"Всички обучения дават достатъчно богата информация" – среща с Васил Христев - SoftUni Digital
Loading...

"Всички обучения дават достатъчно богата информация" – среща с Васил Христев

avatar Мария Вълчева 2 минути
"Всички обучения дават достатъчно богата информация" – среща с Васил Христев

Днес ще те срещна с Васил Христев – курсист в програмата на SoftUni Digital, а днес и собственик на рекламна агенция. Васил записва курсовете, за да си свери часовника, и успява да открие нови неща. В следващите редове ще ти сподели неговата СофтУни история и какво смята за обученията в SoftUni Digital:

Представи ни се с няколко думи

Здравейте, казвам се Васил Христев и съм завършил средно специално образование с компютърна техника. Пробвах да уча висше образование "Маркетинг" в Пловдив, но нивото беше меко казано потресаващо. В момента аз и мой дългогодишен партньор създадохме дигитална агенция, която в момента се стараем да развиваме.

Как се спря на SoftUni Digital?

Знам за СофтУни още от 2014 година, когато изкарах курс по програмиране. След това много натурално дойде и това да се запиша в Маркетинг курсовете.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Изкарах Basics и Fundamentals курсовете, а след това, покрай мой приятел, имах възможност да прегледам и Advanced курсовете. Всички обучения дават достатъчно богата информация, ако тепърва навлизаш в сферата. Или пък ако имаш собствен бизнес и искаш да си One-man army. Лично смятам, че курс, насочен към “мен” като потребител или стартираща агенция, може да има голям позитивен ефект, особено за хора с известен know-how, които искат да се занимаят по-дълбоко.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Винаги гледай да си онлайн, а не да гледаш лекциите на запис, защото истинската стойност е във въпросите.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Даскал Алекс ми е кумир! Това е човек, който те мотивира и след лекциите с него искаш да обърнеш света. Слушал съм и Димитър от Startup Masters, той също дава много стойност и има страхотен начин на презентиране. Смятам, че във Fundamentals частта може да се спечели много от хора, които „вършат черната работа“, като всеки ден пускат рекламните кампании в социалните медии. Те могат да дадат допълнителна стойност, понеже като профил са по-близки до хората, в курсовете, за разлика от CEO-та.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Ако трябва да бъда изцяло честен, записах СофтУни не толкова, за да науча нещо ново, а по-скоро да проверя знанията си. И въпреки това, научих нови неща или по-скоро ми кликнаха нови идеи. СофтУни отново ми напомни, че проактивността е ключова. Получих и добри контакти, които в последствие ми бяха полезни, понеже да намериш стойностни хора не винаги е проста задача.

Какво ще кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

Да слушаш лекциите не е достатъчно! Ако не прилагаш наученото в максимално кратки срокове, знанията не остават дълготрайно. Бъди проактивен и се социализирай, с колкото можеш повече хора!

---

За да се развиваш в сферата на маркетинга, трябват мотивация, готовност да се развиваш непрекъснато и доверен партньор за знанията. Ако правиш първите си стъпки, не се колебай и кандидатствай за цялостната програма по Дигитален Маркетинг в SoftUni Digital. В блога ще откриеш още любопитни и мотивиращи истории от студентите, а за да споделим и твоята там, пиши ни на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.