"Ще стигнете много далеч след курсовете на СофтУни" - среща с Мартина Георгиева - SoftUni Digital
Loading...

"Ще стигнете много далеч след курсовете на СофтУни" - среща с Мартина Георгиева

avatar Мария Вълчева 2 минути
"Ще стигнете много далеч след курсовете на СофтУни" - среща с Мартина Георгиева

В днешната история ще те запозная с Мартина Георгиева. Тя стартира развитието си като филолог, но се насочва към дигиталния маркетинг. Залага на SoftUni Digital и днес вече се е реализирала успешно в желаната сфера. Ето какво ни сподели тя за опита си със СофтУни:

Представи ни се с няколко думи

Здравейте, казвам се Мартина Георгиева. По формално образование съм филолог, но работя като младши маркетолог в литовската компания Cloudvisor. Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг на СофтУни през 2020 година и тя ми даде прекрасна почва за започването на кариерата ми в сферата на маркетинга.

Как се спря на SoftUni Digital?

Научих за СофтУни от интернет, докато разучавах потенциални магистратури и програми по маркетинг. Радвам се, че се спрях на SoftUni Digital, защото мислех, че програмата ще е практическа, и наистина се оказа такава. Имах възможност да разработвам истински проекти и стратегии и това беше безценно за мен.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Завърших курсовете Digital Creative, Content Marketing, Marketing Fundamentals, Google Ads & Analytics, E-mail Marketing, Facebook Marketing. Карах и курс по SEO, но така и не го завърших официално. Не заради проблем с материала или курса, а просто така и не ми стигна времето, за да го изкарам. Само знанията натрупани от упражненията и лекциите ми бяха достатъчни за основа в SEO-то.

Всички курсове ми харесаха, материала беше добре систематизиран и ресурсите бяха предостатъчно. Много ми хареса, че лекторите даваха реални примери от собствената си практика, както и че крайните проекти бяха практически.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Най-важното, което научих, беше че винаги трябва да се тестват подходи и хипотези. И когато нещо не работи, да се промени и да се пробва нещо ново.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Всички лектори се справиха блестящо. Особено полезни и интересни ми бяха лекциите с екипа на Netpeak и Генаддий, а също и с Василена Вълчанова. По-малко ми харесаха лекциите по имейл маркетинг. Сякаш нямаше много нова информация, която да не е налична някъде из нета, наблегнахме на най-основните неща.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

След курсовете в СофтУни, надградих наученото със стаж в Progress, в екипа по продуктов маркетинг. Работих по десктоп продуктите на един от брандовете им. Участвах в техен голям product launch, като изготвих комуникацията за десктоп продуктите и изработих цялостната стратегия за следващата година. А днес, както споменах, съм младши маркетолог в литовска компания.

Какво ще кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

Дерзайте, бъдете оправни и ползвайте common sense и ще стигнете много далеч след курсовете на СофтУни!

---

Ако и ти искаш да направиш уверени стъпки в сферата на дигиталния маркетинг, започни с програмата на SoftUni Digital. Въвеждащият курс е безплатен и фундаментален за изграждането на стабилна основа и да си изясниш това ли е наистина областта за теб. В блога ще намериш още мотивиращи истории, в които студентите споделят опита си, а за да разкажем и твоята там, пиши ни на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.