5 типа съдържание за органичен растеж в TikTok
TikTok се превърна в един от най-успешните инструменти и канали за привличане вниманието на потребителите. Ако все още не си сигурен как да направиш първите си стъпки в платформата, запиши се още днес за практическия курс TikTok – май 2023. Независимо дали градиш личен бранд или се занимаваш със създаване на корпоративно съдържание, социалната мрежа трябва да е в микса ти.
В предстоящото обучение ще се запознаеш с всички аспекти на развитието на този канал – от техническите до творческите подробности. А в днешната статия ще си говорим за постигането на органичен растеж в TikTok и някои от тактиките, които могат да ти помогнат с това.
1. Образовай аудиторията си
Любопитното и полезно съдържание продължават да са ключови за органичния растеж на брандовете в TikTok. Тук става дума за съдържание като:
• Туториъли;
• Демо на продукти;
• Продуктови тестове;
• Съвети и идеи;
• Дори рутина и тренировки.
Препоръчай 5 книги в сферата си на дейност, 4 инструмента за постигането на дадена цел, 7 лесни рецепти, в които могат да използват твоя продукт и т.н. Дай на аудиторията допълнителна стойност в няколко кратки секунди. Вместо да търсят 5 популярни четива за публично говорене и бизнес успех, препоръчай им твоите любими и им спести времето, прекарано в лутане.
Винаги можеш да съчетаеш образователното видео с малко комедия:
@vessi have you been doing it wrong your whole life? bc same
2. Покани ги зад кулисите
Независимо дали развиваш личен бранд или се грижиш за присъствието на някоя марка, винаги има какво да се покаже „от кухнята“. Това може да е работният процес, как изглеждат срещите на екипа, домашният офис, в който създаваш невероятните си безглутенови лакомства – изборът е твой.
По този начин каниш аудиторията да се приближи до бранда, да види къде се случва магията на създаването на продукта или осъществяването на услугите. Особено ако говорим за личен брандинг, подобни видеа помагат на зрителите да се идентифицират не само със съдържанието, но и с теб самия. Много хора се интересуват най-вече от т.нар. relatable съдържание.
3. Lip-sync видеа
Съществуват много популярни звуци, които можеш да използваш по различни начини. Ако решиш да lip-sync-ваш, можеш директно да повториш това, което се казва или пее. Алтернативно, можеш да използваш популярен забавен звук по начин, подхождащ на бранда ти. Просто добави релевантни надписи в самото видео, така че да създадеш точния контекст.
Така не само ще можеш да се закачиш за популярните звуци, а и да създадеш релевантно за теб или бранда ти видео съдържание с хумористичен характер. Т.нар. sound bites са разнообразни – ако скролваш достатъчно дълго, ще намериш нещо, което да пасне и на твоята идея.
4. Разкажи история с voiceover
Voiceover опцията в TikTok ти дава възможност да създадеш видеото, което искаш, без да се притесняваш за качеството на звука и това да запомниш репликите си. Това може да помогне и значително да намалиш дублите, защото отпада притеснението, че трябва да говориш пред камера.
@justine_snacks Tamarind Carrot Cake 🥕
Voiceover може да пасне на туториъли, демота, behind-the-scenes видеа, storytelling клипчета, които представят теб или бранда ти и т.н. А най-хубавото е, че няма нужда да говориш пред камерата. Това само по себе си е умение, затова и предстоящият TikTok курс ще обърне внимание на увереността пред камера.
5. Инфлуенсъри в TikTok
Подобно на всяка друга платформа, и TikTok ти дава достъп до инфлуенсъри и възможността за взаимодействие с тях. Можеш да създаваш и публикуваш съдържание с лидери на мнение и разпознаваеми личности, дори и да нямат профили в TikTok. Така мигновено ще привлечеш вниманието на техните почитатели и последователи.
Това понякога може да е обвързано с финансови разходи или бартерни ангажименти, но е бърз начин да достигнеш до гореща аудитория, която се вълнува от личността във видеата ти.
TikTok позволява креативност
От employer branding до представянето на нови продукти и услуги – TikTok е социална мрежа, която ти позволява бързо да се позиционираш пред широка аудиторията. Когато познаваш нея и си наясно с нишата, в която искаш да изпъкнеш, имаш огромна свобода на действие с типа видеа, които да създаваш.
TikTok е мрежа, която насърчава креативността и експериментите. Само не забравяй да бъдеш автентичен. А за това как да се държиш пред камера, как да заснемаш и монтираш видеата си, както и как да се харесаш на алгоритъма – ще научиш по време на курса. Обучението TikTok – май 2023 ще те подготви за това успешно да управляваш този канал за комуникация – запиши се още днес, очакваме те!