“Лекторите в SoftUni Digital ми дадоха добра основа с много реални примери от своята дългогодишна практика“ – интервю с Цветелина Васева
Днес ще те срещна с Цветелина – в SoftUni Digital тя добива основни познания по маркетинг и открива мотивация да продължи да се развива в сферата. Ти също можеш да се запознаеш отблизо с дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в цялостната програма на SoftUni Digital.
Виж какво още сподели Цветелина за опита си в СофтУни:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Цветелина Васева. Наскоро завърших бакалавърска програма Маркетинг в Нов български университет. Наскоро преминах стаж в отдел Маркетинг и продажби в хотел The Ritz-Carlton Abama в Тенерифе.
Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?
Когато започнах цялостната програма на SoftUni Digital през есента на 2017, бях последна година в гимназия, без почти никакъв професионален опит, но вече мислех за това какво бих могла да работя по време на следването си.
Как се спря на SoftUni Digital?
За цялостната програма по дигитален маркетинг научих от социалните мрежи. В онзи момент дори нямах много ясна идея какво точно представлява това, но ми се стори доста интересно. Тъй като мои познати връстници вече имаха позитивен опит с програмите на SoftUni, това беше решаващият момент за мен, последван от записване и започване на програмата.
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
Обученията, които завърших, бяха Marketing Fundamentals, Content Marketing, Email Marketing, Facebook Marketing, Goodle Ads, SEO, E-Commerce, Copywriting и Instagram Marketing.
Във всеки един от курсовете се презентираха реални case studies, лекторите споделяха много допълнителни ресурси извън лекции, задачите и финалните проекти бяха с практическа насоченост. Самите курсисти си бяхме създали общност, в която споделяхме помежду си ресурси, обратна връзка, въпроси и отговори.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
На първо място, разбрах истинския смисъл на клишето, което всеки от нас е чувал поне веднъж - че ученето не приключва с взимане на диплома, а продължава за цял живот. Също и фактът, че работодателите винаги ще оценяват високо усилията на един кандидат, който непрестанно търси начини да се самоусъвършенства.
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Както споменах, при започване на програмата нямах дори основни академични познания по маркетинг. Лекторите ми дадоха добра основа с много реални примери от своята дългогодишна практика, както и с постоянно насърчаване да прилагаме наученото чрез практически задачи. Всичко това, от своя страна, ме мотивира да продължа да се развивам в тази посока.
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Жюстин Томс и нейният екип в уеб агенция ABC Design & Communication бяха първите, които ми дадоха шанс да се развивам в тази сфера. След завършването на цялостната програма в SoftUni Digital започнах работа като content manager там.
През следващите няколко години имах възможността да се уча от професионалисти с над две десетилетия опит в сферата на уеб и онлайн комуникации. Благодарна съм за този шанс, тъй като опитът, който придобих, ми е от огромна полза и в настоящото ми професионално начинание.
Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?
Смело напред! Ученето е най-добрата инвестиция.
---
Направи първата стъпка към професионална реализация в дигиталния маркетинг и кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital. Още вдъхновяващи истории ще откриеш в нашия блог, а ако искаш да разкажем и твоята, ни пиши на content@softuni.bg.