Какво показват Ecommerce статистиките? - SoftUni Digital
Loading...

Какво показват Ecommerce статистиките?

avatar Георги Кацаров 2 минути
Какво показват Ecommerce статистиките?

Глобалната пандемия коренно промени начина ни на живот. Въпреки, че дигиталните услуги навлизаха все повече и повече в нашето ежедневие, то пандемията пренасочи много голяма част от търговията към нейния дигитален еквивалент - електронната търговия. За да придобиете по-ясна представа за мащабите и значението на електронната търговия съм избрал за вас няколко интересни и впечатляващи статистики.

Колко сайтове има, които се занимават с Ecommerce?

Цифрите тук са много груби, но приблизително сайтовете, които под една или друга форма са ориентирани към Ecommerce в глобален мащаб са между 12 млн. и 24 млн, като бройката им непрекъснато нараства. Друг факт, който е по-интересен е, че по-малко от 1 милион от тези сайтове имат приходи от над $1000 долара годишно. Това означава, че нишата на електронната търговия предоставя много място за развитие и нови начинания. Към това добавете и изключително лесните начини, по които в наши дни можете да създадете собствен онлайн магазин, така че - защо да не опитате? Всичко което е необходимо е просто да имате ясен план, обмислен в детайли.

Какво показват статистиките за Ecommerce?

Това е един доста добър въпрос. Отговорът можем да намерим в поредица от статистики.

  • При 59% от родените между 1980 г. и 2000 г. първият избор като онлайн магазин е Amazon.;
  • Очакванията са че през 2040 г. 95% от покупките в глобален мащаб ще се осъществяват онлайн.;
  • 55% от оналйн потребителите споделят с приятели и роднини, когато не са удовлетворени от продукт или компания.;
  • Приблизително 93,5% от глобалната интернет потребителска база са закупували продукти онлайн.;
  • При проучване на Drift, около 50% от запитаните са споделили, че закупуват продукт или услуга, от чатбота на сайта, посредством conversational marketing.;
  • 76% от хората предпочитат да използва обикновен магазин, когато пазаруват за коледните и новогодишни празници.;
  • Multi-step формите в WordPress могат да доведат до 300% повече конверсии.;
  • В глобален мащаб кредитните карти са предпочитания метод за разплащане, като те се използват в 53% от транзакциите. Дигиталните системи за разплащане се радват на 43% популярност, а дебитните карти - на 38%.;
  • 68% от малките бизнеси нямат структуриран или описана в документ стратегия за оптимизирането на нивото на конверсиите.;
  • 69% от B2B бизнесите казват, че очакват да спрат печатането на каталози в рамките на следващите 5 години.;
  • Amazon работят по AI-базиран енджин, който е предназначен за предлагане на продукти в реално време. Той ще е наличен за продавачи, които използват AWS.;
  • Приблизително 2,86% от посещенията в eCommerce сайтовете, се материализират в продажби.;
  • Номер 1 причина, поради която хората пазаруват онлайн е, че могат да направят поръчката в удобно за тях време, в рамките на цялото денонощие.;
  • За последната година, в следствие на лоши eCommerce персонализации бизнесът губи грубо около $756 млрд.;
  • В глобален аспект 57% от онлайн купувачите пазаруват от презокеански продавачи;

Както виждате електронната търговия бележи безспирен напредък, като тя ще придобива все по-ключово значение за успеха на един бизнес. Ако искате да се запознаете с всички основни тънкости на електронната търговия - специално за вас сме подготвили курса "Ecommerce – aвгуст 2020". Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.