Маркетингът чрез съдържание и ключовата му роля за успешния бизнес с Ангел Искрев - SoftUni Digital
Loading...

Маркетингът чрез съдържание и ключовата му роля за успешния бизнес с Ангел Искрев

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Маркетингът чрез съдържание и ключовата му роля за успешния бизнес с Ангел Искрев

Дигиталният маркетинг е една от най-перспективните и бързо развиващи се сфери на 21 век. Качественото съдържание пък е сред най-ценните инструменти, с които дигиталните маркетолози оперират. То има силата да продаде продукта или услугата на целевата аудитория, като и предоставя именно информацията, която търси, но освен това създава лоялност и близост с клиентите. За стойностното съдържание няма неподходяща сфера – то може да си намери място във всяка индустрия и да се превърне в мощно средство за положително повлияване и комуникация с потребителите.

Ако писането е в кръвта ви и си мечтаете да го превърнете в своя професия или просто да допълните още едно умение към качествата си, в полза на бизнеса, не пропускайте да се запишете за курса Copywriting Secrets - ноември 2019, с Ангел Искрев! А в следващите редове пък ви представяме полезна информация за дигиталния маркетинг и съдържанието, в интервюто, което проведохме с Ангел:

Защо дигиталният маркетинг е важен за бизнеса?

Най-краткият отговор е - защото хората са онлайн все по-често и все повече, и във все повече канали. Това прави присъствието на брандовете в дигитална среда задължително - било то за директни продажби или “продажби” на емоция, което в последствие да доведе до продажба, когато потребителят е изправен пред избора “на рафта”.

Предимството на дигиталната комуникация е възможността за водене на диалог, с което можеш да провериш какво е отношението на потребителя към начина на комуникиране, продукта и бранда. Същевременно това дава шанс и за много точно и прецизно проследяване на потребителските нагласи, от което можем да си верифицираме потребителски и продуктови прозрения — това води до по-ясна и разбираема комуникация, следователно бизнесът може много по-добре да разбира своята целева аудитория и да продава повече.

Content marketing и ролята му като част от дигиталния маркетинг

В увеличаващата се нужда от спонсориране на съдържанието — качественото съдържание става още по-фундаментално за бизнеса в дигитална среда. Защото само най-стойностното съдържание ще бъде достатъчно интересно за аудиторията и ще доведе до качествени лийдове и действия от тяхна страна. Има две неща, които никога няма да загубят силата си, каквото и да се случи с дигиталния маркетинг и реклама оттук нататък — голямата и силна бранд и комуникационна идея и качественото и смислено съдържание, което я обслужва във всички дигитални канали.

Качественото съдържание – защо е важно и как продава

Качественото съдържание, ако е наистина качествено — не е реклама, а стойностна информация, която да рефлектира адекватно върху целевата аудитория — ето защо е важно да познаваме хората, на които говорим.

Модулът Digital Content Marketing – какво предстои в него, на какво ще се научат студентите?

Предстои да не ви научим да пишете, а да ви научим как да мислите, преди да напишете нещо, и резултатът да бъде качествено съдържание. Василена Вълчанова е страхотен професионалист и от нея ще научите всичко за цялостното планиране и стратегия за вашето съдържание, от моя страна ще дам цялото си практическо ноу хау за това как да пишем разбираемо, базирано и обслужващо голямата идея на бранда и комуникацията.

Не пропускайте да се запишете за модула Digital Content Marketing – октомври 2019, в който Василена и Ангел ще ви потопят още по-дълбоко в маркетинга чрез съдържание, разкривайки най-добрите техники и подходи за създаване на content стратегии. Обучението е със засилена практическа насоченост, за да упражнявате своевременно всяко новопридобито умение, което е и ключов и най-добре работещ метод за пълноценно усвояване на знания. За повече информация и записвания посетете ТОЗИ линк!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.