Какво показват Ecommerce статистиките?
Глобалната пандемия коренно промени начина ни на живот. Въпреки, че дигиталните услуги навлизаха все повече и повече в нашето ежедневие, то пандемията пренасочи много голяма част от търговията към нейния дигитален еквивалент - електронната търговия. За да придобиете по-ясна представа за мащабите и значението на електронната търговия съм избрал за вас няколко интересни и впечатляващи статистики.
Колко сайтове има, които се занимават с Ecommerce?
Цифрите тук са много груби, но приблизително сайтовете, които под една или друга форма са ориентирани към Ecommerce в глобален мащаб са между 12 млн. и 24 млн, като бройката им непрекъснато нараства. Друг факт, който е по-интересен е, че по-малко от 1 милион от тези сайтове имат приходи от над $1000 долара годишно. Това означава, че нишата на електронната търговия предоставя много място за развитие и нови начинания. Към това добавете и изключително лесните начини, по които в наши дни можете да създадете собствен онлайн магазин, така че - защо да не опитате? Всичко което е необходимо е просто да имате ясен план, обмислен в детайли.
Какво показват статистиките за Ecommerce?
Това е един доста добър въпрос. Отговорът можем да намерим в поредица от статистики.
- При 59% от родените между 1980 г. и 2000 г. първият избор като онлайн магазин е Amazon.;
- Очакванията са че през 2040 г. 95% от покупките в глобален мащаб ще се осъществяват онлайн.;
- 55% от оналйн потребителите споделят с приятели и роднини, когато не са удовлетворени от продукт или компания.;
- Приблизително 93,5% от глобалната интернет потребителска база са закупували продукти онлайн.;
- При проучване на Drift, около 50% от запитаните са споделили, че закупуват продукт или услуга, от чатбота на сайта, посредством conversational marketing.;
- 76% от хората предпочитат да използва обикновен магазин, когато пазаруват за коледните и новогодишни празници.;
- Multi-step формите в WordPress могат да доведат до 300% повече конверсии.;
- В глобален мащаб кредитните карти са предпочитания метод за разплащане, като те се използват в 53% от транзакциите. Дигиталните системи за разплащане се радват на 43% популярност, а дебитните карти - на 38%.;
- 68% от малките бизнеси нямат структуриран или описана в документ стратегия за оптимизирането на нивото на конверсиите.;
- 69% от B2B бизнесите казват, че очакват да спрат печатането на каталози в рамките на следващите 5 години.;
- Amazon работят по AI-базиран енджин, който е предназначен за предлагане на продукти в реално време. Той ще е наличен за продавачи, които използват AWS.;
- Приблизително 2,86% от посещенията в eCommerce сайтовете, се материализират в продажби.;
- Номер 1 причина, поради която хората пазаруват онлайн е, че могат да направят поръчката в удобно за тях време, в рамките на цялото денонощие.;
- За последната година, в следствие на лоши eCommerce персонализации бизнесът губи грубо около $756 млрд.;
- В глобален аспект 57% от онлайн купувачите пазаруват от презокеански продавачи;
Както виждате електронната търговия бележи безспирен напредък, като тя ще придобива все по-ключово значение за успеха на един бизнес. Ако искате да се запознаете с всички основни тънкости на електронната търговия - специално за вас сме подготвили курса "Ecommerce – aвгуст 2020". Очакваме ви!