Измерване на резултати. Live demo -
Измерване на резултати. Live demo
• Набелязване на KPIs за оценка на съдържанието, измерване и анализ; • Уъркшоп: създаване на стратегия за маркетинг чрез съдържание според изискванията на проекта.Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Василена Вълчанова
Преподавател