Маркетингът чрез съдържание и ключовата му роля за успешния бизнес с Ангел Искрев
Дигиталният маркетинг е една от най-перспективните и бързо развиващи се сфери на 21 век. Качественото съдържание пък е сред най-ценните инструменти, с които дигиталните маркетолози оперират. То има силата да продаде продукта или услугата на целевата аудитория, като и предоставя именно информацията, която търси, но освен това създава лоялност и близост с клиентите. За стойностното съдържание няма неподходяща сфера – то може да си намери място във всяка индустрия и да се превърне в мощно средство за положително повлияване и комуникация с потребителите.
Ако писането е в кръвта ви и си мечтаете да го превърнете в своя професия или просто да допълните още едно умение към качествата си, в полза на бизнеса, не пропускайте да се запишете за курса Copywriting Secrets - ноември 2019, с Ангел Искрев! А в следващите редове пък ви представяме полезна информация за дигиталния маркетинг и съдържанието, в интервюто, което проведохме с Ангел:
Защо дигиталният маркетинг е важен за бизнеса?
Най-краткият отговор е - защото хората са онлайн все по-често и все повече, и във все повече канали. Това прави присъствието на брандовете в дигитална среда задължително - било то за директни продажби или “продажби” на емоция, което в последствие да доведе до продажба, когато потребителят е изправен пред избора “на рафта”.
Предимството на дигиталната комуникация е възможността за водене на диалог, с което можеш да провериш какво е отношението на потребителя към начина на комуникиране, продукта и бранда. Същевременно това дава шанс и за много точно и прецизно проследяване на потребителските нагласи, от което можем да си верифицираме потребителски и продуктови прозрения — това води до по-ясна и разбираема комуникация, следователно бизнесът може много по-добре да разбира своята целева аудитория и да продава повече.
Content marketing и ролята му като част от дигиталния маркетинг
В увеличаващата се нужда от спонсориране на съдържанието — качественото съдържание става още по-фундаментално за бизнеса в дигитална среда. Защото само най-стойностното съдържание ще бъде достатъчно интересно за аудиторията и ще доведе до качествени лийдове и действия от тяхна страна. Има две неща, които никога няма да загубят силата си, каквото и да се случи с дигиталния маркетинг и реклама оттук нататък — голямата и силна бранд и комуникационна идея и качественото и смислено съдържание, което я обслужва във всички дигитални канали.
Качественото съдържание – защо е важно и как продава
Качественото съдържание, ако е наистина качествено — не е реклама, а стойностна информация, която да рефлектира адекватно върху целевата аудитория — ето защо е важно да познаваме хората, на които говорим.
Модулът Digital Content Marketing – какво предстои в него, на какво ще се научат студентите?
Предстои да не ви научим да пишете, а да ви научим как да мислите, преди да напишете нещо, и резултатът да бъде качествено съдържание. Василена Вълчанова е страхотен професионалист и от нея ще научите всичко за цялостното планиране и стратегия за вашето съдържание, от моя страна ще дам цялото си практическо ноу хау за това как да пишем разбираемо, базирано и обслужващо голямата идея на бранда и комуникацията.
Не пропускайте да се запишете за модула Digital Content Marketing – октомври 2019, в който Василена и Ангел ще ви потопят още по-дълбоко в маркетинга чрез съдържание, разкривайки най-добрите техники и подходи за създаване на content стратегии. Обучението е със засилена практическа насоченост, за да упражнявате своевременно всяко новопридобито умение, което е и ключов и най-добре работещ метод за пълноценно усвояване на знания. За повече информация и записвания посетете ТОЗИ линк!