"Въпреки краткото време от завършването на курса, вече работя по няколко проекта" - интервю със Зорница Узунова - SoftUni Digital
Loading...

"Въпреки краткото време от завършването на курса, вече работя по няколко проекта" - интервю със Зорница Узунова

avatar Мария Вълчева 3 минути
"Въпреки краткото време от завършването на курса, вече работя по няколко проекта" - интервю със Зорница Узунова

Днешната ни мотивираща среща е със Зорница Узунова, която скоро след като завършва цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, започва да работи по няколко проекта. Каква още добавена стойност е получила по време на обучението си и какво съветва бъдещите курсисти, прочети в интервюто ни с нея.

Здравей, представи ни се с няколко думи

Здравейте! Казвам се Зорница Узунова, работя в банковата сфера от около 10 години. Преди месец завърших цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и съм щастлива да споделя, че въпреки краткото време от завършването на курса, вече работя по няколко проекта, които ми доставят истинско удоволствие.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Приятелка, която беше записала курсовете от Creative инициативата, ми сподели положителни впечатления от обучението в SoftUni. Препоръката дойде точно навреме, тъй като в този момент търсех активно подходящ курс. Имах нужда от занимание, различно от тези, които съм усъвършенствала, исках да изляза от рутината и да подхраня креативността си.

Вълнувам се от изкуството под всякаква форма, психологията, новите технологии и актуалните тенденции в социалните медии. Мисля, че дигиталният маркетинг съчетава всичко това, и реших, че ще е страхотно да развия интересите си, като добавя знания и почерпя от опита на едни от най-успешните експерти в сферата.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг. Преминах Marketing Basics, Marketing Fundamentals и Professional модулите. Научих много за E-mail кампаниитe, Google Ads, SEO оптимизациите, Content Marketing, Facebook Marketing и Google Analytics. Професионалните модули обхванаха Facebook и Instagram Marketing, Content Strategy и Copywriting Secrets. Сега съм горд притежател на Social Media Expert диплома и планирам да продължа с още няколко курса.

Освен тези знания, обучението ми донесе ценни познанства, научих за много интересни инициативи, неправителствени организации и бизнеси. Много разширих интересите си, което ми помага да не спирам да се развивам и влияе на цялостната ми мотивация. Всичко това донесе добавена стойност, за която не предполагах, когато записах курса, и останах много приятно изненадана.

Какво смяташ за обучителния процес?

Обучителният процес е много добре структуриран, материалът е предаден чрез интерактивно съдържание, а балансът между теоретичната и практическата част води до оптимални резултати. Цялостният курс е отлична основа от познания и дава увереност на всеки, който иска да се занимава с дигитален маркетинг, тъй като е напълно достатъчен, за да бъде стартова точка на кариера в тази сфера.

Курсът имаше и положителен ефект върху динамиката в ежедневието ми. Успях да го съчетая с работа на пълен работен ден и активен социален живот, без да правя компромис с нито едно от тях. В същото време бях мотивирана да уча още и удовлетворена от резултатите, които постигах.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital

Лекторите, освен експерти в сферата си, са и вдъхновяващ пример за това, че усилената работа и постоянството водят до страхотни резултати. Те са хора, които не спират да се стремят към това да стават все по-успешни, да се развиват и подобряват. Изключително съм щастлива, че имах възможност да се „заразя“ с техния ентусиазъм. Най-голямо влияние върху мен имаха Геннадий Воробьов, Александър Братимиров и Ивелина Атанасова-Генчев.

Прочетох много хубави книги, препоръчани от тях. Запалиха интереса ми към актуални теми като стратегически маркетинг, поведенческа психологията, лидерство и бизнес планиране. Сега продължавам да чета, да следя блогове, да слушам подкасти и да се интересувам от всякакви ресурси, свързани с тези теми.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Още по време на курса получих предложение за remote роля в агенция, която се занимава с дигитален маркетинг и се намира във Великобритания, но към момента не планирам да сменям работата си.

Въпреки това съм щастлива да споделя, че работя по няколко проекта, благодарение на които мога да продължавам да усъвършенствам наученото по време на курса. Те са свързани с изготвяне и реализиране на цялостна стратегия за развитие на социалните мрежи на различни бизнеси.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Ако и вие се вълнувате от дигиталния маркетинг, инвестирайте в страстта си, захранвайте мотивацията си, предизвиквайте себе си като избягвате познатото и ще се чувствате удовлетворени от резултатите.

Вярвайте в успеха си и не се отказвайте, но не забравяйте и междувременно да се наслаждавате на процеса! Не спирайте да учите, бъдете постоянни и ще успеете!

---

Ако и ти искаш да направиш първи крачки към успехите си в дигиталния маркетинг, включи се в цялостната програма на SoftUni Digital! Виж в блога ни и други вдъхновяващи истории, които споделиха наши курсисти, а на content@softuni.bg можеш да ни пишеш, за да разкажем и твоята история.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.