"Всички обучения дават достатъчно богата информация" – среща с Васил Христев
Днес ще те срещна с Васил Христев – курсист в програмата на SoftUni Digital, а днес и собственик на рекламна агенция. Васил записва курсовете, за да си свери часовника, и успява да открие нови неща. В следващите редове ще ти сподели неговата СофтУни история и какво смята за обученията в SoftUni Digital:
Представи ни се с няколко думи
Здравейте, казвам се Васил Христев и съм завършил средно специално образование с компютърна техника. Пробвах да уча висше образование "Маркетинг" в Пловдив, но нивото беше меко казано потресаващо. В момента аз и мой дългогодишен партньор създадохме дигитална агенция, която в момента се стараем да развиваме.
Как се спря на SoftUni Digital?
Знам за СофтУни още от 2014 година, когато изкарах курс по програмиране. След това много натурално дойде и това да се запиша в Маркетинг курсовете.
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
Изкарах Basics и Fundamentals курсовете, а след това, покрай мой приятел, имах възможност да прегледам и Advanced курсовете. Всички обучения дават достатъчно богата информация, ако тепърва навлизаш в сферата. Или пък ако имаш собствен бизнес и искаш да си One-man army. Лично смятам, че курс, насочен към “мен” като потребител или стартираща агенция, може да има голям позитивен ефект, особено за хора с известен know-how, които искат да се занимаят по-дълбоко.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
Винаги гледай да си онлайн, а не да гледаш лекциите на запис, защото истинската стойност е във въпросите.
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Даскал Алекс ми е кумир! Това е човек, който те мотивира и след лекциите с него искаш да обърнеш света. Слушал съм и Димитър от Startup Masters, той също дава много стойност и има страхотен начин на презентиране. Смятам, че във Fundamentals частта може да се спечели много от хора, които „вършат черната работа“, като всеки ден пускат рекламните кампании в социалните медии. Те могат да дадат допълнителна стойност, понеже като профил са по-близки до хората, в курсовете, за разлика от CEO-та.
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Ако трябва да бъда изцяло честен, записах СофтУни не толкова, за да науча нещо ново, а по-скоро да проверя знанията си. И въпреки това, научих нови неща или по-скоро ми кликнаха нови идеи. СофтУни отново ми напомни, че проактивността е ключова. Получих и добри контакти, които в последствие ми бяха полезни, понеже да намериш стойностни хора не винаги е проста задача.
Какво ще кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?
Да слушаш лекциите не е достатъчно! Ако не прилагаш наученото в максимално кратки срокове, знанията не остават дълготрайно. Бъди проактивен и се социализирай, с колкото можеш повече хора!
---
За да се развиваш в сферата на маркетинга, трябват мотивация, готовност да се развиваш непрекъснато и доверен партньор за знанията. Ако правиш първите си стъпки, не се колебай и кандидатствай за цялостната програма по Дигитален Маркетинг в SoftUni Digital. В блога ще откриеш още любопитни и мотивиращи истории от студентите, а за да споделим и твоята там, пиши ни на content@softuni.bg!