Дигиталният маркетинг, ролята му, най-търсените качества в специалистите и цялостната програма с Бисер Вълов - SoftUni Digital
Loading...

Дигиталният маркетинг, ролята му, най-търсените качества в специалистите и цялостната програма с Бисер Вълов

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Дигиталният маркетинг, ролята му, най-търсените качества в специалистите и цялостната програма с Бисер Вълов

Бисер Вълов е едно от най-популярните имена в България, когато става въпрос за социални медии. От близо 5 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio, а от близо 3 години - основател и водещ лектор на Beyond Academy. През годините е специализирал в областта на дигиталния маркетинг и интернет комуникацията. Работил е по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1 и National Geographic - като част от екипа на APRA Porter Novelli. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Escapelle, NOVA TV и Ozone.bg. Вижте вдъхновяващото интервю, което проведохме с него, в следващите редове:

Online vs. Offline маркетинг

Попитахме Бисер с какво онлайн маркетингът превъзхожда традиционния. Той ни каза, че "Големите предимства на онлайн маркетинга са гъвкавостта, с която може да се коригира и променя, измеримостта, която е несравнимо по-точна от тази в офлайн маркетинга, както и огромното разнообразие от възможности и подходи." Той отбелязва също, че дигиталният маркетинг няма граници и че мрежата буквално позволява всичко, но е важно как изпозлваме инструментите, с които разполагаме.

Перфектният маркетинг специалист

За Бисер идеалната маркетинг нинджа е: "Любопитна, четяща, динамична личност, която може да работи във всеки час на денонощието и отвсякъде (ниво 1). Има развито чувство за хумор, естетика и отлични езикови умения (ниво 2). От голяма помощ ще са по-задълбочени познания в сферите на маркетинга, психологията, продажбите и бизнес стратегиите (ниво 3)!"

Съвет за всички начинаещи

Бисер Вълов сподели с нас своя най-важен съвет, подходящ за всички, които тепърва навлизат в сферата на дигиталния маркетинг: "Да го приемат за игра, да се забавляват и да не вярват, че нещо е твърде сложно и неразбираемо. Ако подходят с толкова отворено съзнание и притежават споменатите качества от предния въпрос, те определено ще стигнат далеч с бързи темпове."

SoftUni Digital - цялостната програма

Помолихме Бисер да ни каже своето мнение за цялостната програма на SoftUni Digital: "Това е развита, оптимизирана програма, създадена от усилията на дестки специалисти. През изминалите години всички участници научиха много, а лекторите и организаторите реализирахме десетки подобрения, така че да е все по-удобно и полезно за учащите се. Всеки, който се запише, ще има възможността да придобие фундаментални познания в различните сфери от дигиталния маркетинг, както и да специализира в избраната от него посока. Това е най-лесният начин човек да развие бързо и качествено уменията си в тази динамична бизнес ниша.

Ако искате да черпите опит, знания и вдъхновение от преподаватели като Бисер, кандидатствайте за SoftUni Digital 2.0 още сега. Благодарение на цялостната практическа насоченост, всеки, включил се в програмата, получава възможността ефективно и бързо да усвоява всички нови знания, а огромната студентска общност предоставя подкрепяща, приятелска и мотивираща среда за курсистите. Кандидатствайте още сега от ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.