"Ще стигнете много далеч след курсовете на СофтУни" - среща с Мартина Георгиева
В днешната история ще те запозная с Мартина Георгиева. Тя стартира развитието си като филолог, но се насочва към дигиталния маркетинг. Залага на SoftUni Digital и днес вече се е реализирала успешно в желаната сфера. Ето какво ни сподели тя за опита си със СофтУни:
Представи ни се с няколко думи
Здравейте, казвам се Мартина Георгиева. По формално образование съм филолог, но работя като младши маркетолог в литовската компания Cloudvisor. Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг на СофтУни през 2020 година и тя ми даде прекрасна почва за започването на кариерата ми в сферата на маркетинга.
Как се спря на SoftUni Digital?
Научих за СофтУни от интернет, докато разучавах потенциални магистратури и програми по маркетинг. Радвам се, че се спрях на SoftUni Digital, защото мислех, че програмата ще е практическа, и наистина се оказа такава. Имах възможност да разработвам истински проекти и стратегии и това беше безценно за мен.
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
Завърших курсовете Digital Creative, Content Marketing, Marketing Fundamentals, Google Ads & Analytics, E-mail Marketing, Facebook Marketing. Карах и курс по SEO, но така и не го завърших официално. Не заради проблем с материала или курса, а просто така и не ми стигна времето, за да го изкарам. Само знанията натрупани от упражненията и лекциите ми бяха достатъчни за основа в SEO-то.
Всички курсове ми харесаха, материала беше добре систематизиран и ресурсите бяха предостатъчно. Много ми хареса, че лекторите даваха реални примери от собствената си практика, както и че крайните проекти бяха практически.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
Най-важното, което научих, беше че винаги трябва да се тестват подходи и хипотези. И когато нещо не работи, да се промени и да се пробва нещо ново.
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Всички лектори се справиха блестящо. Особено полезни и интересни ми бяха лекциите с екипа на Netpeak и Генаддий, а също и с Василена Вълчанова. По-малко ми харесаха лекциите по имейл маркетинг. Сякаш нямаше много нова информация, която да не е налична някъде из нета, наблегнахме на най-основните неща.
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
След курсовете в СофтУни, надградих наученото със стаж в Progress, в екипа по продуктов маркетинг. Работих по десктоп продуктите на един от брандовете им. Участвах в техен голям product launch, като изготвих комуникацията за десктоп продуктите и изработих цялостната стратегия за следващата година. А днес, както споменах, съм младши маркетолог в литовска компания.
Какво ще кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?
Дерзайте, бъдете оправни и ползвайте common sense и ще стигнете много далеч след курсовете на СофтУни!
---
Ако и ти искаш да направиш уверени стъпки в сферата на дигиталния маркетинг, започни с програмата на SoftUni Digital. Въвеждащият курс е безплатен и фундаментален за изграждането на стабилна основа и да си изясниш това ли е наистина областта за теб. В блога ще намериш още мотивиращи истории, в които студентите споделят опита си, а за да разкажем и твоята там, пиши ни на content@softuni.bg!