"Най-много ме вдъхновява обратната връзка от курсистите" - Симона Попова - SoftUni Digital
Loading...

"Най-много ме вдъхновява обратната връзка от курсистите" - Симона Попова

avatar Катерина Костадинова 3 минути
"Най-много ме вдъхновява обратната връзка от курсистите" - Симона Попова

Представяме ви Симона Попова – един от лекторите от цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, която заедно с Жюстин Томс ще води курса по E-mail Marketing. В следващите редове ви представяме вдъхновяващото интервю, което проведохме с нея, като ще ни разкаже повече за професионалния си опит, за избора си да преподава, както и ще отправи ключов съвет към всички бъдещи дигитални специалисти. Вижте повече в следващите редове:

Здравей, Симона! Разкажи ни малко повече за себе си и професионалния си опит

Здравейте, казвам се Симона Попова и се занимавам с дигитален маркетинг от 2011 г. Бях от първите сертифицирани експерти за Google Ads и Google Analytics в България, имам и сертификат за менажиране на кампании в Bing Ads. Имам над 4 години опит с Facebook кампании и създаване на имейл маркетинг стратегии и автоматизации. Стотици изгледани курсове онлайн и много изслушани бизнес книги. Съосновател съм на дигиталната агенция Стартъп Мастърс, където с екипа ни сме работили с клиенти от Европа, Австралия, Америка и Азия, разрастнали сме няколко бизнеса в световен мащаб чрез диритална маркетинг и бизнес стратегия, и сме направили десетки сайта и онлайн магазина, които показваме с гордост. В сайта ни можете да прочетете за едни от най-интересните клиенти и бизнеси, с които сме работили – вижте повече тук, както и интересни статии, свързани с дигиталния маркетинг тук.

Кое те накара да се насочиш към сферата на дигиталния маркетинг и каква е перспективата, която откриваш в нея? 

2011г реших, че напускам работата си и никога повече няма да имам “шеф”, а сама ще определям кога и колко да работя. Много добре казано, но когато се стигна до изпълнението, първите стъпки и многото въпроси “Какво да науча първо? Кое е по-важно? С кое се изкарват повече пари? Кое след кое се учи? Как да намеря първите си клиенти?...” и т.н. - нещата станаха объркващи. Намерих няколко пълни видео курса, които покриваха почти всичко, което исках да науча тогава, и бяха подредени по модули, покриващи различните платформи постепенно. След 3-4 месеца нон-стоп учене и тестване по демо акаунти, реших да се пробвам като фрийлансър в една от големите платформи и доста бързо си намерих първия клиент за SEO проект. После, с натрупване на опит и работа по реални проекти, започнах да увеличавам парите на час, които взимах, и така до 2015 г., когато основахме Стартъп Мастърс с идеята да започнем да предлагаме пълния пакет от услуги, от които един бизнес може да се нуждае.

Защо избрахте да започнете да преподавате, какво ви вдъхновява в този процес?

Няколко от клиентите ми като фрийлансър бяха големи бизнеси с огромни екипи от целия свят и така се случи, че след като видяха, че имам доста знания и опит, ме назначиха да управлявам екип от хора, които да обучавам на това, което правя. Така започна всичко и ми хареса. След това в Стартъп Мастърс имахме доста стажанти от Европа, които идваха да се обучават при нас по програма за 6 месеца и сега съм горда да кажа, че почти всички се занимават професионално с дигитален маркетинг. Когато моят брат и бизнес партньор Димитър Савов започна да преподава в СофтУни, много ми хареса идеята и се радвам, че вече и аз съм част от екипа от програмата по дигитален маркетинг. Това, което най-много ми харесва и ме вдъхновява, е обратната връзка от курсистите, факта, че съм помогнала на някой да разбере нещо, както и многото интересни идеи и проекти, които всички споделят и разглеждаме заедно.

Какъв е ключовият съвет, който би отправила към бъдещите дигитални гурута?

Дигиталния маркетинг е изключително интересен, но и бързо изменящ се и за да може всеки маркетолог да е добър в това, което прави, трябва най-вече да се научи да се адаптира към промените от дигиталния свят. Това става като се информираме постоянно за новите неща и ги прилагаме в нашите маркетингови кампании, чрез тестване и анализ на данните, а когато направим успешна кампания за клиент, можем да покажем case study как сме постигнали добрите резултати. Това ни помага да изградим портфолио и в същото време да помогнем на някой колега, който има сходен казус.

 ---

Впуснете се в своето дигитално приключение още днес с новия сезон на цялостната програма по дигитален маркетинг, където Симона, заедно с редица други специалисти и практици ще предаде с желание и всеотдайност най-важните съвременни знания и техники, наситени с примери и практически проекти, по които да работите. Заредете се с ключовите умения, които ще са ви необходими, за да развиете собствен бизнес или да се превърнете в истински дигитални нинджи! Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.