“У всеки един лектор в SoftUni Digital се виждаше, че работата му носи удовлетворение” – интервю с Яни Попов
Днес ще те срещна с Яни Попов, настоящ бранд мениджър, който завършва цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital в стремеж да разшири компетенциите си.
Ти също можеш да обогатиш познанията си в сферата на дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в SoftUni Digital.
Виж какво сподели Яни за опита си в СофтУни:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Яни Попов; на 37 години съм от гр.Пазарджик. В момента съм Бранд Мениджър в Спорт Вижън България. Завършил съм SoftUni Digital, специалност Digital Marketing Specialist.
С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?
След 10 години в Адидас Груп дойде време за промяна и започнах да се оглеждам за алтернативи на пазара. Реших да разширя компетенциите си като запиша допълнителен курс. Така в края на 2018 г., след обстоен преглед на възможните варианти, се спрях на SoftUni Digital.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
За SofUni Digital научих от Google в интерес на истината. След като ме привлече исках да разбера повече. Влязох в сайта и започнах да се запознавам с идеите на курса, какво се изисква, какви умения ще придобиеш, в какви сфери можеш да се развиеш и т.н. Прочетох за лекторите и техния опит. Намерих, също така, обратна връзка от вече завършили студенти, която беше основно положителна. Сравних курса с няколко други, които имаше по това време, но това, което ме привлече бяха предметите, положителната обратна връзка и реномето на SofUni.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Изкарах цялостната програма по дигитален маркетинг, като с гордост мога да кажа, че вече съм Digital Marketing Specialist.
Изключително интересни ми бяха курсовете по Facebook Marketing при Бисер Вълов и Advanced Facebook Marketing при Петър Хаджиколев, Instagram Мarketing при Петър Владимиров, Content при Василена Вълчанова. Най-интересният, може би, ми беше Digital Creative при Ангел Искрев. След неговия курс започнах да гледам на рекламата по друг начин. Иронията е, че при него изкарах една от най-ниските си оценки.
Най-ценният урок, който взех със себе си е, че винаги има друга гледна точка. Трябва да гледаме на света и на професията си от различни ъгли, за да разберем по-ясно всичко, преди да вземем решение.
Какво смяташ за обучителния процес?
Едно от най-важните неща бяха примерите от опита на лекторите. За мен те бяха най-ценното нещо. Това, подплатено с изчерпателните материали, стотиците примери, които ни даваха, допълнителната литература, you tube видеа и т.н. спомогнаха за разширяването на моите познания.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.
Лекторите бяха на високо професинално ниво. Вече споменах няколко от тях, но абсолютно всеки един остави отлични впечатления у мен. Самият факт, че са професионалисти в работата си, говори за високото ниво на курса. Всяка една точка по всеки един предмет беше дълбоко разискван като имаше достатъчно примери, за да си изградиш собствена картина.
Другото, което ми направи впечатление, е с каква страст говорят по предметите си. У всеки един се виждаше, че работата му носи удовлетворение. Този позитивизъм също беше от значение за мен по време на целия курс.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
SoftUni Digital ми даде уменията и увереността да поема по-голяма част от цикъла на моята работа. Като Бранд Мениждър освен планирането, поръчката, проследяване и оптимизиране на резултатите, участвам активно и в плановете, свързани с Дигитален Маркетинг. Основната ми цел е да създам awareness сред нашите клиенти. Адидас имат мото, в което наистина вярвам, а именно "Чрез спорт, ние имаме силата да променим живота на хората".
Вярвам, че именно спортът е едно от нещата, което може да обърне негативното в позитивно и апатията в мотивация, страст, ентусиазъм. А какво по-хубаво от това да съчетаеш любимия си спорт с перфектния продукт за теб... Проектът, с който се гордея е този за Европейското Първенство по футбол, което се проведе през 2021 г. В рамките на един месец, заедно с нашия Маркетинг отдел изградихме мрежа от активности в Инстаграм и Фейсбук. Заложихме на образователни и Interaction постове, Giveaway, геймификация и др. Именно този маркетинг проект се оказа един от най-успешните в цялата история на компанията в България.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Бъдете активни, изказвайте мнение, не се срамувайте или страхувайте от това, което ще кажете. Всеки курс е един екип и всеки един от вас е важна част от него. Помагайки на другите, помагате и на себе си. Смело напред и нагоре!
---
Кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и направи първата крачка към реализация в перспективната дигитална индустрия.