“Ако се върна назад във времето, отново бих избрала SoftUni Digital” – интервю с Полина Здравкова - SoftUni Digital
Loading...

“Ако се върна назад във времето, отново бих избрала SoftUni Digital” – интервю с Полина Здравкова

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Ако се върна назад във времето, отново бих избрала SoftUni Digital” – интервю с Полина Здравкова

Полина се занимава с маркетинг от близо 20 години и вярва, че добрият професионалист се усъвършенства непрекъснато. Това е и причината да избере цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, след която е още по-уверена в своите умения и още по-вдъхновена да се развива в сферата.

Ако и ти търсиш развитие като дигитален маркетолог, кандидатствай още днес в SoftUni Digital и положи основите на своята кариера.

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Полина Здравкова, завършила съм Реклама в НБУ, Маркетинг в УНСС, Управление на търговски вериги в УНСС и Digital Marketing Fundamentals и Performance Marketing в SoftUni Digital. В момента се занимавам с дигитален маркетинг на световен технологичен бранд.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Приблизително 20г. се занимавам с реклама и маркетинг. Била съм част от екипите на две от най-големите международни рекламни агенции - Wunderman Thompson и Graffiti BBDO, както и маркетинг отделите на Chio и BIlla. През това време натрупах изключително много опит от разнородните проекти и кампании, които успешният маркетинг изисква. Преминах и редица тренинги и програми.

Смятам, че за да е добър и ефективен, всеки специалист трябва непрекъснато да надгражда своите знания и да бъде адекватен в динамично променящия се свят. Възникват нови възможности за брандовете да бъдат резултатни, при това с оптимален бюджет. От нас зависи искаме ли да разберем кои са те и как да се възползваме от тях.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Не помня как разбрах за SoftUni, може би съм видяла реклама - и това е магията на успешната реклама - да уловиш в точния момент, точния човек, на точното място по ненатрапчив начин. Нямах никакво съмнение, че това е мястото, което ще ми осигури липсващата част от пъзела, а именно яснота относно маркетинга в дигитална среда и неговите възможности. Комбинацията от лектори, курсове, формат и цена определи моя избор. Ако се върна назад във времето през 2019, когато записах Digital Marketing Fundamentals, отново бих направила този избор.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших Digital Marketing Fundamentals и задълбочих знанията си в сферата на Performance Marketing. Получих и много вдъхновение и заряд, с които прилагам на практика усвоените знания.

Какво смяташ за обучителния процес?

Сега, вече от гледната точка на практик, мога да споделя, че Fundamentals програмата съдържа истински работещите ефективни инструменти и канали, върху които си струва да бъде поставен фокус. В допълнение, информацията е дозирана прецизно, така че да може да се добие представа за това как отделните модули работят заедно.

Това е важно, защото колкото и перфектно да е настроена и таргетирана една кампания, ако няма точния криейтив, няма да работи толкова добре и обратно. Примерите са много. В Performance програмата пък - Facebook и Google Advanced, вече в още по-голям детайл по отношение на ефективността на активностите, успяхме да навлезем в материята, а лекторите проявиха изключително търпение, внимание и професионализъм.

Може би най-ценното е, че материалът не просто се поднася теоретично, преподавателите демонстрират как работят самите платформи, показват практически ситуации и изискват курсистите практически да приложат наученото. Изключително удобно в обучението е това, че има и излъчване на живо, и запис. Най-важното - нямаше въпрос, който остана без отговор.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Лекторският екип е от изключително успешни практици, които ежедневно са в платформите, реализират успешни проекти, следят последните новости в сферата и мотивират своите екипи по най-добрия начин. Освен необходимите за модулите видеа и презентации, получавахме източници на информация, препоръки за приложения, блог сайтове, програми, дори обяви за работа- изобщо необятни възможности за обогатяване на знанията и практични решения, които са приложими във всеки момент.

Тези хора, със своя пример и знания, вдъхновяваха всички нас. Мога да кажа, че изминаха повече от 2 години, откакто завърших, а знанията остават. Разбира се, платформите се променят, но от нас зависи да следим, актуализираме и както споделих надграждаме.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

SoftUni отвори пред мен вратата на един нов и толкова вълнуващ свят, изпълнен с необятни възможности. Честно казано, нямам търпение да започне работният ден, тъй като ми е безкрайно интересно. Фокусът ми е върху прилагането на креативни от гледна точка на ефективност дигитални решения, а измерването на резултатите винаги е вълнуващо. Участвам и в креативния процес. Благодарение на наученото в SoftUni, също така, помогнах на познати да развият своята Фейсбук страница и да разширят комуникацията в допълнителни канали.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Бих ги посъветвала да експериментират смело, прилагайки наученото, да са постоянни и любопитни.

---

Кандидатствай в SoftUni Digital и придобий основните практически умения, необходими за старт на успешна кариера в сферата на дигиталния маркетинг!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.