Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани редица отчети и инструменти, за да получим детайлна и конкретна информация за оценката на ефективността и представянето на рекламни стратегии и онлайн проекти.
Google Analytics - април 2020
Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани редица отчети и инструменти, за да получим детайлна и конкретна информация за оценката на ефективността и представянето на рекламни стратегии и онлайн проекти.
Умения, които ще придобиеш
- Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Работа с отчети в Google Analytics
- Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
- Умения по Google Tag Manager на базово ниво
- Анализ резултатите от маркетинг кампании
- Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.Ресурси
-
Въведение във уеб анализа и основни отчети -
Въведение във уеб анализа и основни отчети
• Кратка история на уеб анализа, основни метрики и показатели, проблемите и задачите, които решава уеб анализа;
• Преглед на основни отчети в Google Analytics.
Ресурси
-
Сегментация и проследяване -
Сегментация и проследяване
• Сегментиране и проследяване на трафика и продажбите.
Ресурси
-
Събития, цели и продажби -
Събития, цели и продажби
• Конфигуриране на събития (events) и създаване на цели (goals);
• E-commerce проследяване: universal tracking & enhanced tracking;
• Conversion reports;
• Multi-channel funnels;
• Assisted conversions;
• Attribution models;
• Measurement Protocol;
• Enhanced Analytics Tracking.
Ресурси
-
Анализи, отчети и A/B тестове -
Анализи, отчети и A/B тестове
• Custom reports;
• Custom dashboards;
• Alerts;
• Регулярно изпращане на отчети;
• A/B тестове: - Процес на тестинг - Техническа подготовка с Google Optimize;
• Статистическа значимост на резултатите, калкулация на извадки;
• Отговор на въпроси с Google Analytics - примери от различни индустрии.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Геннадий Воробьов
Преподавател
Организатор на ежегодната конференция за дигитален маркетинг Online Advertising, основател на безплатна платформа за развитие на малкия бизнес Netpeak Cluster.