Защо да избереш SoftUni Digital за своето обучение по дигитален маркетинг? - SoftUni Digital
Loading...

Защо да избереш SoftUni Digital за своето обучение по дигитален маркетинг?

avatar Екатерина Темелкова 11 минути
Защо да избереш SoftUni Digital за своето обучение по дигитален маркетинг?

В съвременния бизнес свят поведението на производители и потребители отдавна е подчинено на бурно развиващите се технологии. Значителна част от ежедневието на хората преминава в онлайн интеракции. И ако те са свързани с вашия сайт, желанието ви ще бъде процентът на реализираните в следствие от тях продажби, резервации, заявки да расте. За целта е важно да знаете как успешно да преведете потенциалните и реалните си клиенти през потребителската пътека. По този начин ще имате по-голям и качествен трафик към сайта си, ще увеличавате печалбите си и доверието към бранда си.

И именно тук дигиталният маркетинг ще бъде вашият най-верен помощник. Благодарение на него ще познавате все по-добре потребителите си, ще си поставяте ясно измерими цели и ще можете коректно да анализирате резултатите си.

Можете да направите своите първи успешни крачки в областта на дигиталния маркетинг, като заложите на качествено, достъпно и практически насочено обучение в областта. Цялостната програма на SoftUni Digital предлага именно това, а в следващите редове ще ви запознаем по-конкретно с предимствата ѝ. Ще научите и какво да очаквате от обновената ни програма SoftUni Digital - 6 сезон.

SoftUni Digital - какви са предимствата на цялостната програма по дигитален маркетинг?

SoftUni Digital е единствената в България програма по дигитален маркетинг, чийто размах се простира на всички жизненоважни полета от света на онлайн маркетинга. Разработена и подобрявана в рамките на 5 поредни сезона, новата програма обещава реални знания и практически умения, така необходими за кариерно развитие и старт на собствен бизнес.

Качествено и достъпно обучение

Още в зората на своето създаване единствената по рода си подобна програма в България има за цел да реши един основен проблем – липсата на качествено и достъпно обучение в сферата. Преди самия старт на първото издание през 2016 г. екипът на SoftUni провежда редица срещи с компании-партньори, прави анализи на българския и международен пазар, съставя анкети сред своята аудитория, води интензивна комуникация с водещите експерти в дигиталния свят. Причината е да се събере аргументирана обратна връзка относно:

  • Какви са действителните нужди на пазара;
  • Какви професионалисти се търсят;
  • Кои са дигиталните умения, нужни за създаването на бизнес в страната;
  • Какви знания изискват работодателите, за да назначат експерти в своите компании.

Програма, базирана на съвместни анализи с топ експерти практици в областта

След анализ на цялата информация, с която SoftUni разполага, екипът започва да организира десетки срещи с Георги Малчев (основател на дигитална агенция Xplora), Геннадий Воробьов (основател на performance агенция Netpeak), Василена Вълчанова (Digital Strategist и Public Speaker), Бисер Вълов (основател на агенция Beyond ID), Димитър Савов и Симона Попова (основатели на StartUp Masters), Ангел Искрев (основател на proof), Денислав Георгиев и Велизар Величков (COO и CEO на 1ForFit) и още над 30 водещите имена в сферата.

Заедно с тях успяхме да създадем единствена по рода си програма, която дава реален досег до сферата на дигиталния маркетинг директно от собственици на най-известните агенции и дигитални компании в България и по света. Водеща цел на програмата на SoftUni Digital e изграждането на практически знания и умения, последваща кариерна реализация или старт на собствен бизнес.

Фокус върху практически знания и умения според актуалните нужди на пазара

Учебният план на програмата се реализира посредством извадка и анализ на целия пазар в направление на дигиталния маркетинг. Зад всяко обучително направление стои детайлно проучване, така че да се внедри сентенцията на бизнес нужди и решения. Десетки упражнения учат курсистите на най-водещите подходи във всяко едно направление, анализират се успешни кампании от „кухнята“ на дигиталния маркетинг, работи се по реални проблеми, така че всеки един курсист да се научи да разсъждава, работи и твори по оптимален начин.

През следващите 5 сезона фокусът остава непроменен, а учебното съдържание се променя непрекъснато, така че да отговаря на динамичния бизнес сектор. Зад изграждането и валидирането на програмата стоят над 20 експерти от екипа на СофтУни, над 30 водещи лектори и основатели на бизнеси, 10 външни консултанти и най-ценното – обратната връзка на над 2500 обучени студенти до момента.

Студентите в програмата се учат от водещите практици

Лекторският състав в настоящия сезон на програмата е съставен от най-изявените имена в индустрията, така че курсистите да се учат от дългогодишни доказали се практици и основатели на международни бизнеси:

  • Геннадий Воробьов – основател на performance агенция Netpeak. Към днешна дата агенция може да се похвали като една от най-успешните в България със своите над 3000 проекта, представителства в 4 държави, над 300 служители, които разполагат с 180 различни сертификати за професионална квалификация. Netpeak е член на авторитетни организации за маркетинг CEE Digital Alliance и Interactive Advertising Bureau Bulgaria. Победител в категория SEO агенция на E-volution Awards 2016 от Forbes Bulgaria, финалист в категория Search Excellence в конкурса Google Premier Partner Awards 2019. Сертифициран Google Partner и сертифицирана агенция от рекламни системи.
  • Денислав Георгиев, Велизар Величков и Лора Горовска – съответно CEO, COO и Social Media Marketing Manager на 1ForFit. Понастоящем 1ForFit е компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
  • Симона Попова и Димитър Савов – основатели на Startup Masters – компания с над 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Германия, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Реализираните маркетингови кампании са на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Агенцията Startup Masters е Premier Google Partner.
  • Василена Вълчанова - Digital Marketing Strategist. Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.
  • Мартин Войнов - Digital Marketing Manager, Heineken. Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 8 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S и е обслужвал клиенти от различни сектори, включително и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear & Avon. От началото на 2017 година е дигитален директор в международната медийна агенция Starcom, която е част от Publicis.
  • Жюстин Томс - създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България - още от 1997 година. Автор е на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по множество проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и други.

Гъвкава форма на обучение

Участниците в програмата имат възможност да се обучават в присъствена и/или онлайн форма. Тъй като до момента през нашите курсове и семинари вече са преминали над 150 000 участници, знаем, че всеки има своя ритъм и собствени предпочитания на учене.

  • Участниците в присъствена форма на обучение използват максималната ефективност на програмата – на място в сградата на СофтУни те имат възможност да обменят знания и опит с лекторския състав, да зададат своите въпроси и да получат обратна връзка на момента. Едно от ключовите предимства тук е възможността да се запознаят на живо с хора със сходни интереси, да работят по съвместни проекти и дори да създадат бизнес идея заедно.
  • Участниците в онлайн форма от своя страна са фокусирани върху бърз и по-самостоятелен напредък, оптимизация на личното време и фокус. Гъвкавостта при този формат на обучение е от ключово значение за хората, които разполагат с ограничен времеви ресурс, така че имат възможността да учат със собствено.темпо. Разбира се, въпреки че се обучават онлайн, те също могат да учат на в реално време, чрез стрийминг в нашата виртуална класна стая и да задават своите въпроси към преподавателите си дистанционно.
  • От съществено значение за нас и курсистите е това, учебното съдържание в обученията да е винаги актуално спрямо последните тенденции на пазара и именно затова всяко едно обучение в СофтУни се провежда в реално време (на живо в залата или дистанционно онлайн), а не е предварително записано. След всяко занятие курсистите получават достъп до записа от учебната сесия, както и допълнително учебни материали, така че дори да пропуснат занятиет, те имат възможност да се обучават сами в удобно за тях време.
  • Редица са примерите и за курсисти, които съчетават и двете форми на обучение за максимална гъвкавост, която им позволява да се насладят на плюсовете и от двата формата.

Най-голямата общност от над 150 000 души със сходни интереси в България

Впечатляващо, нали? Да учиш сам, да се бориш с решаването на различни казуси и проблеми никога не е било лесно. Затова и моделът на СофтУни се отличава като най-стабилният и надежден формат до момента – да си част от общност, която си помага взаимно, те прави по-добър, по-успешен. Хиляди са примерите за курсисти в различните програми на СофтУни, които си помагат по време на обучителния процес.

  • Специално създадена група във Facebook за всяко обучение, достъпна за хората, записани в него. Решението за наличието на такива групи далеч не е случайно. Често те са помощник за участниците, разглеждат се полезни примери от конкретните теми за курса, провеждат се дискусии. Мнението на всеки се цени и ангажираността се стимулира с игри и изненади.
  • Визия за общност, вдъхновена от древността. Още преди хиляди години нашите предци са живеели заедно, по групи, за да оцелеят. Разчитали са едни на други, взаимно са си помагали. Обменът на знания и опит е бил най-високо цененият ресурс.

Днес, що се отнася за бизнес и образование, виждаме десетки примери за създадени форуми, събития, нетуркинги, асоциации и фондации. Целта – обмен на знания и опит, взаимопомощ, контакти. Ето защо и общността на СофтУни със своите 150 000 души е извор на знания, взаимовръзка между хората, безкрайни възможности. Стотици са примерите за съвместно създадени проекти между курсисти с най-разнородни интереси.

Кариерна реализация и сертифициране

Ако попитате – ще стартирам ли работа, след като завърша програмата? Отговорът е ДА, ако положите достатъчно усилия, за да придобиете ключови знания и умения в сферата на дигиталния маркетинг, ще можете да стартирате работа, да се преквалифицирате, да създадете бизнес или съвместен проект с колега.

Всички участници имат възможност да придобият и държавно признати сертификати, след успешно преминаване на всеки курс от програмата, сертификати на SoftUni, както и диплома за придобита професия след завършване на избраното от тях професионално направление (и натрупване на необходимия брой кредити), валидирана и призната от всички сектори и компании на пазара.

Какво да очаквате от обновената ни програма SoftUni Digital - сезон 6?

Благодарение на дългогодишния опит в сферата на образованието, СофтУни разполага със солиден професионален опит за това как точно да структурира и поднесе обучителното съдържание, така че то да бъде полезно за аудиторията, лесно усвоимо и максимално ефективно.

През какъв учебен план ще преминете, записвайки SoftUni Digital?

SoftUni Digital следва доказал се модел на обучение, изграждащ експерти. В момента тече кандидатстването на програмата. Всички кандидати могат да подадат своята кандидатура на digital.softuni.bg/application, а одобрените имат възможност да преминат през следната обучителна пътека:

  • Marketing Basics. Представлява двумесечно обучение, което е напълно безплатно и дава базови знания за маркетинг сферата. Плавно преминава през различни основни теми, давайки умения на курсистите да създават потребителска пътека, да изпълняват бизнес и маркетинг цели, да планират маркетинг дейности. Всички участници, на които темата се стори интересна и биха искали да продължат обучението си следва да преминат през входен изпит за програмата. Успешно преминалите го имат възможност да продължат да се обучават в програмата, която е изградена от 2 нива – Fundamentals Program и Professional Program.
  • Fundamentals Program. Тя се състои от 6 обучения, които дават основополагащи знания, така необходими в съвременния дигитален свят: Content Marketing, Facebook Marketing, Email Marketing, SEO, Google Analytics, Google Ads.
  • Professional Program. Тя е заключителна за цялостната програма и дава опция за придобиването на задълбочени знания в 3 професионални направления. Курсистите, които желаят да продължат обучението си в тази програма, имат възможност на избират между най-популярните и търсени професии в момента – Social Media Marketing Expert, Performance Marketing Expert, SEO&SEM Expert. Модулите дават ключови знания, необходими за последваща квалификация и придобиването на специалност.

Цялостната програма по дигитален маркетинг е съставена от 300 обучителни часа, голяма част от които са посветени на упражнения, анализ на примери и case studies от сектора, създаване на кампании и проекти, обратна връзка и подобрение. Практика, практика, практика! Целта на лекторите е да създадат експерти от обучаващите се, да ги превърнат в професионалисти, които са готови за кариерен старт дори преди края на програмата.

Какви предимства получавате, избирайки SoftUni Digital?

SoftUni Digital предоставя най-широкия поглед върху дигиталния маркетинг, благодарение на което курсистите могат:

  • Да се сдобият с реални съвременни знания и умения, с помощта на практически насочено обучение, обхващащо всички аспекти на дигиталния маркетинг, събрано в над 300 обучителни часа;
  • Да придобият професионална квалификация, с която да намерят успешна реализация като експерти по дигитален маркетинг, собственици на бизнес и предприемачи;
  • Да станат част от огромна активна общност от над 150 000 подкрепящи се, дейни и идейни млади хора;
  • Да получат кариерно съдействие;
  • Да участват в лекции онлайн в реално време с достъп до множество ценни за развитието им ресурси и пакети за необходимите софтуерни програми и инструменти;
  • Да участват присъствено в залите на СофтУни или онлайн в реално време от всяка точка на света;
  • Да придобият държавно признати сертификати, след успешно преминаване на всеки курс от програмата, както и диплома за придобита професия, след завършване на избраното от тях професионално направление (и натрупване на необходимия брой кредити), валидирана и призната от всички сектори и компании на пазара.

Във всички обучения са включени практически упражнения, а курсистите имат възможността да работят върху реални бизнес проекти от практиката.

Стани част от над 2500 курсисти, създай своята успешна история като кандидатстваш за най-широкоспектърната и задълбочена програма по дигитален маркетинг в България - SoftUni Digital!


Кандидатствай
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.